Everesting & Nonresting
#102
Postavljeno 28 July 2022 - 03:15 PM
https://picasaweb.go...208760685671353
#106
Postavljeno 26 November 2022 - 11:45 PM
Zaboravih na ovu temu, hvala ljudi na čestitkama, a što se tiče logističkih priprema nema tu mnogo filozofije i šta da se piše
Čestitam,svaka čast! Daj malo više informacija o poduhvatu,priprema,društvo itd!Ovo je vrhunski podvig koji potajno želim da izvezem još od ranije!
Čestitke, kapa dole! Pored fizičke snage, za ovo je trebala i jaka glava, bravo!
I mene zanimaju logističke pripreme (mada ne planiram da vozim ništa slično u skorije vreme ) pa podeli kad bude prilike.
Ne smatram ovo nekim velikim podvigom, čak mislim da i nije previše teško za svakoga ko je u dobroj formi. (w/kg) Meni je samo velik problem bilo očajno spavanje tj u startu sam krenuo u očajnom stanju i zato mi je teško palo pa sam se presporo i predugo vukao, inače da sam spavao dobro prethodnu noć zgazio bih to mnogo jače i brže. To je samo jedna aj da ne kažem obična vožnja, ali ono, odlučiš odeš sedneš i odvezeš. Tj kreneš, i posle se sve odvija samo, nema stajanja, sitnice se rešavaju u hodu. Treba samo konstantno jesti i uvek imati neki zalogaj sa sobom, i različite garderobe za promene temperature što već svi znaju. Ništa specijalno, ono što inače oblačimo na jutarnjim/noćnim ili dnevnim vožnjama, samo što u ovom slučaju koristimo i letnje i "zimsko" na istoj voznji. Svetla, dovoljno vode uvek, izotonik, neko da pridodaje na pauzama da se ne bi penjali do smeštaja i gubili vreme, to puno pomaže tj skraćuje vreme. Da imaš na koga da računaš, ako se nešto predomisliš u toku penjanja, okreneš i kažeš neću to, oću ipak to itd. Smeštaj da je što bliže putu, ili da su kola parkirana na zgodnom mestu. Ja sam bio sa devojkom, i da joj ne bih objašnjavao pojedinačne stvari sve je bilo razvrstano sav alat na gomili u jednoj kesi pa spusti sve a ja čeprkam i nađem šta mi treba (a zatrebalo je par stvari), elektronika i punjači, gedžeti u drugoj kesi, odeća isto razvrstana lagano sitno tanko multifunkcionalno od toplog za noć. Rezervne sprinterice za svaki slučaj.
Ja sam ovo planirao da vozim leto 2021. pa se izjalovilo a ove god. uopšte nisam ni planirao jer sam fokusiran na jake vožnje a ovakve stvari te samo upropaste i od njih nazaduješ, plus pauziraš previše, oporavak, gubljenje vremena... plus inače i nisam ljubitelj breveta niti ekstremnih maratonskih vožnji jer ne stimulišu formu i snagu a mogu da te upropaste, kao što sam nagnječio nerv u kubitalnom tunelu na šaci pa napravio dugoročan problem. Mnogo je to sati, a dosta sam i vozio samo levom rukom (koristeći telefon desnom) pa je pritisak bio još veći. Hvat volana je bio izuzetno udobno tj mekano namotan i to puno pomaže, pošto rukavice ne nosim. Ali ovo je ipak predugo trajalo. Dan pre sam inače stavio gel umetke na volan ispod trake a traku namotao syncros neku debelu koja u sebi ima još gela.
I jedna jako bitna stvar, pored odgovarajućeg i udobnog sedišta meni je obavezna krema, ostavio sam je u žbunje u podnožju Kopaonika i mazao, dodavao pre svakog uspona na sedalni deo i još bitnije prepone jer to ako se ne radi zna velike probleme da stvori. Isto i u proleće kad krenem s trčanjem. Ovako sa sedenjem nikakvih problema nisam imao a kamo li većih bolova, mogao sam da sedim još 1000 km. Krema ne mora Assos od 15 eur, meni je dobra svaka koja je masna, Pavloderm, Flogocid...
I tako, letos sam vozio neki krug od BG do Cera i nazad 260+ km i dok sam noću klajklajao lagano u povratku, dosadno, pustio mozak na pašu i baš razmišljam koliko je lako voziti tako laganim tempom u prazno, tu mi se rodila ideja da ipak odem i odvezem ove godine everesting 10k. Ne što je neki veliki podvig nego da uknjižim i to u rezime i upišem se i ja tamo na hall of fame listu i dosta, kao kad sam 2018. istrčao jedan polumaraton da probam i vidim da li mogu i više se nisam bavio trčanjem. Ovaj everesting jeste težak ali može se. Težina najviše zavisi od uspona koji se izabere, nikako nije isto manji i veći nagib, velika je razlika. Ova Rudnica Kopaonik je na granici, dobar deo uspona se vozi na 10ak % da je neki kraći a još strmiji uspon to bi bilo pakleno. Ovako sa velikom kasetom i ko je u formi 200 vati je lagan tempo, pa i 170-180w je dovoljno kasnije kad si umoran.
Ovo ko hoće može da se vozi dvaput mesečno. xD
#107
Postavljeno 27 November 2022 - 07:23 AM
Znam da visinska razlika u minusu ne sme preći više od 10% i da smer uspon/spust moraju biti identični. Izuzetak je npr Avala gde je dozvoljen spust drugim putem jer su dolazak i odlazak ka Avalskom tornju jednosmerni.
https://picasaweb.go...208760685671353
#108
Postavljeno 27 November 2022 - 04:08 PM
Piše im sve oko tih osnovnih pravila na sajtu, ja se nisam nešto bio detaljno udubljivao u sitna crevca samo sam to bio pročitao pre vožnje da još jednom proverim tj utvrdim gradivo. Piše im da nema vremenskog ograničenja za pauze ni ukupno, jedino da nije dozvoljeno spavanje, bitno je da to bude jedna vožnja u komadu. Sad da li i kako to proveravaju ne znam, verovatno nikako mada moglo bi se videti po pulsu ako neko dremne sat dva. Svakako treba povesti računa, naspavati se dobro pre vožnje i gledati da se završi za što kraće vreme i pauzira što manje, dakle da se bude što efikasniji. Jer meni je to nespavanje bilo najveći problem a ne sama vožnja i beskrajna penjanja uz 10%, dobro nisam zaspao na poslednjem spustu, bilo je užasno. A spust je vrlo zajeban, brz a dug, traje pola sata i nikad kraja.
#109
Postavljeno 27 November 2022 - 04:27 PM
https://picasaweb.go...208760685671353
#112
Postavljeno 29 November 2022 - 10:00 PM
Lepse je kad je penješ!!!
Jeste ali takva je situacija bila.. oba puta sa Kopa ka Raškoj.
https://picasaweb.go...208760685671353
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika