Reba rl 2013
#1
Postavljeno 02 October 2020 - 04:24 PM
Inace deluje ocuvano, stapovi su kao novi, jedino dugme za podesavanje nije orginalno.
#3
Postavljeno 02 October 2020 - 05:06 PM
P. S. Nemoj da otvaraš viljušku sam ako nemaš alat i ako nisi neko ko radi sa alatom svaki dan.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
And now something completely different
#4
Postavljeno 02 October 2020 - 07:42 PM
Ja imam pitanje, ako se neko razume, da li bi skracivanjem dela oznacenog na slici dobio povecanje hoda?
U pitanju je tora 302, nema spejsera. Trenutno stapovi izlaze 98mm. U isto vreme sam otvarao i toru 318, isto bez spejsera i jedinu razliku koju sam nasao je taj metalni deo koji je na njoj kraci. Na njega posle doladi deo sa spejserima. Kod te druge stapovi su pre 120mm. Da li bi skracivanjem morao da menjam kolicinu ulja koja se sipa u komoru sa zakljucavanjem?
Slika:
#5
Postavljeno 03 October 2020 - 10:58 AM
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
And now something completely different
#7
Postavljeno 06 October 2020 - 04:13 PM
... da li bi skracivanjem dela oznacenog na slici dobio povecanje hoda?
u teoriji DA,
jer skracivanjem tog dela, vazdusni klip bi imao vise prostora da ide *dole*
i na taj nacin bi preko *stapica* na koji je postavljen (air piston rod) mogao da potisne *plovke* (lowers, lower legs) dalje od krune viljuske (crown steerer assembly) i na taj nacin da omoguci duzi hod viljuske.
Predpostavljam da u praksi zavisi i od nekih drugih faktora
od kojih je meni *najsumnjiviji* duzina *stapica* na kojem stoji klip u uljnoj komori (rebound assembly rod).
Ako on viri manje od stapica vazdusnog klipa, prilikom sastavljanja viljuske
ceo sistem vazdusnog klipa bi bio *potisnu* na ka gore (tj stapici ka unutra) i imao bi smanjen praktican hod u odnosu na teoretski.
Takodje je pitanje koje je kolega SerbianSpirit postavio, gde se nalaze prstenasti klizni lezaji (bushings) unutar plovaka.
Nogice ili stapovi amortizera (stanchions, upper legs, uppers) u svakom trenutku pa cak i najizvucenijem polozaju moraju u potpunosti da budu obuhvacene tim prstenastim kliznim lezajima da bi viljuska ispravno radila.
Poslednje pitanje koje meni javlja je pitanja rada, tj karakteristike viljuske
u smislu da su dimenzije (precnik i duzina) vazdusne komore, pritiska na koji se duva i maksimalnog hoda klipa medjusobno optimalno proracunate
tako da je moguce da ce promena samo jednog faktora da dovede do drugacijeg ponasanja viljuske u odnosu na dosadasnje karakteristike.
U slucaju ovog *tvog* (zamisljenog) povecanja duzine komore, msm da bi smanjenje pritiska koje bi bilo srazmerno povecanju hoda klipa (u %)
dalo meksi rad viljuske, veci hod sa istom karakteristikom pred sam kraj hoda
Da li bi skracivanjem morao da menjam kolicinu ulja koja se sipa u komoru sa zakljucavanjem?
Ako ne menjas (seces, busis, dodajes i/ili oduzimas) nista u komori sa uljem ne bi trebalo da menjas ni kolicinu ulja.
U mojoj, tora 302, je turnkey a u drugoj, 318, je motion control. Mislim da je do toga, primeti se meksi rad sa motion controlom.
Da, TurnKey je jeftinija i grublja varijanta dampera od MotionControla, koji bi trebalo da radi finije i mekse.
#8
Postavljeno 08 October 2020 - 12:30 AM
Hvala na iscrpnom odgovoru. Nisam obratio paznju da li stap u uljnoj komori viri manje u odnosu na drugi. Kada uhvatim malo vise vremena rastavicu je ponovo i detaljnije sve pogledati. Ako se tada stvore uslovi svakako cu skratiti pomenuti deo i videti da li ce se dobiti zeljeni efekat. Do tad cu pratiti po oglasima i probati da nabavim MotionControl kao zamenu za trenutni TurnKey.
Pretpostavljam da bi u slucaju zamene za MotionKontrol ako je on duzi ili kraci u odnosu na trenutni morao korigovati kolicinu ulja?
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika