Jump to content


Fotografije

Paradox


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
28 odgovora na ovu temu

#21 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1078 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 13 September 2020 - 10:27 AM

2020-09-12 13.56.54.jpg

 

2020-09-12 13.56.48.jpg

 

2020-09-12 13.57.03.jpg

 

2020-09-12 13.57.08.jpg

 

2020-09-12 14.20.38.jpg

 

2020-09-12 14.20.47.jpg

 

Bicikl je jeftiniji na sajtu iste firme, 1.753,65 € mu je cena u Nemačkoj

 

https://www.bike-dis...disc-8.0-908734

 

 

P.S. Slike su od juče i prodavnica je Bike-Discount MEGA STORE https://www.megastore.bike/megastore


  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#22 sajkotik

sajkotik
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 861 posts
  • LocationSokobajna

Postavljeno 13 September 2020 - 11:09 AM

Svaki uredno zaključan... :D
  • 0

#23 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8883 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 September 2020 - 11:36 AM

Pa nije bas da ne vozim po Sremu,ali kako to, tolika potraznja a na putevima se to ne vidi.Da nije to malo prenaduvano,kao i sa koronom?

 

Na osnovu mog iskustva nije - nesumnjivo je veća gužva i veći obim prodaje/promet, kao i servisa. Nekoliko puta više nego prethodnih sezona, u špicu. Pisao sam i o tome na sajtu:  :)

 

Preopterećenost servisa bicikala


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#24 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1363 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 13 September 2020 - 02:28 PM

Po ovoj nekoj logici ispada da ne sme da se kaže ni da su devedesete u Srbiji bile loše, jer je bilo ljudi koji su se razbacivali skupim kolima, motociklima, zlatom čak i više nego danas.

Dobra paralela, ali ne verujem da su svi koji kupuju (skuplje) bicikle ovih dana krimosi sa kajlama. U bliskom okruženju imam dosta ljudi koji stalno kukaju kako se sve raspada, niko nema para, a malo malo idu na letovanja i zimovanja, vozni park po Srbiji ne izgleda ni blizu kao devedesetih i ne mogu da ne zaključim da zaista nije toliko teško koliko ljudi vole da predstavljaju.

Biciklizam je sporedna grana, ali i tu očito nije loše stanje u materijalnom smislu, samo smo navikli na jeftinoću. Po velikoj potražnji vidim da običan čovek uvek nekako ispovrti novac, koliko god svi pričaju da ga nemaju ;)
  • 0
The sea, the sea

#25 stefan10vb

stefan10vb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 210 posts

Postavljeno 14 September 2020 - 12:29 AM

Pozitna strana povecane prodaje (bicikala) je sto ce nas biti vise, negativna strana (kako za koga) je sto su skocile cene delova i bicikala, ali to znaci i da se povecava izbor. Naravno i ovde ce zakon ponude i potraznje uraditi svoje :)
Sada sa neke druge strane:
Prvo smo primetili kako Kinezi idu na posao, bez zastoja, bez znojenja, bez kasnjenja, elektricnim trotinetima. Sve je to izgledalo preglupo jer trotinete prvo voze deca (nerazvijena bica), i nisu bezbedni sa malim tockicima. Ali, Kinezi su jedna od najuspesnijih nacija, i sama ta cinjenica je dovoljna reklama da treba da se ugledamo na njih i da nabavimo svoj elektricni trotinet, jer je on prenosiv i ne trosi gorivo. I daleko manje kosta njegovo odrzavanje. Za trotinet treba izdvojiti “samo” 300-350e. Takodje u ljudskoj prirodi (psihi) je da zeli da isproba nesto novo, i da bude primecen (ego). Cini mi se da ni mobilni od 600-700e ne nudi toliko mogucnosti?
Onda je trotinet prava investicija!
Medjutim dolazi na red i Korona. Posto elektricni trotinet nije pogodan za ulicu, onda je bicikl predstavljen putem medija kao idealno bezbedno prevozno i ekolosko sredstvo tokom trajanja Korone. Govorim i o zapadu i kod nas. Granice su bile zatvorene (nije bilo uvoza), autobuski prevoz ukinut, pa smanjen (i zbog Korone, i zbog leta). Ono sto nam nedostaje, to najvise zelimo, sloboda kretanja. Sve je to uticalo na porast cena bicikala, i na povecanu prodaju.
Ranije je nekako bilo normalno (za pocetnika) kupiti bicikl od 100-200-250e. Medjutim ako za trotinet nije puno dati malo vise od 300e, zasto ne bih za bicikl dao 500e?
Sada glavno pitanje, odakle Srbinu 500e za bicikl? Logicno je, ako za telefon mozemo da damo 500e na rate, zasto ne bismo mogli za bicikl koji cemo voziti godinama isto toliko (a telefon se menja na svakih 2-3 god)?
Zasto ne trotinet a da bicikl? Zato sto trotinete voze deca (nerazvijena bica), i bicikl je bezbedniji!
A zasto ne elektricni bicikl? A zasto ne elektricni auto? Tu je vec vise razloga, ali jedan od faktora je svakako novac.
Takodje, ne treba zaboraviti cinjenicu da velika vecina nije putovala, i tu se ustedelo.
  • 1

#26 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 14 September 2020 - 03:27 AM

Nema tu nikakvog paradoxa. Znaci juce i prekljuce 140 km. sam motao prosao sam sva ova mesta-Krcedin, ST. Slankamen. Novi Karlovci,Stara Pazova, Nova Pazova, Stari Banovci,Belegis,Surduk,Vojka,Krnjisevci, Pecinci,Popinci, Subotiste,Donji Tovarnik, Ogar,Obres,Asanja,Dec,Simanovci,Obedska bara, Golubinci. Broj vidjenih rekreativnih biciklista sa specificnom bici opremom 0 -malo mestana na biciklima po selima. Ali zato malo motora i mnogo besnih automobila i dzipova,koji me prolaze tako da mi se ponekad govno smrzne u meni koliko blizu prozuje pored mene. I to je najveci razllog zasto u Srbiji NIKADA nece biciklizam zaziveti, zbog odnosa drzave i vozaca prema slabijim ucesnicima u saobracaju.Jednostavno nece ljudi da reskiraju,mora covek da bude malo veci entuzijasta biciklisticki,i zanemari opasnosti po putevima Srbije ako zeli redovno da se bavi rekreativnim biciklizmom.

 

Da rezimiram i primenim matematiku-3x0 i dalje je 0-a ako se ja racunam 3x1=3 onda stvarno ima povecanje broja biciklista. A i svi gledaju u bent  jer to prvi put vide u zivotu,vec sam navikao na pozdrave ,automatski dizem ruku za otpozdrav,sto vozacima sto ljudima koji kuliraju na ulici u lepo nedeljno popodne.


  • 1

#27 Atomislav

Atomislav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 546 posts
  • LocationNiš, Palilula

Postavljeno 14 September 2020 - 06:05 AM

Po meni, paradox je da mi godinama pricamo kako nemamo, a na putevima je sve vise automobila, sve je vise i besnih, skupih automobila, a benzinske pumpe su stalno pune i svakodnevno nicu nove! Svake godine se ide na more, planinu, a kuka se kako se nema! Nece biti! Samo kukamo.
Sto se bicikala tice, potraznja ove godine je veca nego ikad, jer smo malo vise ograniceni na provodjenje vremena u nasoj zemlji, a nasi preprodavci su to jedva docekali da cene dignu u nebo. Moj badza je pre nekoliko meseci naleteo na oglas za jednu Meridu i odmah pozvao coveka i dogovorio se da ode po bajs sutradan. Kad je dosao, prodavac je maksimalno ispostovao dogovor, ali mu je rekao kako ga je posle njega zvalo jos nekoliko preprodavaca koji su nudili i malo jacu cenu, jer bi odmah bajs stavili na oglas za duple pare.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  • 0

#28 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 14 September 2020 - 07:31 AM

Po meni, paradox je da mi godinama pricamo kako nemamo, a na putevima je sve vise automobila, sve je vise i besnih, skupih automobila, a benzinske pumpe su stalno pune i svakodnevno nicu nove! Svake godine se ide na more, planinu, a kuka se kako se nema! Nece biti! Samo kukamo.
Sto se bicikala tice, potraznja ove godine je veca nego ikad, jer smo malo vise ograniceni na provodjenje vremena u nasoj zemlji, a nasi preprodavci su to jedva docekali da cene dignu u nebo. Moj badza je pre nekoliko meseci naleteo na oglas za jednu Meridu i odmah pozvao coveka i dogovorio se da ode po bajs sutradan. Kad je dosao, prodavac je maksimalno ispostovao dogovor, ali mu je rekao kako ga je posle njega zvalo jos nekoliko preprodavaca koji su nudili i malo jacu cenu, jer bi odmah bajs stavili na oglas za duple pare.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

https://youtu.be/GBTBwOWkjWI?t=42


  • 1

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#29 Visal

Visal
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 190 posts

Postavljeno 14 September 2020 - 08:17 AM

To možda važi za skuplje bicikle. Pre par godina sam kupio bicikl star tridesetak godina za 100 i nešto evra, razmišljao sam da li da ga prodam i otprilike bih dobio nešto manje nego što sam dao za njega.

Znam da prodaja kola ide kao besna. Jedan rodjak koji je ovog leta bio par dana u pustom gradiću u Hrvatskoj kaže da čoveka nisi mogao da vidiš na ulici, kao da je bio u Pripjatu. Ali zato nigde nisi mogao da parkiraš koliko kola ima. Svi imaju kola i idu kolima makar i za 500 metara. Pretpostavljam da je i bicikl siromašnija verzija te pojave.
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika