Jump to content


Fotografije
* * * * * 2 glasovi

BREVET 400 KM -utisci drugog ucesca


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
8 odgovora na ovu temu

#1 cdragan

cdragan
  • Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • Locationfruska gora

Postavljeno 07 June 2020 - 06:59 PM

6 Jun 2020 godina.Indjija .Svaka CAST SVIM UCESNICIMA.Organizacija odlicna,ljudi raspolozeni.Upoznao nove ljude ,nove puteve,vozio danju,vozio nocu,Video da je istina sto se prica o migrantima kod Banje Koviljace,kada je njih dvadesetak iskocilo iz sume na put a mi bili u zastoju .Neki biciklisti su bili kao vanzemaljci i kako sam cuo u 2 sata ujutru zavrsili brevet od 400 km.Kao motore da su vozili.Svaka cast.Kolegijalnost i pomoc na putu  bila zavidna.Vozio sa Igorom Ralicem i prvi put video lezeci bicikl u akciji.Bilo ,proslo i ostalo za secanje.23 sata voznje  sa malim zastojima ,nespavanjem,naprezanjem,izazivanje sudbine voznjom nocu,Ekstremno .Krenuli u 9 sati u subotu ujutru,dosli  nazad u Indjiju u 8 sati ujutru u nedelju.Svako je sebi pronasao suvozaca ili grupu.Tako je lakse,narocito nocu.Ko voli naprezanje  neka izvoli ali neka se spremi i psihicki i fizicki i voditi racuna o hidrataciji ,jelu ,odmaranju ,taktici da se ti silni kilometri prodju bez problema ,Biti opremljen alatom,rezervnim gumama ,nesto za presvuci....i mozda zavrsite voznju.

 

https://youtu.be/z1JUM7cdpnk

 

 

 


  • 6

#2 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1500 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 07 June 2020 - 07:10 PM

Cestitam na izvozenom brevetu. Meni taj 400 najvise prija, nije ni kratak ni dugacak. Veliki pozdrav i za direktora Ralica.
  • 0

#3 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 07 June 2020 - 08:47 PM

Probao sam da izbrojim koliko si puta na snimku rekao Debelo Brdo ali se na kraju zabrojah. :)

Sala mala, nego svaka cast svima koji su izvezli ovaj brevet. Bogami nije malo 400-tka, daleko od toga...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#4 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 07 June 2020 - 09:27 PM

Napisacu i ja svoje utiske, meni je ovo bio prvi 400km brevet.

 

1. Ne nosite bisage na brevet, ili ih barem ne pretovarajte. Prakticne jesu, ali daju mogucnost da sa natovare sto sam ja greskom ucinio. Mislio sam da ce biti isto kao za 200k, jos sam dodao par stvari u rezervu "da se nadje" posto je na prognozi bila kisa. Ili se spremite da pokisnete i susite se usput, ili vrlo malo kisne opreme ponesite, ne preterujte. Ovo je posebno bitno ako vozite tezak bajs. Na primer kao moj koji bez ijednog dodatka ima 15+ kg.

Meni je glavni razlog nosenja bio kisa i cinjenica da je to jedina torba koju imam koja je nepromociva....

2. Start u 9h je kasno za ovu kilometrazu po mom misljenju. Cak i pre 8h bi bilo pozeljno. Nauk za ubuduce da se ne prijavljujem ako je kasni start/kisa na prognozi.

3. 6.5h spavanja (tj lezanja sa pokusajem spavanja) pre starta breveta meni licno nije dovoljno. Sledeci put minimum 8h ili vise.

4. Treba uvezbati tehniku mikro spavanja, koju ja nisam, pa i pored 3 pokusaja to se svelo na lezanje pored puta bez realnog odmora.

5. Hranu uvek imati u rezervi, prilicno mi je znacilo 2 puta nocu sto sam imao konkretnu hranu kupljenu 12+ h pre toga, posto nocu nema gde niti sta da se kupi, pogotovo u zabitima.

 

Zbog stavki 1-4 mi je poslednjih 50km veoma tesko palo. Ne fizicki, vec psihicki, jer je mozak poceo da trokira. Shodno tome ovakav brevet, sa kasnim startom i ovakvom vremenskom prognozom, necu ponoviti. Mozda za 10ak godina kad mi deca porastu pa budem imao bolji bioritam sa spavanjem, ali u skorije vreme ne. Ne volim kad motam bez ikakvog uzitka, sto se desilo u poslednjih nekoliko sati. Mislim da bi mi 600km lakse palo zbog mogucnosti da se kvalitetnije odspava, uz voznju oba dana, sa vise lufta da se zavrsi brevet. 400 mi je nekako niti tu niti tamo, 200 i 300 su idealni za voznju u komadu. Bar je ovo prvi utisak,neka druga trasa na laksem (tj manje natovarenom) bajsu bi sigurno bila drugacija prica.


  • 3

#5 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 June 2020 - 01:59 AM

cdragan@ znači, ti si bio uz Ralića.

Što se spavanja tiče na moje iznenadjenje glatko sam izgurao celu noć uz 2 spavanja po 15-20 minuta, prva na travi pored puta, druga na klupi. Za razliku od Duleta meni nije problem da zaspim bilo gde što mi je bilo od velike pomoći. Što se mene tiče zadovoljan sam sa završetkom od 23,50h. Moglo je i brže uz više forsiranja i manje pauze ali mislim da mi to ne bi prijalo. I naravno, kao što je Dule napisao, start u 9h je kasno, mislim da je bespotrebno pomeren zbog otvaranja poslednje KT jer je ta grupa ionako završila pre 3h ujutro. Čini mi se da bi za ovaj brevet najbolji start bio u 7h kako bi se rano ujutro završio jer je period posle 5-6h zapravo u najteži za psihu.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#6 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1817 posts

Postavljeno 08 June 2020 - 02:33 PM

Jeste, brevet 400 km je nešto između.

600 pa naviše su teži breveti, jer ulazi u igru taj faktor manjka spavanja.
(Ja sam vozio dva puta 600, startovi u 03:30 i 22:00 i nisam spavao)

200 i 300 se završavaju do uveče/kasno uveče, dok na 400 sleduje nespavanje tokom cele naredne noći, ili bar njenog prvog dela, zavisi od vremena starta, težine breveta itd.

Meni je 400 bio prvi brevet, a start je bio u 18h. Nisam znao kako će biti sa (ne)spavanjem, jer sam tek kasnije prokužio da se čoveku manje spava kad je fizički aktivan, mota pedale. Tako da jedna noć i nije preveliki problem.

Za mikrospavanja treba biti ili mrtav umoran ili po prirodi biti neko ko lako zaspi.
Ja sam to radio samo na jednom brevetu, prošle god. na hiljadarci.
  • 1

#7 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 June 2020 - 02:49 PM

Za mikrospavanja treba biti ili mrtav umoran ili po prirodi biti neko ko lako zaspi.
Ja sam to radio samo na jednom brevetu, prošle god. na hiljadarci.



Ja to godinama radim dok vozim bus. Ustajem rano, u 2,40h ili 3,40h zavisno od perioda u godini i često odspavam po 10-15 min na autobuskoj okretnici kad imam mini pauzu. To je uglavnom sa oborenim naslonom sedišta ili glavom na volanu.. dakle, uvek u sedećem položaju :D
Zbog te navike nije mi bio problem da spavam 15-20 min na travi ili klupi.
  • 1
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#8 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1817 posts

Postavljeno 08 June 2020 - 03:00 PM

Eto, ti si utrenirao... :)
  • 0

#9 SalaBrat

SalaBrat
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 posts

Postavljeno 08 June 2020 - 06:04 PM

@cdragan Cestitam bravo n2:Cm-smiley


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika