Jump to content


Fotografije

Zašto se gume spontano izduvaju

izduvane gume

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
37 odgovora na ovu temu

#21 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 02 August 2020 - 08:11 AM

Nije ni Kenda losa ali mora cesto da se dopumpava. Continental od pre 6-7 godina je ubedljivo bio najbolji, slatko sam se izvozao sa njima. Kazu da je ovaj sadasnji neuporedivo gori.

CST (opet od pre 5-6 godina) jeste djubre ali drzi pritisak. Problem je dopumpavanje, trazi ogroman pritisak da "probije" ventil. Uvek moras rucno da pritisnes ventil pa onda prikacis pumpu. I onda treba preko 10 bara da potisne ventil. 


  • 0
.

#22 Milan777

Milan777
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1113 posts

Postavljeno 02 August 2020 - 08:44 AM

Kada je reč o drumašima sve koje sam imao su morale da se dopumpavaju. Kenda je odlična, uzgred budi rečeno.
  • 0

#23 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 02 August 2020 - 08:58 AM

Nije isto kada dopumpavas svaki drugi dan ili jednom nedeljno ;). Inace u najgorem secanju su mi ostale unutrasnje Michelin kupljene u Partizanu negde 2003. godine. Svaki dan su morale da se pumpaju. Jedino ako ih prepumpas danas pa sutra budu tu negde na donjoj granici da mogu da se voze. 

 

Mada ja trenutno na 25 mm spoljnim imam 18-23 unutrasnje pa je i to verovatno problem sto se tice cesceg dopumpavanja. 


  • 0
.

#24 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 August 2020 - 10:00 AM

Ja u spoljašnjuoj28-700 držim unutrašnju 28-42-700. Za 15 dana sa 7 bara spadnu na 6, event 5,5. Fora je u samoj gumi. Što je spoljna šira unutrašnja se više rastežei brže pusta.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#25 trista_cuda

trista_cuda
  • Members
  • PipPipPip
  • 135 posts
  • LocationBG

Postavljeno 02 August 2020 - 10:51 AM

 Švalbe su izbacili novu liniju unutrašnjih, duplo skuplje, teže i deblje ali zato nema dopumpavanja. Ekološke :)

Pošto su deblje, verovatno se i teže buše.

 

https://www.schwalbe.com/air-plus/en


  • 3

#26 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 November 2021 - 12:56 AM

Citat je sa ove teme

https://www.2bike.rs...ant#entry236808

ali pitanje je zgodnije za ovu, tj prikladniji je naslov

 

Za unutrasnju gumu treba koristiti silant predvidjen iskljucivo za unutrasnje gume jer duze traje. Svima je mana sto zacepe ventil. Da bi se ovo ublazilo kada bicikl stoji ventil je UVEK u polozaju 4 ~ 8 kazaljki na satu. Ostavis ga tako preko noci a onda sledeceg dana pumpas gumu. Dr Sludge je razgradiv u vodi (link)

 

Ima li možda neko rešenje za stare porozne gume? Poželjno jeftino i dostupno, da nije neki fensi silant. Zapravo mi ni ne treba silant niti prevencija i krpljenje bušotina jer se gume ne buše već ispuštaju prebrzo, ne znam da li može nešto da se sipa da to ublaži. Silant je i dodatna problemčina jer zapeknu ventili i to je samo frustracija posle em što gume ispuštaju em što ne možeš da ih napumpaš. Em je skuplji od novih guma koje koštaju manje od 200 din po komadu, nego je puno posla cimanja i menjanja.

U pitanju je veći broj unutrašnjih guma na invalidskim kolicima. Pune gume su očigledno zakon u odnosu na ove sa vazduhom, ali to je naknadna pamet.

Mislim da su u stara vremena ljudi sipali mleko u unutrašnje gume ali nisam optimista da je to zaista delotvorno, samo brljotina.

Dakle da li je zamena svih unutrašnjih guma jedino rešenje da gume ne budu stalno prazne, ili neko zna neku foru?


  • 0

#27 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1818 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 03:40 AM

Da se upišem u temu...

Poslednji put napumpao za brevet 26. septembra. Jesu malo omekšale, ali vozim... :D
Pošto sam ih tad nadrukao na 8 i 7,8 bara, do sad su taman spale negde na oko 7 bara (nisam proveravao).
Continental gume, i unutrašnje, i spoljašne.
  • 0

#28 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 29 November 2021 - 07:42 AM



Mislim da su u stara vremena ljudi sipali mleko u unutrašnje gume ali nisam optimista da je to zaista delotvorno, samo brljotina.
Dakle da li je zamena svih unutrašnjih guma jedino rešenje da gume ne budu stalno prazne, ili neko zna neku foru?

Sad sam hteo da ti napišem za mleko.
Nekada smo tako terali ponike a gume krpili super lepkom


Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
  • 0

#29 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 09:11 AM

Citat je sa ove teme

https://www.2bike.rs...ant#entry236808

ali pitanje je zgodnije za ovu, tj prikladniji je naslov

 

 

Ima li možda neko rešenje za stare porozne gume? Poželjno jeftino i dostupno, da nije neki fensi silant. Zapravo mi ni ne treba silant niti prevencija i krpljenje bušotina jer se gume ne buše već ispuštaju prebrzo, ne znam da li može nešto da se sipa da to ublaži. Silant je i dodatna problemčina jer zapeknu ventili i to je samo frustracija posle em što gume ispuštaju em što ne možeš da ih napumpaš. Em je skuplji od novih guma koje koštaju manje od 200 din po komadu, nego je puno posla cimanja i menjanja.

U pitanju je veći broj unutrašnjih guma na invalidskim kolicima. Pune gume su očigledno zakon u odnosu na ove sa vazduhom, ali to je naknadna pamet.

Mislim da su u stara vremena ljudi sipali mleko u unutrašnje gume ali nisam optimista da je to zaista delotvorno, samo brljotina.

Dakle da li je zamena svih unutrašnjih guma jedino rešenje da gume ne budu stalno prazne, ili neko zna neku foru?

 

Zagrejes mleko i sipas malo secera u mleko da se lepo rastopi i onda sipaj u gumu. Tako smo nekada resavali poroznost gume. 


  • 0

#30 Nesoni

Nesoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 932 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 09:59 AM

Da li se posle nekog vremena to mleko u gumama pokvari? Da ne dobiješ smrdigume

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 0

#31 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 29 November 2021 - 11:14 AM

Ako smem da prosirim pitanje - na koliko dana/km dopumpavate tubeless gume?

Ako vec postoji tema, preusmerite me na istu.

28mm Continental GP5000 guma, Continental sealant, od prvog dana manje vise - jednu gumu moram da dopumpavam posle 2-3 dana, drugu posle 5-6. Pumpam na 5.5bar, posle 2-3 dana bude jedna vec na 3-3.5. Super su tubeless jer moze manji pritisak, ali zesce me smara dopumpavanje guma pre skoro svake voznje, pogotovo kad su kratke i nebitne.
Uzeo sam Stan's NoTubes sealant da probam sa njim da vidim jel ce biti efektniji. Ne znam da li da ocistim stari sealant ili da stavim zajedno sa starim pa kud puklo :)


  • 0

#32 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 12:58 PM

Ako smem da prosirim pitanje - na koliko dana/km dopumpavate tubeless gume?

Ako vec postoji tema, preusmerite me na istu.

28mm Continental GP5000 guma, Continental sealant, od prvog dana manje vise - jednu gumu moram da dopumpavam posle 2-3 dana, drugu posle 5-6. Pumpam na 5.5bar, posle 2-3 dana bude jedna vec na 3-3.5. Super su tubeless jer moze manji pritisak, ali zesce me smara dopumpavanje guma pre skoro svake voznje, pogotovo kad su kratke i nebitne.
Uzeo sam Stan's NoTubes sealant da probam sa njim da vidim jel ce biti efektniji. Ne znam da li da ocistim stari sealant ili da stavim zajedno sa starim pa kud puklo :)

 

 

Moje iskustvo sa MTB gumama je slicno tvome. Iako su u MTB gumama nizi pritisci, opet sam morao na svakih pet dana da dopumpavam gume.

Felne su bile tubeless, znaci nisu prepravljane obicne sa trakom, uvek dobre skupe gume i nista nije pomoglo. Sto se tice mleka koristio sam i najskuplja i jeftinija i isto se desavalo. Jedino skupa mleka kao da su bolje, brze, krpila rupe.

 

  Sto se tice ciscenja, znas verovatno da je  to mukotrpan prosces. U pocetku sam cistio spoljnu gumu, posle mi je dosadilo i samo sam jednom u sest meseci dopunjavao. Isto nisam primetio razliku u brzini ispustanja.

 

  Jedino sto znam da je, voznja svaki dan donekle usporavala ispustanje vazduha. Tako, ako ne mozes da vozis svaki dan, pomaze da bar zavrtis tocak svaki dan nekih pola minuta i to ce malo usporiti ispustanje vaazduha. Ako te ne mrzi to je neko delimicno resenje.. Vozio sam ih sedam godina, vise ne vozim, ali mislim da pomoci nema.


  • 0

#33 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 November 2021 - 01:02 PM

Da li se posle nekog vremena to mleko u gumama pokvari? Da ne dobiješ smrdigume
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk



Pre nekoliko dana isečem gumu pa izvadim i unutrašnju u kojoj je bio silant. Presekao sam tu gumu makazama i unutra je smrdelo kao u zmajevoj pećini. Nema šanse da to go*no ikad sipam u gumu.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#34 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 02:05 PM

@Milovuk


A zbog čega više ne voziš tubeles? Zanima me jer uglavnom ljudi koji pređu na tubeles su oduševljeni i ne bi se vraćali na klinčere....
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#35 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 02:08 PM

@Milovuk


A zbog čega više ne voziš tubeles? Zanima me jer uglavnom ljudi koji pređu na tubeles su oduševljeni i ne bi se vraćali na klinčere....

 

Pukla mi je felna, sa unutrasnje strane, kod ventila. Zavareno je to, ali vise ne lezi tubeless venti lepo i tu pusta vazduh. Ne bi ni ja prestao da koristim, da nije to bio razlog.


  • 0

#36 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 02:25 PM

@chamade   Jel' bio vlazan kolovoz kad si isekao gumu?


  • 0

#37 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 November 2021 - 02:48 PM

@chamade Jel' bio vlazan kolovoz kad si isekao gumu?



Aaa, znam na šta misliš. Nije to u pitanju, nagazio polovinu flaše od vina.. komad veličine pesnice. Probio sa strane i spoljnu i unutrašnju.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#38 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 29 November 2021 - 05:44 PM

Kad vec pricamo o tubeles gumama i mleku, imao sam dva busenja kada mleko nije uspelo da zakrpi rupu.

 

Prvi slucaj je bio kada sam imao tu "srecu" da nagazim vrstu trna, za koju nisam znao ni da postoji. Trn je bio supalj iznutra. Kao mina od hemijske olovke. I kroz tu supljinu je izlazilo mleko i vazduh. To sam video tek kada sam dosao kuci i skinuo gumu.

 

 Drugi slucaj je bio da se probuslila pored velikog sredisnjeg krampona. Mleko je zatvorilo rupu, ja sam napumpao i krenuo. Medjutim u voznji, pri svakom okretaju taj krampon se pomerao i tu je izlazio vazduh. Moglo je da se vozi ali pri extra malim pritiscima, daleko ispod 1 bara.

 

 Tako da to nije svemoguca stvar, ali pomaze. Posle svake ozbiljnije voznje, bi se na gumi koja je solidno potrosena, videla 2-3 mesta , mokra, gde je mleko uspesno krplio gumu.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika