Hvala vam svima stvarno, mnogo mi znače ovi saveti. Pa po ovome što ste mi napisali, pošto sam dva puta menjala u servisu celokupan set prednjih i zadnjih unutrašnjih i spoljašnjih guma i serviser je stavljao tu zaštitu između unutrašnje gume i felne, ispada da je to neko normalno stanje ili da je felna negde toliko oštećena da i dalje svaki put buši gume, i pored zaštite. Jer jedino još felne nisam menjala. Ispumpaju se i prednja i zadnja guma u isto vreme, zadnja više. Gume su Kenda spoljašnje, za unutrašnje ne znam. Probaću i to sa vodom u ventilu,slično kao šzo smo na ponici proveravali pljuvačkom. Je li moguće da rasklimam ventil gume svaki put kad pumpam ručnom pumpom, jer on uvek nas uvek pomera dok pumpam?
Ventil se mora rasteretiti, tj. držati rukom ako se pumpa ručnom pumpom (koja nema crevo). U protivnom se može oštetiti telo ventila, ili čak spoj ventila sa gumom (ako je felna tanka i ventil puno šeta.
Za gume koje ispuštaju vazduh, ako se ne otkrije uzrok, izvaditi unutrašnju, naduvati je (paziti da se ne pretera da pukne, ali može baš dosta da se naduva - 2-3 puta veći prečnik od onog kad je spakovana u točak, pa u neki lavor, ili u kadu napunjenu vodom, da se vidi kuda izlaze mehurići. Ako nema nigde mehurića, znači da je sama unutrašnja od poroznijeg materijala (ako druga guma drži pritisak puno duže).
Meni su se Schwalbe unutrašnje super pokazale.