Jump to content


Fotografije

Pomoć oko kupovine bicikla


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
31 odgovora na ovu temu

#21 RedBaron

RedBaron
  • Members
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 11:49 AM

Ja bih se osetio kao magarac da izgubim 70% vrednosti za 5 godina na novom,kupi nov bicikl ali od par hiljada € da parira polovnom a ne najnizu klasu ,da je do coveka svi bi vozili helikopter a ne nov auto do 15 000€
Takodje ako se kupac ne razume,onda se ne moze reci sta hoce jer ocigledno ne zna sta zeli i sta valja

 

Pa vidis da je do coveka ..Neko bi rekao da bi se osecao kao magarac da vozi nesto sto je neko vec drndao godinama 

 

Tako je i kod zena ...Nekome ne smeta ako je presla vecu kilometrazu ,nekome smeta 


  • 2

#22 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPip
  • 342 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 11:57 AM

Pa vidis da je do coveka ..Neko bi rekao da bi se osecao kao magarac da vozi nesto sto je neko vec drndao godinama

Tako je i kod zena ...Nekome ne smeta ako je presla vecu kilometrazu ,nekome smeta

Nije do coveka jer rekoh vec da bi svako vozio helikopter da moze da ga priusti,onda kupi novu daciu i ubedi se da je bolje prosao nego s polovnim helikopterom,do coveka su samo te greske i mogucnosti,ja bih pre polovan bmw nego nov punto,jer je to osnovano bolji auto ne do coveka i njegovog ne/ukusa, cuo sam price da se taj nov auto pokvari na putu do kuce iz salona
  • 0

#23 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1169 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 12:06 PM

Jedan od osnovnih zadataka svakog prodavca jeste da stoji kupcu na usluzi, pomoći, savetu. Prodavcu je u opisu njegovog posla i radnog mesta da se ponudi da pomogne svom klijentu prilikom odabira, čak i ako klijent nije zatražio pomoć. Nema ništa loše u tome od strane prodavca ljubazno se ponuditi da nekom pomogneš, čak i onom ko zna šta želi, ali možda ne zna gde se to u prodavnici nalazi, ili da li uopšte ima. To je samo osnovna kultura poslovanja, ništa drugo.

 

Dalje, apsolutno nije tačno da svaki proizvod pa i bicikl za 5 godina izgubi 70% svoje vrednosti, to su budalaštine. To koliko će neki proizvod izgubiti od svoje originalne cene zavisiće pre svega kako i na koji način je korišćen, koliko pažen, kako održavan. Da je to istina onda bi svaki npr automobil nakon 5 godina starosti i neke prosečne godišnje kilometraže, koji je kao nov koštao 30k eura posle 5 godina koštao 10. Kamo sreće da je tako,ali realnost je drugačija. Jeste, ima i onih koji koštaju 10k ali sa 250k kilometara na satu. Isto je i sa biciklima. Što je manje korišćen, bolje održavan i sa manje znakova upotrebe manje će i izgubiti vrednost.

 

I da se sa jednom stvari složim. Jeste, svakako je bolji xtr od Deore kao što je i Dura Ace bolji od Tiagre. Pa ti svi savetuju, što za 500 e ne uzmeš bajs sa DA ili XTR. Fora je u tome što ti niko od njih ne kaže koliko košta potrošan materijal za te grupe, i da za možda godinu dana ili čak i ranije ako si se zeznuo pa nisi video šta je i koliko potrošeno, za istu tu DA grupu moraš da kupiš lanac i kasetu koji koštaju kao pola tog bicikla. A onda kad to shvatiš, malo se počešeš po glavi i skontaš da ti je ipak rentabilnije da uzmeš Tiagra lanac i kasetu i onda si dobio šta? Vrhunsku klasu Shimano grupe koju si ukombinovao sa jeftinijim delovima i onda od nje ne dobijaš te performase šaltanja i težine koje si prevashodno platio, ali zato na tim menjačima i dalje stoji ti DA ili XTR natipisi jel?

 

Doduše, neko pati od toga, kao što pati da nosi najke. Mogu to da razumem, ali ja bih ipak uvek radije kupio ono za čega mogu da stavim originalne delove i da me to ne košta kao sveta Petra kajgana....


  • 1
"I have no idols. I admire work, dedication and competence. "
A. Senna

#24 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPip
  • 342 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 12:27 PM

Jedan od osnovnih zadataka svakog prodavca jeste da stoji kupcu na usluzi, pomoći, savetu. Prodavcu je u opisu njegovog posla i radnog mesta da se ponudi da pomogne svom klijentu prilikom odabira, čak i ako klijent nije zatražio pomoć. Nema ništa loše u tome od strane prodavca ljubazno se ponuditi da nekom pomogneš, čak i onom ko zna šta želi, ali možda ne zna gde se to u prodavnici nalazi, ili da li uopšte ima. To je samo osnovna kultura poslovanja, ništa drugo.

Dalje, apsolutno nije tačno da svaki proizvod pa i bicikl za 5 godina izgubi 70% svoje vrednosti, to su budalaštine. To koliko će neki proizvod izgubiti od svoje originalne cene zavisiće pre svega kako i na koji način je korišćen, koliko pažen, kako održavan. Da je to istina onda bi svaki npr automobil nakon 5 godina starosti i neke prosečne godišnje kilometraže, koji je kao nov koštao 30k eura posle 5 godina koštao 10. Kamo sreće da je tako,ali realnost je drugačija. Jeste, ima i onih koji koštaju 10k ali sa 250k kilometara na satu. Isto je i sa biciklima. Što je manje korišćen, bolje održavan i sa manje znakova upotrebe manje će i izgubiti vrednost.

I da se sa jednom stvari složim. Jeste, svakako je bolji xtr od Deore kao što je i Dura Ace bolji od Tiagre. Pa ti svi savetuju, što za 500 e ne uzmeš bajs sa DA ili XTR. Fora je u tome što ti niko od njih ne kaže koliko košta potrošan materijal za te grupe, i da za možda godinu dana ili čak i ranije ako si se zeznuo pa nisi video šta je i koliko potrošeno, za istu tu DA grupu moraš da kupiš lanac i kasetu koji koštaju kao pola tog bicikla. A onda kad to shvatiš, malo se počešeš po glavi i skontaš da ti je ipak rentabilnije da uzmeš Tiagra lanac i kasetu i onda si dobio šta? Vrhunsku klasu Shimano grupe koju si ukombinovao sa jeftinijim delovima i onda od nje ne dobijaš te performase šaltanja i težine koje si prevashodno platio, ali zato na tim menjačima i dalje stoji ti DA ili XTR natipisi jel?

Doduše, neko pati od toga, kao što pati da nosi najke. Mogu to da razumem, ali ja bih ipak uvek radije kupio ono za čega mogu da stavim originalne delove i da me to ne košta kao sveta Petra kajgana....

Ja nisam nikad kupio toliko los i istrosen bajs o kojim ovde drvite,nikad mi niko nije reklamirao istrosenost grupe,a nikad nisam nosio sa sobom sublere i merace istrosenosti,ne znam koja je to skola potrebna da se vidi istrosenost gume ili izlizanost pogona,ogrebotine po ramu i menjacu,pipne prelaz na rotoru,pogleda meso na paknama,pa i pored svega je bolje uzeti takvu jer se vozis ko covek
Pisao sam vec da sam kupio jednom nov bajs za 700 maraka i viljuska sa njega neka ballistic nije nista vredela nikad,u djubre se baca,jel to pametno ulozen novac, naravno da ne,za tih 700 maraka sam mogao da kupim full xtr polovan i dan danas bi trajao
  • 1

#25 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1169 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 12:38 PM

Ne mora bajs da bude ceo loš i potrošen, ja ovde pričam o potrošnim delovima, dakle kaseta, guma, lanac, lančanici. S tim da sam uzeo u obzir to da su lančanici dobri,jer ako oni na primer treba da se menjaju, tek to nije jeftino igranje a i to je pokazatelj da je bajs ozbiljno vožen kad je prethodni vlasnik stigao da mu potroši lančanik, ili da nije propisno održavan to jest na vreme menjani kaseta i lanac pa su i oni potrošili lančanike.

Vrhunska oprema košta, kao što koštaju potrošni delovi za nju. Pogledaj koliko koštaju gume A klase i sve će ti biti jasno. A to je nešto što neko ko ozbiljno vozi bicikl, redovno menja ako ne jednom godišnje, onda bar jednom u 2 godine.

Znači po tvojoj logici, svako ko vozi ispod XTR i DA opreme se ustvari vozi kao nečovek? Zaboravljaš da je bicikl prevozno sredstvo /sredstvo rekreacije koje pokreće prevashodno čovek kao osnovni motor. A tvoje noge ne znaju da li je lanac koji se okreće XTR ili Deore. Njima je podjednako teško/lako i sa jednim i sa drugim.
  • 1
"I have no idols. I admire work, dedication and competence. "
A. Senna

#26 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPip
  • 342 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 01:01 PM

Pa meni nije isto osetim i znam da nisu bacene pare,covek od 70 godina je primetio razliku kad je sad uzeo xtr grupu,da li mislis da bi se vratio na deore,nikad,a ne mora da kupuje dalje to isto moze i nizim klasama da zameni potrosne delove,i uvek pricate o nekim vlasnicima i arcenju ,neodrzavanju a ja samo nalecem na bajseve koje kao da niko nije vozio,koliko samo ima zaboravljenih 26ica koje se poklanjaju pa stizu ovde,ja imam jednu takvu koju sam godinama sklapao i preko 2000€ me kostala a stoji na zidu,i opet ako neko ne pati za trendom moze da priusti takav vrhunski bajs 26", umesto nov 20 kg tezak 29"
  • 0

#27 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1169 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 01:22 PM

U pravu si. Za coveka od 70 godina sve ispod XTR je neupotrebljivo.

Potrosne delove cemo zameniti delovima 2, 3 klase nizim, bez obzira sto to vise nece biti ni te performanse niti ta tezina. Bitno je da je to XTR.

To me podseca na onaj nas srpski sindrom. Samo da vozimo BMW ili Mercedes, a servisiracemo ga kod Pere Limara sa Bubanj Potoka. Pa da se vozimo ko ljudi.
  • 5
"I have no idols. I admire work, dedication and competence. "
A. Senna

#28 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPip
  • 342 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 01:31 PM

Pa da isti taj pera naplacuje isto sredjivanje punta al se ja vozim ko car za iste pare,kad jednom probas bolje ko je lud da se vrati na gore osim ako ga muka ne natera
  • 1

#29 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1629 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 03:38 PM

@rhytmking Има ли нека тема коју ниси минирао или неконструктивно искритиковао све и свакога? Човек хоће да купи нов бајс, то је све :)
  • 8

#30 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPip
  • 342 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 03:45 PM

Slobodno predlaži, unapred hvala.
MK

Evo njega nisam izminirao to je najbitnije da istrajem u svojoj konstruktivnosti
A pazi kad ni ti nemas sta da posavetujes u vezi novih i polovnih nego meni nadjes da se nakacis
  • 0

#31 FalloutBoy

FalloutBoy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7963 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 23 May 2020 - 04:03 PM

Prvo, pozdrav svima.

 

Natrapah na sajt sad kad sam pod stare dane (5 "banke") odlučio da "malo" sredim kondiciju i što je važnije - kilažu (da ne kažem, tonažu).

 

Problem je šta kupiti? Imam oko 130 kg, visok 188 cm. Bicikl mi treba za grad plus možda malo prirode (ne baš spust niz Kopaonik) - zvrndanje po Zemunu, NBG, Ada, možda Avala i slično, plus povremen odlazak na posao. Radije nov, nego polovan. Cena do 600 evra.

 

Unapred hvala svima na predlozima.

 

MK

 

Ovako nešto:

 

https://www.capriolo...crno-plavo-2019

 

Varijanta sa ramom od 21".

 

Niža klasa opreme. Sigurno, kako se šta pohaba, da će biti bolje zameniti višom klasom opreme. Ali daleko je od neupotrebljivog, a za budžet od 600 evra ostaje dosta prostora za bilo kakva kasnija unapređenja.

 

Ili, ako se pokaže kao nezadovoljavajući, za prodaju kao polovan - pa nabavka drugog.

 

Uglavnom - ovde su duplozidne, jake felne, točkovi sa 36 žbica pleteni 4x. Ako bude problema, zbog težine, da stradaju nable, ili točkovi (zadnji je kritičan), onda uzeti novu Shimano nablu i isplesti točak sa jačim žbicama - što se uklapa u ispod 100 evra.


  • 0

Uglavnom bezopasni™

 

BikeGremlin.com


#32 MunzeKonza2020

MunzeKonza2020
  • Members
  • 4 posts

Postavljeno 23 May 2020 - 07:13 PM

Najlepše hvala svima na ponoći. Pratiću i dalje, ima jako korisnih stvari ovde.

Pozdrav.
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika