Znam da nije mudro da to pominjem, ali grupna vožnja u 2 ili 3 reda, u "oblaku", kojom se zauzima cela desna kolovozna traka, nije ni bezbedna, ni po redovnim saobraćajnim propisima (a oni su ti koji važe za brevete).
Ne kažem to da bih izazvao polemiku. Možda je uzbudljivije, ali Puja je poginuo upravo zbog toga. Brevet se vozi za sebe.
Ha, to je tema za raspravu.
Sada je u mnogim zemljama dozvoljena vožnja paralelno jedan sa drugim jer se to smatra bezbednijim za bicikliste.
Na taj način su uočljiviji, veću siluetu prave na drumu, vozilima je potrebno da više uspore i da u većem luku i na većoj distanci obilaze grupu.
Definitivno je grupna vožnja sigurnija od solo vožnje što se tiče automobila i ostalih vozila, jednostavno uočljivije je, veći respekt i veća distanca kod obilaženja.
Kada si sam nekako si i manje cenjen u oku vozača i manje si vidljiv i bitan.
Jedino je veća opasnost od nesinhronizovanosti vozača u grupi, neadekvatnoj signalizaciji, nelogičnoj promeni brzine i pravca.
To mora da bude uigrana ekipa.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk