Jump to content


Fotografije

Pro Bike


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
61 odgovora na ovu temu

#21 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 May 2020 - 06:42 AM

U Japanu je kašnjenje i nepoštovanje rokova teška sramota i kod njih je to svedeno na minimum.. ako to uopšte i postoji.
  • 4
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#22 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 14 May 2020 - 06:58 AM

Po pitanju komentara i mišljenja koja su u smislu - "nisu pružili uslugu" - to o čemu pričate, na takav način, savršeno radi McDonald's. I to je pravac u kojem se svet kreće: velike korporacije, strogi, robotski profesionalizam (u McDonald's-u je vojevremeno bilo propisano koliko zuba treba da se vidi kada se smeješ). Kupci i klijenti zadovoljni, je li. Iako sebe smatram profesionalcem, svim svojim bićem sam protiv takvog sveta i takvog gledanja na stvari.

 

Ljudski je grešiti. Pogotovo pod ogromnim pritiskom i u gužvi. Mislim da neki od vas gledaju previše crno belo na stvari. Meni je potpuno razumljivo to da ljudi neće da odbijaju poslove. Ako ništa drugo, treba malo vremena da čovek shvati gde greši, pa vidi kako to da reši.

 

Lično se trudim da posao, koji god da uzmem raditi, uradim najkvalitetnije moguće, ali puno puta sam pravio greške do sada i puno ću ih još napraviti. Samo onaj ko ništa ne radi, ne greši. Neko ko će posle jednog propusta javno pisati ružno i "nikad više" (i još u sred haosa zove da proverava za već dogovoreno   n2:Heristical  ) - ni sam ne bih želeo dalju saradnju.  Na to gledam kao na partnerski odnos. Prodavnice u kojima kupujem od mene dobijaju novac/zaradu, a od njih dobijam mogućnost da nabavim šta mi treba, bez poručivanja iz inostranstva, ili, ne daj bože, odlaska u Beograd.   n2:hahaha     Trudim se sa svima negovati dobre odnose i to mi se do sada desetostruko vratilo lepšim, bez da sam se nadao. Pogotovo ako se nakon nečijeg propusta poneseš s razumevanjem (ja bih to nazvao "normalno", ali to šta je kome normalno... posebna tema). I kad prođete par "štucanja" zajedno.

 

Naravno, postoje ljudi i kompanije sa kojima ne volim sarađivati i koje ne bih preporučio. Ali ne donosim odluku o tome nakon jednog propusta.

 

To je barem moje neko gledanje na stvari. Mada je to nebitno - očekujem da u budućnosti dobijemo po jedan, najviše dva konglomerata u svakoj branši, sa automatizovanim sistemom naručivanja i radnicima koji se ponašaju kao roboti - što računam da većini ljudi i odgovara, inače oni koji znaju praviti pare ne bi tako radili. Naša spontanost i neposrednost je jedna od retkih pozitivnih osobina koje su preostale u ovom šupku od zemlje - a i to se, vidim, polako i sigurno ubija.

 

"Šta možemo učiniti za Vas?

 

- Hvala na poseti, dođite nam opet."


  • 4

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#23 iggy

iggy
  • Members
  • PipPip
  • 50 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 06:58 AM

Šta se tačno desilo?

Ono - ako je bajs ostavljen na servis između aprila i juna - kada je genearlno veća navala, u mnogim servisima se desi da kažu tipa - čekaće se pet dana, pa da tih pet dana ispadne 10 - nekada se ne može predvideti broj bicikala na čekanju, količina prodaja (i nultih servisa koji se obično moraju raditi odmah) i slično.

Десило се то да ли у септембру (друга половина) или почетком октобра. Потребна је била промена бужира и сајли мењача, монтажа предњег мењача, мислим да је то био цео посао. Бајс остављен у четвртак поподне (типа 16ч.), речено 19ч. исто вече, па петак преподне, па петак вече, па субота преподне, па субота до 14ч. а у 14.45ч. сам дошао и узео бајс јер ми је требао за понедељак за посао, сео, одгледао клипове, сам наместио мењач, подесио да могу да возим а онда током следеће недеље промењени бужири и сајле код другог мајстора. Целокупан материјал је био мој, ништа се није чекало од делова.
Давно сам имао одличног мајстора за гитару, главни проблем је било чекање да заврши посао, који онда не може да наплати у пуној цени од срама што му је толико требало па је наплаћивао често и упола мање па свима добро. Током година сам сретао и друге мајсторе који имају тај моменат да гомилају послове које реално не стигну да обаве на време и тога ми је заиста преко главе. Немам воље да се свађам и објашњавам са њима око тога, а и лоша је баш сама ситуација јер урадили су посао а ти би требало да их платиш а они неће ни да чују да то буде мање од уговореног иако су окаснили подоста и сам себи заличиш на оног из изреке добар и будала су браћа...
Разуман сам, нисам се свађао, дошао и преузео бајс и делове, пре тога покушао да ми ипак ураде посао и тада а када нису могли питао да ли сам шта дужан, поштено су рекли да нисам, поздравио се и наставио даље.
Гледам да не зависим од њихових услуга јер су се лоше показали у мом случају, за мој новац који сам био спреман да платим уз поштовање договора и свака даља сарадња у том тренутку би донела само нервирање и њима и мени, не знам да ли би наплатили пуну цену, можда и не би а можда и би, заиста не могу ту ништа да коментаришем.
Такође, једном сам наишао за кочницу и могли су одмах да среде (наравно, лепо сам одмах питао шта и како и лепо смо се и договорили) и све је било у реду.
Очекујем, а наглашавам да то не очекујем само од њих већ од било ког сервиса, само поштовање договора према муштерији која је вољна да плати речену цену за понуђену услугу. У мом случају је свако одлагање било путем телефона и то након мог позива а уз чувену реченицу (коју сам слушао по сервисима и других делатности)-зваћемо вас када буде готово. Идеја је, вероватно, била да се тако дочека понедељак када би стварно било готово. При преузимању бицикла на моје питање у чему је био проблем што то није већ урађено, добио сам шкрти одговор да је требало те један, те други колега и да се, ето, то није десило... Питах а да ли је могуће сада то завршити и рекоше да није, да је крај радног времена а да има бицикала пре мог и то је било то. Из тога сам закључио да су лоше организовани и одем понекад по куповину неког дела и нерачунам више на њихове услуге сервиса, можда ако ме баш пут нанесе а да могу тог тренутка да заврше посао, па евентуално тада, иначе нема потребе.
Мислим да сам реално поступио, у складу са својим потребама а не њиховим могућностима, и трудим се да тако радим и данас а и убудуће и миран сам.
  • 2

#24 iggy

iggy
  • Members
  • PipPip
  • 50 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 07:15 AM

Po pitanju komentara i mišljenja koja su u smislu - "nisu pružili uslugu" - to o čemu pričate, na takav način, savršeno radi McDonald's. I to je pravac u kojem se svet kreće: velike korporacije, strogi, robotski profesionalizam (u McDonald's-u je vojevremeno bilo propisano koliko zuba treba da se vidi kada se smeješ). Kupci i klijenti zadovoljni, je li. Iako sebe smatram profesionalcem, svim svojim bićem sam protiv takvog sveta i takvog gledanja na stvari.

Ljudski je grešiti. Pogotovo pod ogromnim pritiskom i u gužvi. Mislim da neki od vas gledaju previše crno belo na stvari. Meni je potpuno razumljivo to da ljudi neće da odbijaju poslove. Ako ništa drugo, treba malo vremena da čovek shvati gde greši, pa vidi kako to da reši.

Lično se trudim da posao, koji god da uzmem raditi, uradim najkvalitetnije moguće, ali puno puta sam pravio greške do sada i puno ću ih još napraviti. Samo onaj ko ništa ne radi, ne greši. Neko ko će posle jednog propusta javno pisati ružno i "nikad više" (i još u sred haosa zove da proverava za već dogovoreno n2:Heristical ) - ni sam ne bih želeo dalju saradnju. Na to gledam kao na partnerski odnos. Prodavnice u kojima kupujem od mene dobijaju novac/zaradu, a od njih dobijam mogućnost da nabavim šta mi treba, bez poručivanja iz inostranstva, ili, ne daj bože, odlaska u Beograd. n2:hahaha Trudim se sa svima negovati dobre odnose i to mi se do sada desetostruko vratilo lepšim, bez da sam se nadao. Pogotovo ako se nakon nečijeg propusta poneseš s razumevanjem (ja bih to nazvao "normalno", ali to šta je kome normalno... posebna tema). I kad prođete par "štucanja" zajedno.

Naravno, postoje ljudi i kompanije sa kojima ne volim sarađivati i koje ne bih preporučio. Ali ne donosim odluku o tome nakon jednog propusta.

To je barem moje neko gledanje na stvari. Mada je to nebitno - očekujem da u budućnosti dobijemo po jedan, najviše dva konglomerata u svakoj branši, sa automatizovanim sistemom naručivanja i radnicima koji se ponašaju kao roboti - što računam da većini ljudi i odgovara, inače oni koji znaju praviti pare ne bi tako radili. Naša spontanost i neposrednost je jedna od retkih pozitivnih osobina koje su preostale u ovom šupku od zemlje - a i to se, vidim, polako i sigurno ubija.

"Šta možemo učiniti za Vas?

- Hvala na poseti, dođite nam opet."

Овде никако не могу да се сложим са тобом јер имам искуства како са мајсторима и сервисима у домену бициклизма, тако и у другим браншама који се веома труде да поштују договорено и једини је проблем што их је мало. Такође, не слажем се и не разумем политику прихватања посла који не можеш да испоштујеш за туђе паре па тако и своју услугу коју пружам НЕНАПЛАТИМ када знам да је грешка до мене, иако је испоручим и то на веома високом нивоу. То уљудно саопштим муштеријама и оставим им избор да ми плате или не, али баш нагласим да услед пропуста нису обавезни да ми дају ни динара. Људи плате јер су задовољни нивоом услуге за тај новац (не мојим додворавањем или умиљавањем њима због грешке, већ квалитетом који сами виде својим очима) и у праву си када кажеш да ми је то помогло да сведем грешке на најмању могућу меру и да буду задовољни како они као клијенти тако и ја као понуђивач услуге. Неоглашавам се и комплетна услуга је базирана на усменој препоруци задовољних људи и ценим да радим добро иначе верујем да би било далеко другачије.
Наравно да не треба судити на прву лопту али имао сам и пре са њима осредња искуства, те сам сабрао све у укупну слику и схватио да ван сезоне нема оправдања за неиспуњење договореног и мислим да сам себе поштедео неке лошије ситуације са њима у којој сам потенцијално могао да се нађем. Тиме сам уштедео како новац тако и здравље, и мислим да сам проценио како ваља, без сувишних емоција, и донео праву одлуку и мирна Бачка.
  • 3

#25 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 07:23 AM

Pa dobro ne treba otici u Japan. Oni su posebna prica,to je uceno od mladosti tako, sintoizam, samuraji,car itd. Ajde malo blize,napr. Slovenci . Koliko znam Snezana Radojicic kada je kupovala bicikl u Sloveniji su joj ugradjivali dinamu itd. znaci nema poverenja u nase . . Nekako su i u SFRJ uvek bili profesionalniji.Pa i po mentalitetu smo blizak narod.Za pocetak izbaciti-Neeema probleeeema! (burazeru,sada brate)


  • 0

#26 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 14 May 2020 - 07:35 AM

Koliko znam Snezana Radojicic kada je kupovala bicikl u Sloveniji su joj ugradjivali dinamu itd. znaci nema poverenja u nase . . 

 

Ko joj je kriv kad ne zna majstora Grbića!  :)


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#27 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1366 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 May 2020 - 08:16 AM

Naravno, postoje ljudi i kompanije sa kojima ne volim sarađivati i koje ne bih preporučio. Ali ne donosim odluku o tome nakon jednog propusta.

Tačno tako!

 

Samo da dodam, spontanost i neposrednost (u ovom slučaju, ljudskost i razumevanje) ne isključuju profesionalizam i integritet (kao što reče kolega, to je posledica imanja kičme). Bio sam u bici radnjama po celom svetu, postoji široka lepeza između 'lako ćemo' i 'šta možemo da učinimo...'. Uglavnom su svugde ljudi predusretljivi, opušteni, ali profesionalni i iskreni. Barem ono malo što prođoh po Evropi, Americi, Aziji i Africi.

 

Sve to opet nema nikakve veze sa situacijom da nešto naručiš pa ne stigne ili se ispostavi da nemaju, a bilo na sajtu... Po tome ne bi trebalo nikada ići u naš Dekatlon, kod njih sajt i radnja nisu u istoj dimenziji n2:loony


  • 1
The sea, the sea

#28 Makarije

Makarije
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 256 posts
  • LocationNovi Sad (obronci Detelinare)

Postavljeno 14 May 2020 - 08:33 AM

 

Lično se trudim da posao, koji god da uzmem raditi, uradim najkvalitetnije moguće, ali puno puta sam pravio greške do sada i puno ću ih još napraviti. Samo onaj ko ništa ne radi, ne greši. Neko ko će posle jednog propusta javno pisati ružno i "nikad više" (i još u sred haosa zove da proverava za već dogovoreno   n2:Heristical  ) - ni sam ne bih želeo dalju saradnju.  Na to gledam kao na partnerski odnos. Prodavnice u kojima kupujem od mene dobijaju novac/zaradu, a od njih dobijam mogućnost da nabavim šta mi treba, bez poručivanja iz inostranstva, ili, ne daj bože, odlaska u Beograd.   n2:hahaha     Trudim se sa svima negovati dobre odnose i to mi se do sada desetostruko vratilo lepšim, bez da sam se nadao. Pogotovo ako se nakon nečijeg propusta poneseš s razumevanjem (ja bih to nazvao "normalno", ali to šta je kome normalno... posebna tema). I kad prođete par "štucanja" zajedno.

 

Naravno, postoje ljudi i kompanije sa kojima ne volim sarađivati i koje ne bih preporučio. Ali ne donosim odluku o tome nakon jednog propusta.

 

 

 

Moralan,savetodavan...naravno da jesi!Navodis sa kim nebe voleo da saradjujes...

 

Secas li se pre 2 god kada sam dosao do tebe da centriras zadnji tocak na Koni,siguran sam da da.

Nisi uradio do kraja kako treba jer si rekao da moras sve da otpustas,pa tenziometar,pa ovo pa ono (inace tocak je imao jaje od 1 mm).

Rekao sam da mi to ne odgovara jer mi bicikl treba u narednim danima i pitao te koliko sam duzan.Odgovorio si nista jer nisam 100% zadovoljan postignutim.

Izvadio sam 500 rsd (koliko si i rekao da je cena prilikom dogovaranja za posao) i dao ti.Nisi tada bio toliko moralan i vratio makar deo novca.

Juce sam te zvao i dogovorili smo se da se danas cujemo u 9 sati da bi se dogovorili oko centriranja 2 tocka.

Nije li to "poziv na ponovnu saradnju" i prihvatanje loseg dana ili bilo cega drugog prilikom prvog puta.Koliko se ja razumem u moralnost jeste.

Da li cu ti doneti tockove!?

Naravno da ne!

Da li ces ti osiromasiti?

Naravno da ne!

Da li ja za svoj novac imam prava na izbor kome ga dati?

naravno da da! 

 

Da li ovo sve govori o tvojoj "moralnosti" - pa naravno da govori!

 

Stvarno se trudim da ne ulazim u rasprave bilo koje vrste,a kojih je more na forumu,ali jednostavno vise ne postoji tema gde se neces umesati i gde neces moralisati do ujutru.

 

Ja sam sve sto sam imao napisao u prvom postu a ostalo neka ide tebi na cast i "moralnost"


  • 4

#29 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 14 May 2020 - 08:47 AM

 

Juce sam te zvao i dogovorili smo se da se danas cujemo u 9 sati da bi se dogovorili oko centriranja 2 tocka.

Nije li to "poziv na ponovnu saradnju" i prihvatanje loseg dana ili bilo cega drugog prilikom prvog puta.Koliko se ja razumem u moralnost jeste.

Da li cu ti doneti tockove!?

Makarije, potpuno sam razumeo tvoje ogorčenje odnosom ljudi iz Probike-a, bio sam puno puta u sličnoj situaciji (doduše, ne sa njima). Ali je afekat loš saveznik - kosmos se nije uznemirio, samo sam ja izgubio gomilu živaca :)

 

Ovo mi sad ne zvuči lepo. Pružio si "drugu šansu", da bi mogao da kažeš "ne"?


  • 1
Homesick for a place you've never been...

#30 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 09:27 AM

@-FalloutBoy. Eto vidis ,tesko je svima ugoditi. Eto ja imam predlog za majstore. Centriranje tocka, cena po debalansu, Ako musterija hoce do 0.1mm cena je 1000 din,od 0.1 -0.5mm -700din, od 0.5-1mm-500 din. Onda sledi za vecinu populacije 1-3mm (za njih odlicno) 300din. (inace sam bici amater ali radim sa ljudima ceo zivot) n2:naughty

 

Govorim o ispravnim felnama.


  • 0

#31 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 14 May 2020 - 09:46 AM

Moralan,savetodavan...naravno da jesi!Navodis sa kim nebe voleo da saradjujes...

 

Secas li se pre 2 god kada sam dosao do tebe da centriras zadnji tocak na Koni,siguran sam da da.

Nisi uradio do kraja kako treba jer si rekao da moras sve da otpustas,pa tenziometar,pa ovo pa ono (inace tocak je imao jaje od 1 mm).

Rekao sam da mi to ne odgovara jer mi bicikl treba u narednim danima i pitao te koliko sam duzan.Odgovorio si nista jer nisam 100% zadovoljan postignutim.

Izvadio sam 500 rsd (koliko si i rekao da je cena prilikom dogovaranja za posao) i dao ti.Nisi tada bio toliko moralan i vratio makar deo novca.

Juce sam te zvao i dogovorili smo se da se danas cujemo u 9 sati da bi se dogovorili oko centriranja 2 tocka.

Nije li to "poziv na ponovnu saradnju" i prihvatanje loseg dana ili bilo cega drugog prilikom prvog puta.Koliko se ja razumem u moralnost jeste.

Da li cu ti doneti tockove!?

Naravno da ne!

Da li ces ti osiromasiti?

Naravno da ne!

Da li ja za svoj novac imam prava na izbor kome ga dati?

naravno da da! 

 

Da li ovo sve govori o tvojoj "moralnosti" - pa naravno da govori!

 

Stvarno se trudim da ne ulazim u rasprave bilo koje vrste,a kojih je more na forumu,ali jednostavno vise ne postoji tema gde se neces umesati i gde neces moralisati do ujutru.

 

Ja sam sve sto sam imao napisao u prvom postu a ostalo neka ide tebi na cast i "moralnost"

 

Razumeo sam da je dogovor da pozoveš - ne shvatam gde sam tu pogrešio.

 

Što se uzimanja novca tiče - ni tu ne vidim problem. Rekao sam da ne treba ništa, iskreno. Bakšiš još uvek ne odbijam, niti planiram. Ne vraćam bajseve u gorem stanju nego što su doneseni, a ne naplaćujem ako nije urađeno kako treba. Cenu najčešće kažem unapred (desi se ako je velika gužva, više ljudi pita više stvari, zvoni telefon... da čovek ode a da ne kažem cenu, ali to je izuzetak, ne pravilo).

 

Ja tako mirno spavam. Kome to nije OK - ima puno servisa i svako treba da bira sebi šta kome odgovara. Ne možeš svima udovoljiti.


  • 3

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#32 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 May 2020 - 09:58 AM

Evo jednog primera, mada nema dodira sa biciklizmom.
Prodavnica delova za Renault u BG. Pozovem za deo, oni kažu "imamo". Ja iz Smedereva (dok sam još bio) odem do njih i dobijem željeno. Kako bi bilo da sam došao i da čujem "izvinjavamo se, nismo ažurirali stanje delova"?

Ovde u ovoj temi radi se o površnosti i neozbiljnom neobavljanju poslova. Nema tu hoće kaki-neće kaki. Prvo se useri pa se posle peri.
Nema veze ni da li je sezoba ili ne jer je Makarije hteo da kupi deo a ne da ga ugradjuje. Sasvim jednostavno je reći imamo ili nemamo na stanju. Isto je i sa Planet-om i Capriolom. Jednostavno su neozbiljni.
  • 2
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#33 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 10:20 AM

Nisu oni volonteri i humanitarna organizacija,oni svoje usluge naplacuju.

Tako je. Ispravka.. oni svoje LOŠE usluge naplaćuju.

 

Ova tema je sasvim na mestu, ne samo za pomenutu radnju već upravo za svaku koja ovako želi da posluje.

Srećom pa ima i onih koji pozitivno iznenade.


  • 3

#34 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 14 May 2020 - 01:06 PM

Zatrpati sebe poslom pa onda ne ispoštovati rok/dogovor je krajnje početnička greška, da se ne gađam s teži izrazi. Pametnima se ne dešava AKO imaju mogućnost da biraju (a prodavci i serviseri sigurno mogu), glupima se desi jednom od svoje volje, a bezobraznima stalno.

 

Pitanje je samo da li ja moram ili ne moram da trpim ove treće.


  • 2

#35 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPip
  • 545 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 01:57 PM

Jel ima vama neka radnja da valja,preprodavci polovnjaci isto losi,pa sta vozite ,gde kupujete i servisirate,kad se sabere 5% ako dodje da pohvali nekog samo pljuvanje,sta je sa ozbiljnim sajtovima koji nemaju nista na stanju,pise rok isporuke kad njima stize,pa onda tek salju,tako da i oni zavise od dobaljaca i opet ne idemo lancano da se istresamo nego samo najebe poslednji koga nezadovoljni pojedinac pomene,pa ako je neki serviser u guzvi kaze dodji sutra ili za par dana, opusteno ga treba ispljuvati pored svih redova i rasula ovih dana
  • 3

#36 stefan10vb

stefan10vb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 210 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 02:01 PM

“Majstor ne laze, samo odlaze” :)
  • 0

#37 Milan777

Milan777
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1113 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 04:11 PM

Jel ima vama neka radnja da valja,preprodavci polovnjaci isto losi,pa sta vozite ,gde kupujete i servisirate,kad se sabere 5% ako dodje da pohvali nekog samo pljuvanje,sta je sa ozbiljnim sajtovima koji nemaju nista na stanju,pise rok isporuke kad njima stize,pa onda tek salju,tako da i oni zavise od dobaljaca i opet ne idemo lancano da se istresamo nego samo najebe poslednji koga nezadovoljni pojedinac pomene,pa ako je neki serviser u guzvi kaze dodji sutra ili za par dana, opusteno ga treba ispljuvati pored svih redova i rasula ovih dana

Dva nova bajsa kupljena sa fiskalnim rč, garancija od po 2 godine, ne razmišljam niočemu, sve mi urade odmah, hiljade pređenih km uz njihovu besplatnu servisnu pomoć i redovne servise kao i kasnije servise uz dobre cene, kvalitetan rad i minimalno vreme.
Živeo PB Čačak, što za BG ne bi rekao. I treći ću (kad dođe vreme) u prodavnicu, račun, garancija i sve kako treba. Za mene važi ono novo je novo i nisam se pokajao, poštujem i druga razmišljanja.

Što se tiče naslova i meni su obećali nabavku i slanje pa nisu ispunili Lizard Skins trake za korman žute boje. Pre ove situacije, tipa pre pola godine.
  • 0

#38 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Postavljeno 14 May 2020 - 07:30 PM

OK, posto vidim kolko se raspisalo u ovoj temi, da dodam i ja svoje 2 zbice.

 

Posto sam posecivao vecinu servisera po Bgu silom prilika, pro bike su jedni od korektnijih. To sto nivo usluge nije na nivou zle korporacije koja prodaje robu 6 godina staru kao da je nova, jbg. Boban je jedan, i pokusava da se odrzi malo drugacijom ponudom od Pro bike/Caprijolo i ostalih koji su ogromni.

 

Sto po nabavci malo atipicne opreme i po ostalim stvarima.

 

Vi se tu bunite za to sto nije poslat paket za 7 dana? Dok gigatron za placeni paket u vrednosti od preko 1000e zavlaci mesec i jace dana.

 

Mislim da ste svi kolektivno malo nerealni.

 

 

Trebao si kolega da napravis porudzbinu u Planetu ili ostalima, pa da vidis da ces se isto ako ne i gore provresti. A da ne pricamo o servisima u istima.

 

 

Boki je kao osoba neverovatno korektan i fer, i uvek ima preporuku od mene. Bezbroj puta je dozvoljavao i da sam dodjes i servisiras bajs ako ti hvali neki alat ili slicno.

 

 

Tako da, ne zeli niko od malih servisea da vas prevesla, nije ovo iznajmljivanje krshina sa ade. Prosto i jednostavno, covek je jedini servis za bajseve koji vredi necemu u tom kraju, i dosta ljudi je sada pohrlilo da servisira bajseve kada ne mogu da koriste prevoz.

 

Malo razumevanja, daleko vozi.


  • 3

ಠ_ಠ


#39 syncemasters

syncemasters
  • Members
  • PipPipPip
  • 162 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 May 2020 - 07:35 PM

Preporuka i od mene za Pro bike.
Boki izašao u susret više puta. Nisam mogao da nadjem neke "retke" delove za amortizer...oni pitaju da li hoću da poruče pa da stigne za 10-dana. Pristao sam i na kraju sve stiglo.
Nikad loše iskustvo s njima, a godinama ih već posećujem.
  • 0

"Лажима је све почело"


#40 Milan777

Milan777
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1113 posts

Postavljeno 15 May 2020 - 08:08 AM

Vidim da taj Boban (ne znam u kom je svojstvu tamo) ima dosta pohvala, tako da najbolje znate vi koji ste redovni tamo. Lepo je čuti da je neko korektan a i dobra je preporuka.
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika