Jump to content


Fotografije

Pro Bike


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
61 odgovora na ovu temu

#1 Makarije

Makarije
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 256 posts
  • LocationNovi Sad (obronci Detelinare)

Postavljeno 13 May 2020 - 07:32 PM

06.05.2020. online porucujem delove koje imaju na stanju.

13.05.2020. dobijam mail u kome stoji da nemaju sve sto sam porucio te da ce mi poslati ono sto trenutno imaju.

(napominjem da sam ih u tih 7 dana nekoliko puta kontaktirao da vidim u kakvom statusu je porudzbina i da sam dobijao odgovor da ce tog dana poslati cim se "rascisti guzva")

 

Mogu da budu jedini prodavci u Srbistanu,mogu da budu i ovo i ono ali od danas ce od mene uvek imati najgoru reklamu ( a nije da ne komentarisemo ko gde kupuje delove i opremu)


  • 0

#2 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPip
  • 545 posts

Postavljeno 13 May 2020 - 07:36 PM

Pa cudo bi bilo da nije pometnja i kod njih u kakvom se stanju nalazimo
  • 0

#3 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 13 May 2020 - 07:40 PM

Bio licno kod njih prosle nedelje, rekli da posaljem mail - razumno, jer je bila guzva u lokalu u tom trenutku, a svakako nista od onoga sto mi je trebalo nisu imali u radnji. Poslao mail, proslo 5 dana u kojim sam pokusavao da ih kontaktiram bez uspeha (zvoni do kraja), danas uspeo da ih dobijem i receno mi je da ce odgovoriti veceras, sto se jos nije desilo. Utesno je sto su odmah znali o cemu se radi, znaci da nisu ignorisali vec deluje da stvarno nisu stigli.

Nadam se da ce biti opet oni stari kad prodje guzva, do sada sam uvek imao lepa iskustva sa njima...


  • 0

#4 Makarije

Makarije
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 256 posts
  • LocationNovi Sad (obronci Detelinare)

Postavljeno 13 May 2020 - 07:42 PM

Nije stvar pometnje,stvar je postovanja kupca!!!

 

Ako oni svoje kupce tako tretiraju zasto bih ja imao trunku razumevanja prema njima.

 

Ne mozes da stignes?!

zaposli nekog,

ostani duze,

zovi devojku,zenu,dete da ti pomogne...

 

Ne mozes ni to!E pa onda na livadu medju koze i ovce...


  • 0

#5 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 May 2020 - 08:16 PM

Ne znam koliko je ko upoznat, ali ovih dana je, barem u NS haos u svim servisima i prodavnicama bicikala. Ne pamtim da je ikada, čak i u "jeku sezone" bila tolika navala.

 

Uz to, čak i kada je sve normalno, on-line poslovanje je kod nas teško i pravno i tehnički uraditi da bude kako treba. Pogotovo ažuriranje stanja. Većina ljudi nema dovoljno znanja, ni novaca da investira u to - a tržište opet tera ka tome da se bude on-line.

 

Tako da ovo svakako spada u nešto što bi se moglo (ne tvrdim da je tako, možda su stvarno bahati i aljkavi) podvesti pod - "ko radi, taj i greši". Tj. mislim da je malo nepravedno u ovako ekstremnoj situaciji pljuvati po firmi.


  • 2

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#6 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 13 May 2020 - 08:23 PM

Tacno, lokalni majstor se raspada od posla, za vreme vanrednog stanja je imao veliki problem jer mu prodavnica nije na istom mestu gde i zivi pa je radio samo onoliko koliko je stizao.

Sto se probike-a tice, bio sam kod njih licno i video sam koja je navala, ne secam se da je ikad bilo tako pa ni pocetkom sezone kad je obicno veca navala. Ako oni ne uspeju, naci cu sta mi treba online od preko i poruciti, sta je tu je, ne zameram im. Prosto los trenutak i to je to.

 

Zaposljavanje sezonaca za biciklisticki servis mi nema preterano smisla, pogotovo ne u vreme vanrednog stanja :)


  • 2

#7 Makarije

Makarije
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 256 posts
  • LocationNovi Sad (obronci Detelinare)

Postavljeno 13 May 2020 - 08:31 PM


Mozda sam i ja u krivu!
Verovatno sam trebao unapred da im uplatim i da mi onda vrate novac za Božić.

Ako neko nije sposoban ne treba time da se bavi.
Ima livada i zivotinja na njima...malo štapić,malo frulica
  • 1

#8 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 May 2020 - 08:36 PM

Mozda sam i ja u krivu!
Verovatno sam trebao unapred da im uplatim i da mi onda vrate novac za Božić.

Ako neko nije sposoban ne treba time da se bavi.
Ima livada i zivotinja na njima...malo štapić,malo frulica

 

Svako ima pravo na svoje mišljenje. Moje je da je ovo što si napisao dosta ružno.

Treba imati malo razumevanja za ljude - jer smo svi ljudi.

 

Kukanje na bici-radnje i servise ovih dana je kao da kukaš na lekare u sred epidemije korone - kako je gužva i kako ne postižu, pa neka se time i ne bave...

 

Nije vođenje posla on-off prekidač - da zaposliš 100 ljudi u sezoni, pa da ih sve otpustiš na jesen. Barem ja mislim da je to puno ružnije i nehumanije od ovakvih komplikacija u vreme ekstremne gužve.


  • 3

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#9 Makarije

Makarije
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 256 posts
  • LocationNovi Sad (obronci Detelinare)

Postavljeno 13 May 2020 - 08:46 PM

Ocigledno da nisi dobro procitao ili ti je promaklo!
Kada sam zvao telefonom receno mi je da ce biti poslato cim se rascisti guzva.
Ja to razumem da imajuna stanju to sto sam porucio i da imaju tehnicki problem (nedostatak vremena)
Nakon par dana mi salju mail gde navode da nemaju sve sto po meni znaci da su u medjuvremenu prodali taj artikal.

Ma i u pravu su!Zasto da se muce i prodaju nekom buzdovanu koji je to porucio postom kada ce svakako to prodati u radnji
  • 1

#10 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 May 2020 - 09:18 PM

Kontam da je za to dovoljno bilo da je jedan zaposleni ugradio/prodao deo bez ažuriranja stanja.

Haos je. Telefoni zvone non-stop. Ljudi dokaze, po više njih pita nešto u isto vreme.
Uz prodaju, servise i papirologiju.

Greške su neminovne.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#11 iggy

iggy
  • Members
  • PipPip
  • 50 posts

Postavljeno 13 May 2020 - 09:53 PM

Моје искуство са њима је било подједнако лоше у смислу непоштовања мене као муштерије, а притом нити има везе са овим проблематичним периодом нити са предсезонском гужвом, једноставно ми делује да су лоше организовани и то је то.
Када тако нешто доживим, да пристанем на све услове у вези са обављањем одређеног посла, трајање, као и на цену, очекујем и поштовање рока који су сами себи задали а мени рекли, и заиста није било ниједног посебног разлога да га не испоштују, а нису га испоштовали, чак су нагињали ка томе да га продуже за 3 дана... Када сам видео да нема од тог посла ништа, узео сам бицикл, и то након предвиђеног рока, није ни започет био а камоли урађен, питао да ли сам шта дужан и отишао даље.
Боља страна приче је што сам онда то сам урадио, приучио се и колико толико пристојно наместио шта је требало, уштедео успут неку лову, други мајстори су онда фино подесили а од тада код њих само куповина у радњи, када ми устреба шта из њиховог богатог асортимана.
Ценим да је тако најбоље.
Ето, то је моје искуство.
  • 0

#12 stefan10vb

stefan10vb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 210 posts

Postavljeno 13 May 2020 - 11:37 PM

Posto je to jedini servis koji posecujem, moram reci da su momci koji rade tamo veoma korektni, takodje to mislim i za vlasnika Bobana. Vrlo cesto ukoliko je sitna stvar i ne naplate, i do sada su, koliko znam, svima izasli u susret, sto se tice svega. Razumem tvoju ljutnju, ali kao sto rekose pre mene, guzve u servisima i prodavnicama bicikala su prevelike, ljudi ne staju, i sigurno nisu u stanju da isprate kome su sta rekli, i obecali. Jos kada svakog trenutka ceka po jedno pet ljudi ispred radnje...Kapiram da vode i zapisnik, ali greske su neminovne.
Takodje, dosta je stresna situacija sa servisima, jer servisi (svi ili vecina) nisu radili tokom vanrednog stanja, pa treba zadrzati radnike, isplatiti ih, a kod nas se zivi od danas do sutra. Takodje, stanje na kasi, nije povezano sa stanjem na sajtu (mislim da je kod svih je tako).
Ne opravdavam ih, ali mislim da treba imati razumevanja.
Budi uporan, i sigurno ces biti zadovoljan :) . Siguran sam da nisu namerno...
  • 0

#13 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 14 May 2020 - 01:37 AM

Моје искуство са њима је било подједнако лоше у смислу непоштовања мене као муштерије, а притом нити има везе са овим проблематичним периодом нити са предсезонском гужвом, једноставно ми делује да су лоше организовани и то је то.
Када тако нешто доживим, да пристанем на све услове у вези са обављањем одређеног посла, трајање, као и на цену, очекујем и поштовање рока који су сами себи задали а мени рекли, и заиста није било ниједног посебног разлога да га не испоштују, а нису га испоштовали, чак су нагињали ка томе да га продуже за 3 дана... Када сам видео да нема од тог посла ништа, узео сам бицикл, и то након предвиђеног рока, није ни започет био а камоли урађен, питао да ли сам шта дужан и отишао даље.
Боља страна приче је што сам онда то сам урадио, приучио се и колико толико пристојно наместио шта је требало, уштедео успут неку лову, други мајстори су онда фино подесили а од тада код њих само куповина у радњи, када ми устреба шта из њиховог богатог асортимана.
Ценим да је тако најбоље.
Ето, то је моје искуство.

 

Šta se tačno desilo?

 

Ono - ako je bajs ostavljen na servis između aprila i juna - kada je genearlno veća navala, u mnogim servisima se desi da kažu tipa - čekaće se pet dana, pa da tih pet dana ispadne 10 - nekada se ne može predvideti broj bicikala na čekanju, količina prodaja (i nultih servisa koji se obično moraju raditi odmah) i slično.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#14 Makarije

Makarije
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 256 posts
  • LocationNovi Sad (obronci Detelinare)

Postavljeno 14 May 2020 - 04:42 AM

Ljudi moji,da li Vi mislite da je njihov rad vredniji od bilo cijeg ovde,da je njihov novac vredniji od bilog cijeg ovde,da je njihovo slobodno vreme vrednije od bilo cijeg ovde!?
Nisu oni volonteri i humanitarna organizacija,oni svoje usluge naplacuju.
  • 3

#15 rhythmking

rhythmking
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPip
  • 545 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 04:58 AM

Tacno je da neke sitnice ne naplate ali to cekanje na svoj red svuda iritira i tu se malo pogube,jedina zamerka bobanu je sto je planet bike skola gde se igraju psihologa,ali i to se zapatilo u svakoj profesiji
  • 1

#16 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 14 May 2020 - 04:59 AM

Ljudi moji,da li Vi mislite da je njihov rad vredniji od bilo cijeg ovde,da je njihov novac vredniji od bilog cijeg ovde,da je njihovo slobodno vreme vrednije od bilo cijeg ovde!?
Nisu oni volonteri i humanitarna organizacija,oni svoje usluge naplacuju.

 

Isto se može reći i za lekare u vreme korone, ne?

Skontaju da je cimanje na poslu, pa promene radno mesto dok se frka ne slegne i rizik ne smanji?

 

Nije sve u novcu i ljudi nisu roboti.

 

U savršenom svetu ničiji rad ne bi bio vredniji i kopač kanala bi po satu bio plaćen isto koliko lekar, ili advokat. Ali to ovde nije tema - niko nije rekao da je njihov novac i vreme vrednije.


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#17 aiwa

aiwa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 254 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 May 2020 - 05:39 AM

Nije stvar pometnje,stvar je postovanja kupca!!!

 

Ako oni svoje kupce tako tretiraju zasto bih ja imao trunku razumevanja prema njima.

 

Ne mozes da stignes?!

zaposli nekog,

ostani duze,

zovi devojku,zenu,dete da ti pomogne...

 

Ne mozes ni to!E pa onda na livadu medju koze i ovce...

Ni u kom slučaju ne želim da branim bilo koga čak naprotiv, na tvojoj sam strani, ali ako nisi zadovoljan, gledaj dalje, šta je problem? Zoveš, kažu biće poslato/poslato je, nije stiglo kad je trebalo, jednostavno ne platiš, neka im se vrati pošiljka.

Kupiš na drugom mestu, nisu oni jedina radnja i servis.

 

Ovo što si ti opisao sam doživeo nebrojeno puta sa prodavnicama tehnike kao što su Tehnomanija, Winwin i sl. Naučiš lekciju i ideš dalje.

Ponašaš se egocentrično, neće svet stati što nisi dobio ono što si naručio, nikoga nije briga osim tebe, tako se i ponašaj.


  • 1

Shimano Line-up chart 2020

 

http://productinfo.s...no.com/#/lc/1.4


#18 zoksi

zoksi
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 277 posts

Postavljeno 14 May 2020 - 05:49 AM

Ma dajte ovo nije vredno ni pomena a kamo li da se pise i raspravlja o tome.I ja sam cekao nedelju dana da mi posalju kocnice i jos par sitnica i sta sam trebao da kukam.

Ovo sto se desava sa Alijem je muka i sekiracija i pravi problem.
  • 0

#19 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 May 2020 - 06:06 AM

Svako ima pravo da zahteva određeni, minimalni nivo usluge za svoj novac. Ako nisu u stanju da rade porudžbine dok je frka u radnji, mogu to i da kažu: ne primamo telefonske, mail, web porudžbine do kraja maja. Ali svi su alavi i hoće koliko ne mogu.
Obzirom na okolnosti i sve rečeno gore, jedino što čovek može da zaključi je da postoji verovatnoća da bi svuda bilo isto/slično, možda i gore. Rešenje je imati rezervni bicikl i/ili vlastiti lager potrošnih delovab koji se dopunjava van sezone (sa popustima). Ili promeniti sredinu.
  • 0

#20 Makarije

Makarije
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 256 posts
  • LocationNovi Sad (obronci Detelinare)

Postavljeno 14 May 2020 - 06:07 AM

@Falloutboy

 

Kakve veze imaju lekari,advokati,kopaci,corona,komunizam sa ovim?

Sta mislis da li se neko potresao sto smo supruga i ja radili danonocno i ostajali prekovremeno u ovo vreme jer nam je to POSAO i za to primamo PLATU a deca ostajala sama kod kuce.

 

 

 

Stvar je kristalno jasna!

Prodavac nije izvrsio uslugu koju pruza,a koju je rekao da ce izvrsiti.

Kupac (ja) je nezadovoljan ishodom jer je "zavlacen" 7 dana i napisao je svoj utisak.


  • 3




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika