Pomoc za kupovinu gradskog bajka
#1
Postavljeno 13 November 2008 - 09:55 AM
http://www.capriolo....lo ... rise man
U pitanju je Capriolo Sunrise Man model ako se link slucajno ne vidi ili se obrise....
Pa vas molim da mi kazete da li valja te pare... tj. da li moze nesto bolje da se kupi...
Planirao bi da mu kupim odmah druge gume jer sam video da na roadstar modelu koji je jako slican (fizicki) imaju tanje gume (tj slick) a posto bih ja samo vozio po asfaltu onda bi mi to vise odgovaralo.
#2
Postavljeno 13 November 2008 - 10:28 AM
Mislim da se treba dobro razmisliti pre nego što se da novac na neki od bicikala iz Capriolo ponude. Video sam tu biciklu i ne čini mi se lošom za to za šta ti treba. Ali (uvek postoji ono ali ) mislim da ima polovnih markiranih bicikala za mnogo manje pare. Sama marka bicikle (barem meni) ne znači ništa ali postoji mogućnost da se raspitaš kod nekoga ko je već vozio taj bicikl da ti kaže kakav je.
Našao sam ovo za tebe ako želiš da pogledaš polovne...
http://www.cikloberz...how.php?id=2386
Cena je sitnica, a na slici stvarno izgleda lepo. Bicikle koje su pravljene striktno za vožnju po asvaltu su obično u jako dobrom stanju. Ako te ne mrzi da odeš do Novog Sada i pogledaš, mislim da bi ovo bio pun pogodak za taj novac. A takođe mislim da bi sahranio par ovih današnjih kineza
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#3
Postavljeno 13 November 2008 - 10:36 AM
Video sam i taj bicikl i poslao sam coveku poruku, pa ko zna mozda dodje i u moje ruke...
Ne pise jedino njegova velicina ali valjda odgovara.
Hm takodje me interesuje ako neko moze da pomogne...
Kolike su cena prenosnih mehanizama.. posto ovaj ima 6 brzina...
pa da se stavi nesto od 18,21...
#4
Postavljeno 13 November 2008 - 10:56 AM
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#5
Postavljeno 13 November 2008 - 11:05 AM
pa ono gledam ja i Roadster-a ali cini mi se da nije preterano bolji od Sunrise-a...
takodje gledam i polovnjake, i naravno ako se javi ovaj gospodin za Peugeot... vozicu najverovatnije njega... pa ce onda on da se sredjuje...
#6
Postavljeno 13 November 2008 - 11:19 AM
#8
Postavljeno 13 November 2008 - 11:51 AM
Ako već imaš bicikl, dodaj mu blatobrane i nosač bisaga (ako ti treba) i to ti je to? Kočnice i pogon na ovom bajku su sumnjivog kvaliteta (mada mislim da ne mora da se menja pogon ako se stavlja više brzina) - i kreneš li da prepakuješ brzine, ode začas još 50-60E - nova nabla, nova kaseta, nove komande... inače može i 7faz da se popne i uz Voždovac i uz Avalu
Meni izgleda kao da ima samo jednu šajbnu napred. Ako je tako, a čovek je hteo 18 ili 21 brzinu, moraće da menja pogon. Kako si ti to mislio da se izvede, a da se ne menja pogon ? Ne mora da menja nablu jer on ima šestofaz pozadi koji se navrće, a ako bi dodao pogon sa 3 šajbne napred, eto 18-to brzinca . Ako zameni šestofaz sedmofazom (500 kinti) dobije 21-brzinca i to je to. Nema tu kasete niti mnogo mučenja. Ne mora tu da ide trkački pogon...
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#9
Postavljeno 13 November 2008 - 12:25 PM
UBR vredi svratiti do Idee na Bež. kosi, tu umeju da izrone VELIKI popusti na poslednjih nekoliko komada. Mene je treker kod njih izašao 10500, ostalo love za dobudživanje do mile volje + rezervni delovi za nedajbože.
#12
Postavljeno 13 November 2008 - 02:01 PM
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#13
Postavljeno 13 November 2008 - 02:16 PM
baš slaba Druga stvar, i budžet ti je ograničen na ~200 evra ... Biodizel ti je lepo
napisao za bajseve iz Capriolo programa, ali taj Roadster nije loš. Video sam (doduše
onaj stariji model), sasvim pristojan bajs za to što planiraš da voziš.Ovaj novi model
može samo biti bolji, ali mu ne znam cenu i da li ti se uklapa u budžet. Roadster u
odnosu na Sunrise model ima jednu veliku prednost, a to je prednja suspenzija.
Iako planiraš samo asfalt kako ti kažeš, poželećeš kad-tad da skreneš sa druma,
veruj mi A i naši drumovi su odavno prišili sebi prefiks "off" na "road" i liče na sve drugo osim na ravan asfalt, tako da će ti ta suspenzija puno značiti.Kruta vila je ok za drumaše i to je to, mislim da nema potrebe drmusati se danas sa njom na nekom bajku koji nije stroga specijalka
Pogledaj i Kalaharija tog što reče Bio, jeste MTB, ali ok je bajs za tu lovu.
To pod uslovom da hoćeš nov bajk da kupiš.A imaš i u Partizanu, bar su bili neki Meridini trekkeri letos, svrati pa pogledaj šta visi na kukama tamo Ako se pak odlučiš za polovnajak,ne preostaje ti ništa drugo nego čekanje da na oglasima iskoči nešto zanimljivo, mada za nekih 300-350 evra imaš jako dobre KTM trekking mašine, ali to već mnogo prebacuje tvoj limit
#14
Postavljeno 13 November 2008 - 02:18 PM
Posto ja planiram da vozim 99% asfalt (ostalih 1% su rupe, trava ako slucajno mora da se predje preko neke)
evo nasao sam neke podatke o njemu pa mi sad recite da li je dobar ili ?
Model Name: Kalahari 550 SX
Model Year: 2006
Speeds: 21
Frame Sizes: 14.5", 16", 18", 20", 22", 24"
Colours: dark blue / orange
Frame: Merida MAL-V6 (Kalahari)
Fork: Suntour M-2000, 50 mm
Front Derailleur: SR 42
Rear Derailleur: Shimano Acera (RD-M340)
Shifters: Shimano Alivio (ST-EF50)
Brake Levers: Shimano Alivio (ST-EF50)
Brakes: Alloy
Bbset: Cartridge
Crankset: XR 42 CG
Front Hub: Alloy QR
Rear Hub: Alloy QR
Spokes: UCP
Tires: C1348 2.1
Rims: Alloy
Cassete: Shimano Tourney (MF-TZ07)
Headset: SZ36M
Handlebar: Rise 600 R20
Stem: A-Head 20
Saddle: Man-F16, Lady-FM2619
Seatpost: Off set
Pedals: XC Steel
#16
Postavljeno 13 November 2008 - 02:25 PM
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#17
Postavljeno 13 November 2008 - 02:31 PM
Biološki dizel je napisao:
To bi bio neki početak. Naravno kasnije uvek možeš ići u nadogradnju ako zavoliš biciklizam. To je to, a na tebi je da odlučiš.
Jašta Gume možeš odmah uzeti neke uže, to je najmanji problem.Ako se navučeš
na vožnju, kasnije ga budžiš po svojoj volji/mogućnostima. A ako se razočaraš, kačiš
na oglase i vadiš pare (nadam se da neće doći do ove opcije)
P.S.
Pitaj Mixitrona za mišljenje o tvrdoj vili na trekkingu, sigurno će ti pomoći,on to cepa.
Ja sam pre za suspenziju neku koja ima zaključavanje, ali to je stvar izbora
#18
Postavljeno 13 November 2008 - 02:42 PM
Što se tiče dinama, neeeeeeeeeeeeeee, samo koči bajk a svetlo je tuga. LED/NiMH i cepaj. Ne mora sve odjednom da se kupi.
#19
Postavljeno 13 November 2008 - 02:54 PM
#20
Postavljeno 13 November 2008 - 03:19 PM
Kasnije kad galva krene da otkazuje, popravke su moguce ali delimicno uspesne, jer sama solja u glavi vec je naceta. Kasnije moras kupiti novu glavu, ali znaj da je istog kvaliteta kao ona sto si imao i opet si na pocetku.
Ako kojim slucajem kupis bicikl sa 18-21 brzinom, idi u servis da ti podmazu zadnju glavu (pozeljno i prednju), izbace vencice i ubace kuglice. Time si prodizio vek glave bar za 30-40%.
Zato bolje daj u startu malo vise, a kasnije si miran.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika