Jump to content


Photo

Web kupovina - iskustva


  • Please log in to reply
75 replies to this topic

#41 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 21 December 2021 - 07:21 PM

Jel koristis taj Tacx trenazer?

Ne, napisao sam da koristim magnetni, tada kada sam ga kupovao pre 6-7 godina nije ni bilo ovih smart, tj. možda i jeste, ali ja za njih nisam ni znao.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#42 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Posted 21 December 2021 - 08:48 PM

Kojih još prednosti ima taj smart trenažer u odnosu na analogni, osim toga što ima taj senzor brzine, kadence i što je tiši?


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#43 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 21 December 2021 - 08:59 PM

Kojih još prednosti ima taj smart trenažer u odnosu na analogni, osim toga što ima taj senzor brzine, kadence i što je tiši?

Ne mora obavezno da bude tiši.
Dele se na wheel on i direct drive.
Wheel on je onaj što postaviš zadnji točak na valjak a za direct drive skineš zadnji točak a na trenažeru se nalazi kaseta i ram kačiš direktno na trenažer, bez zadnjeg točka.
Smart interaktivni trenažer ima ergo mode i kada treniraš uz programe za trening sam menja opterećenje, simulira brdo itd. Skuplji direct drive simuliraju i nizbrdicu, imaš podloge za trenažer na kojima možeš da naginješ bicikl levo desno kada voziš van sedla, neki se dižu i spušaju napred nazad i simuliraju spust i uzbrdicu i tako dalje, otišlo to mnogo daleko.
Imaš čak i posebne ventilatore koji se pojačavaju i smanjuju sami, simuliraju vetar.

Inače trening bez aplikacije je baš smor i prve dve-tri godine od kupovine mi je trenažer skupljao prašinu, baš sam se bio razočarao kada sam ga uzeo, nisam umeo da ga koristim, jednostavno osećao sam se kao onaj miš u kavezu što hoda po burencetu i okreće ga.

Onda sam otkrio aplikacije za trening na trenažeru i to je mnogo zanimljivije i bolje.
Naravno ništa ne može da zameni pravu vožnju, ali je trenažer odlična zamena za hladne i kišne dane.


Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#44 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Posted 21 December 2021 - 09:03 PM

Svaka cast svakom ko ima volje i ko je dovoljno psihicki jak da provede duze vreme na trenazeru. 


  • 1

#45 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 21 December 2021 - 09:07 PM

Svaka cast svakom ko ima volje i ko je dovoljno psihicki jak da provede duze vreme na trenazeru.

Slažem se.
Bez aplikacije nisam uspeo ni 20 minuta da se skrasim, a na aplikaciji provodim od 1h do 1:30h toliko traje trening sesija.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#46 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Posted 21 December 2021 - 09:10 PM

Ko ozbiljno trenira mora da prostre neki najlon, gde ce da curi znoj i da usmrdi celu prostoriju ili da ukljuci ventilatore da simuliraju vetar i da ga suse. Stvarno bolje mi je da sacekam par hladnih dana i da ne vozim nego da se patim i mucim na trenazeru. al opet kazem, svaka cast ko to moze...


  • 0

#47 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 21 December 2021 - 09:22 PM

Ko ozbiljno trenira mora da prostre neki najlon, gde ce da curi znoj i da usmrdi celu prostoriju ili da ukljuci ventilatore da simuliraju vetar i da ga suse. Stvarno bolje mi je da sacekam par hladnih dana i da ne vozim nego da se patim i mucim na trenazeru. al opet kazem, svaka cast ko to moze...

E za to služi pominjana podloga koja em služi kao izolacija od buke em skuplja znoj koji pada.
Postoji i specijalna peškir-znojnica koja se veže za volan i šticnu pa štiti bajs od znoja.
Ventilator je obavezan rekvizit, po mogućstvu dva komada.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#48 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Posted 21 December 2021 - 09:24 PM

Bez ventilatora ne može. Ja nekad zaboravim da uključim, bukvalno ne prođe 15 sekundi i shvatim da nedostaje. Kod mene mora i prozor da bude otvoren ili bar odškrinut. Ispod trenažera je podloga koja štiti parket i umanjuje buku. Pošto je gumena, znoj se lako pere/briše.
Apsolutno se slažem za aplikacije. Upravo testiram trainerroad (voziš po grafikonu snage, skoro kao i da nema aplikacije) i baš je smaranje. Uglavnom gledam film, a trening app pratim samo povremeno.
Zwift i Rouvy su dosta bolji, ali i oni postanu smaranje na duže staze (mesec i više dana). Ali kad se mešaju međusobno i sa vožnjama napolju, pomognu da brže prođe zima, kiša, sneg...
  • 0

#49 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Posted 21 December 2021 - 09:27 PM

Kakve su nam zime zadnjih godina, moze sve da se vozi osim mozda u  januaru. Tako je bar bilo zadnjih par godina. Evo sad ce od petka da bude debelo u plusu i milina. I svake godine tako. Par dana hladno, pa par dana da moze da se vozi. I ne zezam se vise sa trenazerom.


  • 0

#50 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 21 December 2021 - 09:32 PM

Bez ventilatora ne može. Ja nekad zaboravim da uključim, bukvalno ne prođe 15 sekundi i shvatim da nedostaje. Kod mene mora i prozor da bude otvoren ili bar odškrinut. Ispod trenažera je podloga koja štiti parket i umanjuje buku. Pošto je gumena, znoj se lako pere/briše.
Apsolutno se slažem za aplikacije. Upravo testiram trainerroad (voziš po grafikonu snage, skoro kao i da nema aplikacije) i baš je smaranje. Uglavnom gledam film, a trening app pratim samo povremeno.
Zwift i Rouvy su dosta bolji, ali i oni postanu smaranje na duže staze (mesec i više dana). Ali kad se mešaju međusobno i sa vožnjama napolju, pomognu da brže prođe zima, kiša, sneg...

Eto vidiš koliko smo različiti, ja koristim samo trainerroad i super mi je app.
Zwift mo je glupo da koristim jer nemam smart trenažer pa mi dođe kao varanje, a i tv mi nije baš pri ruci.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#51 runbike

runbike
  • Members
  • Pip
  • 14 posts

Posted 22 December 2021 - 03:19 AM

Ne, napisao sam da koristim magnetni, tada kada sam ga kupovao pre 6-7 godina nije ni bilo ovih smart, tj. možda i jeste, ali ja za njih nisam ni znao.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Koji magnetni kosristis? :)


  • 0

#52 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 22 December 2021 - 03:19 AM

Koji magnetni kosristis? :)

Elite

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#53 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Posted 22 December 2021 - 06:04 AM

Slažem se da je vrtenje na analognom trenažeru smor, ali samo onda i ako konstantno vrtimo jednim tempom duže vreme. Svakako da se može napraviti sopstveni program na osnovu kojeg trening može biti i zanimljiv i iscrpljujuć a da pri tom ne morate imati skupe turbo trenažere koji podržavaju najnovije aplikacije.

Primera radi, ja u podrumu imam neki stari magnetni trenažer. Na njega okačim na zadnji točak senzor za brzinu, traku za puls oko grudi i pratim parametre na gps uređaju. Prvih 5 do 7 minuta se zagrevam uz lagano opterećenje i veću kadencu. Kada mi se digne puls radim 5 do 7 sesija tako što povećam opterećenje za 2 ili 3 nivoa i motam pedale što brže mogu sa pulsom na oko 90% i tako 60 sekundi. Kad istekne to vreme smanjim opterećenje i povećam kadencu i tako 2 minuta pa onda opet ponovo. To ponovim 5 do 7 puta i na kraju se opet 5 do 7 minuta hladim.

Ovo ispadne kao kratak eksplozivni trening sa sprint deonicama. Niti je lak, niti dosadan, ne traje dugo a kada se završi, noge poprilično gore. Može se to vremenom još pojačati povećavanjem opterećenja u "sprint" deonici ili skraćivanjem vremena "pauze" od 2 minuta.

Takav trenažer košta pedesetak eura polovan ako ne i manje. GPS tako i tako većina već koristi...
  • 1

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#54 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 22 December 2021 - 09:33 AM

Slažem se da je vrtenje na analognom trenažeru smor, ali samo onda i ako konstantno vrtimo jednim tempom duže vreme. Svakako da se može napraviti sopstveni program na osnovu kojeg trening može biti i zanimljiv i iscrpljujuć a da pri tom ne morate imati skupe turbo trenažere koji podržavaju najnovije aplikacije.

Primera radi, ja u podrumu imam neki stari magnetni trenažer. Na njega okačim na zadnji točak senzor za brzinu, traku za puls oko grudi i pratim parametre na gps uređaju. Prvih 5 do 7 minuta se zagrevam uz lagano opterećenje i veću kadencu. Kada mi se digne puls radim 5 do 7 sesija tako što povećam opterećenje za 2 ili 3 nivoa i motam pedale što brže mogu sa pulsom na oko 90% i tako 60 sekundi. Kad istekne to vreme smanjim opterećenje i povećam kadencu i tako 2 minuta pa onda opet ponovo. To ponovim 5 do 7 puta i na kraju se opet 5 do 7 minuta hladim.

Ovo ispadne kao kratak eksplozivni trening sa sprint deonicama. Niti je lak, niti dosadan, ne traje dugo a kada se završi, noge poprilično gore. Može se to vremenom još pojačati povećavanjem opterećenja u "sprint" deonici ili skraćivanjem vremena "pauze" od 2 minuta.

Takav trenažer košta pedesetak eura polovan ako ne i manje. GPS tako i tako većina već koristi...

Pa to može, ali kako znaš kojim intenzitetom da radiš trening?

Kako si to odredio šta ćeš da radiš i sa kolikom snagom ćeš da treniraš, kolikom kadencom?

Šta time dobijaš, da li podižeš kondiciju za brdske vožnje, sprint, tt, mtb, opšti nivo kondicije, nadogradnja, razvoj, izdržljivost?

Koja je struktura i plan treninga, kako ćeš da znaš koliko si napredovao?

Kako testiraš koliko snage imaš trenutno i kako ćeš da testiraš da li ideš u dobrom pravcu, da li gubiš, dobijaš snagu ili stagniraš tj. da li je trening prejak ili preslab za tvoje trenutne mogućnosti?

E to sve imaš u aplikaciji, mere se svi parametri i trening se određuje prema tvojim mogućnostima, treninzi su kako naporni i mislim da nikada ne bih trenirao tolikim intenzitetom bez aplikacije, jednostavno bih mislio da preterujem.
Trainerroad me drži taman na ivici izdržljivosti, pomislim da neću izdržati i želim da odustanem, ali je baš hirurški precizan i odmeren da skoro svaki trening uspem da odradim do kraja.
Bilo je dana kada sam umoran i neispavan, retko se dešava ali mi se dešavalo da ne izdržim ceo trening, recimo možda 1-2% svih treninga nisam završio zbog iscrpljenosti.



Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#55 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Posted 22 December 2021 - 10:44 AM

Teško je uz najjednostavniji trenažer pratiti napredak u sitna crevca, ako pri tome nemaš power metar na biciklu ali izvodljivo je.

Na primer, kada si u tom sprintu koji traje jedan minut, zapamtiš koji tačno prenos na biciklu koristiš i koje opterećenje na trenažeru. Potom gledaš da tije puls minimum 90% od maksimuma i dok tako motaš gledaš kojom brzinom se okreće točak,neka to bude recimo 40km/h. I za vreme tog jednog minuta brzina ne sme da padne ispod 40 nikako. Napredak praviš kada umesto 40, povećaš brzinu na 42, pa na 44 i tako dalje. Kada se tako približiš brojci od 50, onda povećavaš opterećenje na trenažeru u sprintu na sledeći nivo itd... Pa ako ti je do merenja, posle nekog vremena vratiš se na nivo na kojem si počeo, čisto da vidiš koliko ti je sada lakše. :)

Da se razumemo, naravno da je sa smart trenažerima bolje ilakše pratiti napredak, ali sam mišljenja da onaj ko ne želi da potroši novac na isti,može i na onim starim i jednostavnim trenažerima fino da se oznoji kad zapne.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#56 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 22 December 2021 - 11:10 AM

Teško je uz najjednostavniji trenažer pratiti napredak u sitna crevca, ako pri tome nemaš power metar na biciklu ali izvodljivo je.

Na primer, kada si u tom sprintu koji traje jedan minut, zapamtiš koji tačno prenos na biciklu koristiš i koje opterećenje na trenažeru. Potom gledaš da tije puls minimum 90% od maksimuma i dok tako motaš gledaš kojom brzinom se okreće točak,neka to bude recimo 40km/h. I za vreme tog jednog minuta brzina ne sme da padne ispod 40 nikako. Napredak praviš kada umesto 40, povećaš brzinu na 42, pa na 44 i tako dalje. Kada se tako približiš brojci od 50, onda povećavaš opterećenje na trenažeru u sprintu na sledeći nivo itd... Pa ako ti je do merenja, posle nekog vremena vratiš se na nivo na kojem si počeo, čisto da vidiš koliko ti je sada lakše. :)

Da se razumemo, naravno da je sa smart trenažerima bolje ilakše pratiti napredak, ali sam mišljenja da onaj ko ne želi da potroši novac na isti,može i na onim starim i jednostavnim trenažerima fino da se oznoji kad zapne.

Upravo i ja vozim taj magnetni, analogni, nije smart, samo što je povezan senzorima za puls, kadencu i brzinu pa je malo pametniji od najglupljeg.
Koristim aplikaciju za trening iz razloga što ne umem sam sebi da odredim intenzitet i program treninga a takođe mi je i dosadno bez aplikacije na trenažeru.
Da je u vreme kada sam kupovao trenažer postojao i da sam znao za neki smart, kupio bi njega, zato što ima dosta prednosti u odnosu na analogni a nije velika razlika između analognog+senzori i smart interaktivnog trenažera.
Eto toliko nadam se da je nekom pomoglo.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 1

#57 MarkL

MarkL
  • Members
  • 3 posts

Posted 14 December 2022 - 09:54 AM

Malo kasno postujem ali eto čisto za nekog koga zanima ista tema u vezi iskustva kupovine sa Bike24 sajta pa i sa nekih drugih kao što je bike-components.de. Servis im je vrhunski sve pohvale nikad nikakvih problema ja od njih naručujem godinama i poprilično često. Nekad ima i naših likova koji rade u Bike24. Naravno jedino što zbog naše carine i naplate sve to izađe skuplje. Ako pare nisu problem onda nema brige za naručivanje. Kao što rekoh sa njihove strane absolutno nikakve zamerke, uvek se jave emailom ako imaš pitanje neko i treba ti pomoć. Engleski svi pričaju. Isporuka do Srbije je veoma brza. Jedina zamerka su naša carina koja je strahovito spora a skupa i naplate dažbina u Srbiji. Matematika je prosta. Na ukupan iznos koliko te izađe sve zajedno sa slanjem na Bike24, očekuj da platiš još 33% na tu cenu. Naši naplaćuju dažbine na ukupnu cenu i slanje iste. U to su uračunati PDV, carina, otvaranje paketa i sve što mogu naši da izmisle da naplate, naplatiće. Nekad ako imaš sreće možda bude nešto manje. Što se tiče vremena koje uzme za dolazak kao što sam pomenuo paket stigne u Srbiju za par dana, ali onda još bar desetak dana da naši to pročešljaju i naplate. Tako da minimum 2 nedelje a nekad i više. Desi se da nekad su brzi pa uzme samo par dana ali to je retko. Jedino da pohvalim naše je da do sad ništa nikad nije falilo od robe zbog njihovog otvaranja.
  • 1

#58 Petarl

Petarl
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 196 posts

Posted 14 December 2022 - 02:10 PM

Preko bike24.de stigle gume 17.11.2022 posle tačno 24 dana od datum plaćanja. Ukupna cena za par guma 47 evra, poštarina 20 evra, ukupno 67 evra. Troškovi carinskog pregleda od 300 dinara plaćeni poštaru prilikom prijema na kućnoj adresi. Montirane isti dan.


  • 1

#59 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5452 posts

Posted 14 December 2022 - 05:53 PM

Preko bike24.de stigle gume 17.11.2022 posle tačno 24 dana od datum plaćanja. Ukupna cena za par guma 47 evra, poštarina 20 evra, ukupno 67 evra. Troškovi carinskog pregleda od 300 dinara plaćeni poštaru prilikom prijema na kućnoj adresi. Montirane isti dan.

carina + PDV ??? nula?


  • 0

#60 Petarl

Petarl
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 196 posts

Posted 14 December 2022 - 08:02 PM

Nisu ništa naplatili osim pregleda.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users