Jump to content


Fotografije

Gde kupiti dobar carbon drumski bike?

carbon

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
71 odgovora na ovu temu

#41 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 06 November 2019 - 05:41 PM

@Dux

 

 

Koliko ja vidim na internetu, bar na nemačkom tržištu, Dura Ace R9100 nova grupa ne može da se nađe ispod 1270 eura nikako, i to još sa nekim tobože popustima. Zip 303 karbonski točkovu su 900 eura, pa te samo mehanika i točkovi koštaju preko 2k. E sad ja lično takvu vrhunsku opremu ne bih stavljao na kineski ram sumnjivog porekla, na koji ostaje upitno da li imaš garanciju, koju i da imaš, ostaje pitanje u slučaju da se nešto desi, kako da ostvariš pravo na istu i kolko je komplikovan proces. Sa druge strane, iako se pomalo osećam kao ambasador Dehatlona koliko o njemu pišem u poslednje vreme, ram iz pomenutog "supermarketa" se inače finalizuje u Francuskoj. Ne kažem da karbonska vlakna ne dolaze sa daleko Istoka, ali se ram farba u Francuskoj i tamo prolazi stroge kontrole kvaliteta, dovoljno stroge da zadovoljava norme UCI-ja za takmičenje u drumskom biciklizmu na bilo kom nivou. Inače, Btwin ima (ili je bar do nedavno imao, nisam siguran) i svoj racing Team koji sponzoriše na nekim vrstama drumskog takmičenja upravo tim biciklima. Pa prema tome, ma koliko neki trvrdili da su to prazna naklapanja i neosnovani zaključci, to je de facto solidan ram koji zadovoljava i krijterujeme za trkanje, a što su i potvrdili i neki britanski časopisi koji su o njemu pisali review. Sve to što pišem, može se lako i proveriti na googlu.

 

Nego da ne davim dalje o tome, najbitnije od svega si rekao. A to je da imaš 55 godina, da voziš bajs rekreativno i da želiš da poboljšaš kondiciju i sveukupno fizičko stanje. Kada si napisao da želiš bajs od nekoliko, pa sve do 5K eura, pomislio sam da se recimo upuštaš u vode poluprofesionalnog trkanja, pa sam iz tog razloga napisao da Giant Defy možda neće zadovoljiti te apetite, iako verujem da je vrhunski bicikl. 

 

E sad, ono što ti sam moraš da prelomiš, jeste kakav tačno tip bicikla ti treba. Da li bi želeo što lakši, ultimativni "penjač" u kojem nema postizanja kompromisa sa težinom i čija je osnovna namena da što lakše i što brže ideš uzbrdo, da li bi to bio možda aero bajs, koji uz karbonsku tehnologiju proizvodnje može biti nešto malo teži od tog penjača, ali zato da ima izuzetno agresivnu geometriju i aero profilisane cevi rama i točkove koji će ti pomoći da što lakše sečeš vazduh po ravnom ali naravno po cenu udobnosti, ili da to bude neki endurance ram koji isto tako može da bude impresivno lagan, a da ima nešto opušteniju geometriju, dakle da bude malo kraći ram a malo viši head tube za nešto uspravniji položaj u vožnji, koji ako bude bilo potrebe, lako možeš opet napraviti agresivnim stavljanjem lule kormana na dno vrata viljuške, ili čak i korišćenjem nešto malo duže lule od standardne. 

 

Kada budeš prelomio kakav tačno tip drumaša ti treba, biće ti i lakše da doneseš konačan izbor. No kako mi se čini po tvom komentaru, biće to neki bicikl tipa Giant Defy što je da se razumemo stvarno dobar i udoban bajs. Baš jedan kolega sa foruma Pavao ga je kupio pre godinu, dve i mislim da je njime prezadovoljan.... 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#42 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 06 November 2019 - 06:45 PM

Di ima Zipp 303 komplet za 900e, kupujem odma 2 seta :).


  • 0
Pozdrav

#43 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 06 November 2019 - 08:32 PM

https://www.starbike...gEALw_wcB#86675


Evo "di ima". Treba samo da se googla.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#44 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 06 November 2019 - 08:40 PM

VR/HR iliti Vorderrad/Hinterrad ne Laufradsatz  :).


  • 0
Pozdrav

#45 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 979 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 06 November 2019 - 08:40 PM

Opet dovodiš raju u zabludu
To je cena točka.


Послато са Redmi 5 Plus помоћу Тапатока
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#46 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 06 November 2019 - 09:04 PM

Na slici su bila oba tocka zajedno sto je verovatno namerna trgovacka fora na koju sam se eto i ja upecao jer nisam detaljno citao stranicu jer naravno ne nameravam da kupim te tockove.

Ta zabluda dakle govori jos vise u prilog tome sto sam napisao a to je da za 2k eura ne moze da se pazari nov karbonski bicikl sa Zip tockovima i DA grupom zadnje generacije i to je realnost a ne zabluda. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#47 zmaj16

zmaj16
  • Members
  • Pip
  • 12 posts

Postavljeno 07 November 2019 - 07:23 AM

Pogledaj Trek u Hrvatskoj, na dosta modela za 2020 su dali vec popuste do 30%. Imas Emondu SL6 sa diskovima oko 2100e ispada na popustu
  • 0

#48 dux

dux
  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Postavljeno 07 November 2019 - 12:42 PM

@Dux

 

 

Koliko ja vidim na internetu, bar na nemačkom tržištu, Dura Ace R9100 nova grupa ne može da se nađe ispod 1270 eura nikako, i to još sa nekim tobože popustima. Zip 303 karbonski točkovu su 900 eura, pa te samo mehanika i točkovi koštaju preko 2k. E sad ja lično takvu vrhunsku opremu ne bih stavljao na kineski ram sumnjivog porekla, na koji ostaje upitno da li imaš garanciju, koju i da imaš, ostaje pitanje u slučaju da se nešto desi, kako da ostvariš pravo na istu i kolko je komplikovan proces. Sa druge strane, iako se pomalo osećam kao ambasador Dehatlona koliko o njemu pišem u poslednje vreme, ram iz pomenutog "supermarketa" se inače finalizuje u Francuskoj. Ne kažem da karbonska vlakna ne dolaze sa daleko Istoka, ali se ram farba u Francuskoj i tamo prolazi stroge kontrole kvaliteta, dovoljno stroge da zadovoljava norme UCI-ja za takmičenje u drumskom biciklizmu na bilo kom nivou. Inače, Btwin ima (ili je bar do nedavno imao, nisam siguran) i svoj racing Team koji sponzoriše na nekim vrstama drumskog takmičenja upravo tim biciklima. Pa prema tome, ma koliko neki trvrdili da su to prazna naklapanja i neosnovani zaključci, to je de facto solidan ram koji zadovoljava i krijterujeme za trkanje, a što su i potvrdili i neki britanski časopisi koji su o njemu pisali review. Sve to što pišem, može se lako i proveriti na googlu.

 

Nego da ne davim dalje o tome, najbitnije od svega si rekao. A to je da imaš 55 godina, da voziš bajs rekreativno i da želiš da poboljšaš kondiciju i sveukupno fizičko stanje. Kada si napisao da želiš bajs od nekoliko, pa sve do 5K eura, pomislio sam da se recimo upuštaš u vode poluprofesionalnog trkanja, pa sam iz tog razloga napisao da Giant Defy možda neće zadovoljiti te apetite, iako verujem da je vrhunski bicikl. 

 

E sad, ono što ti sam moraš da prelomiš, jeste kakav tačno tip bicikla ti treba. Da li bi želeo što lakši, ultimativni "penjač" u kojem nema postizanja kompromisa sa težinom i čija je osnovna namena da što lakše i što brže ideš uzbrdo, da li bi to bio možda aero bajs, koji uz karbonsku tehnologiju proizvodnje može biti nešto malo teži od tog penjača, ali zato da ima izuzetno agresivnu geometriju i aero profilisane cevi rama i točkove koji će ti pomoći da što lakše sečeš vazduh po ravnom ali naravno po cenu udobnosti, ili da to bude neki endurance ram koji isto tako može da bude impresivno lagan, a da ima nešto opušteniju geometriju, dakle da bude malo kraći ram a malo viši head tube za nešto uspravniji položaj u vožnji, koji ako bude bilo potrebe, lako možeš opet napraviti agresivnim stavljanjem lule kormana na dno vrata viljuške, ili čak i korišćenjem nešto malo duže lule od standardne. 

 

Kada budeš prelomio kakav tačno tip drumaša ti treba, biće ti i lakše da doneseš konačan izbor. No kako mi se čini po tvom komentaru, biće to neki bicikl tipa Giant Defy što je da se razumemo stvarno dobar i udoban bajs. Baš jedan kolega sa foruma Pavao ga je kupio pre godinu, dve i mislim da je njime prezadovoljan.... 

Ajde prvo kineze da razmotrimo. Mislio sam na kopije točkova iz kine, ja ne bih stavljao original ZIPP na kineski ram. I to ti dođe oko 1000$ kao što sam pisao  https://www.aliexpre....5b0e2e0e0pr2qc.

Kinezi prodaju i bajkove sa grupom uglavnom su to ili 105 ili ultegre 8000 (što je ok za ram slabijeg kvaliteta) i izlaze na 1600-2000$ za komplet bike. Iskopirali su uglavnom superbikeove top brandova, a vidim da ljudi kupuju i njihove brandove ili kupe ram bez ikakvih natpisa ako ne žele da se vidi da voze fake bike. Ovo ima prednosti i na granici jer sam čuo da ako naletite na carinika kome niste simpatični hoće da uzmu kataloge pa Vam cepnu carinu kao da uvozite original. Vidim i da ljudima plastificiraju bike na zahtev pa kad prođu carinu oni oljušte foliju i imaju brand bike. Reklamacija sa kinom teško, ali je vrv problem i sa bikeom kupljenim online u EU. Solo kupovina u CRO ili SL (ITA i D su malo daleko) troškovi transporta su min 200 e a imaš i carinu (može da bude ok ali nemora). Povrat PDV ne računaj jer Hrvati (i drugi) prijave da si prijavio našima pa te skuplje košta carina i porez. Ideja sa prljavim bajkom ili prevoz bajkom direktno preko grane je i moja ideja. Ovaj retro bike na sličici smo sin i ja doterali iz  Perganziola (selo kod Treviza) i prošli granu bez problema. 

Što se tiče Decathlona napisao sam ti moja iskustva sa ski opremom tako da nisam uopšte obraćao pažnju na bajkove, gledao po Intersportovima ali i tamo su kao kod nas Nakamure tako da nisam gubio vreme. Tako da ova informacije koje si mi dao za Deca su korisne. Udubiću se malo. Ponavljam, bajk koji si predložio za 3,5k vredi svaku paru. Onakav brand bike košta oko 5-6k. 

Pazi, ja sam krenuo rekreativno posle povrede ali sam imao dobru osnovu tako da sam dogurao do toga da idem na vožnje sa skoro svim bivšim biciklistima iz grada a i juniori su išli par puta (treba dobar bike). Mogu da ih pratim po ravnom i nizbrdo ali čim dođe brdo oni odoše a ja ostah :). I tako video sam da mi tu nije mesto i vozim uglavnom sam. Pazi pisao sam o mom starom bikeu da je bio odličan bike, svi trkači su mi to rekli, čak te točkove koji su bili kažu da su trkali na njima. I odmah su videli da mi je bajk veliki. Oni uglavnom voze jako male bajkove u odnosu na visinu. Tako da ja ne mogu ispod toga, neću nazad samo napred, I tehnološki ne radi se samo o starosti bajka. Zato hoću DiD 2, diskove... 

Napisao sam zašto sam ga prodao (veliki) i Ultegra je bila 6003 sa tri šajbne napred (3x10), što je rekreativna mehanika ali previše brzina pa non stop nešto šaltuješ a ista stvar. Ultegra ima prevelike šamaraljke (imam male šake) pa je opterećenje (leva naročito) bilo veliko (grčevi posle vožnji). Vozio sam 105, probao DiD 2 druga priča. Inače 105, Chorus... mehanike puna kapa za rekreativce (Dura ace, Super Record, SRAM red trkačke mehanike) . Brandovi imaju prednost i u post prodaji, kupio Pricea za 700e (bio star jedno 3-4 god) i ja ga vozio 3 god i prodao ga za 600e. Takve bajkove na berzi cene od 700-1000-1200 i ne prodaju se. Zato predlozi tipa dobar bike... bio dobar pre 10 god. zgazilo ge vreme. Ja sam moj prodao za 7 dana. 

Elem Defy mi se učinio ok dobar odnos cena-kvalitet, endurance geometrija, DiD 2, diskovi. Konkretno ovaj na berzi 2018 god. ima papire-garanciju. dobro očuvan, tu je kod nas nema carina, transport i obzirom da je nov koštao oko 4000 mislim da je i cena realna, -10% (toliko dajem i tražim popust na berzi). Problem veličina ja mislim da je M/L veliko za mene, ali vrv ću probati i ako je ok i da mali popust, velika je šansa da ga uzmem.

Jer ako hoću brand novo, i race varijante (DiD 2, disk), to mora da bude 4-6k e, a to je previše za 55 god. rekreativca. Varijante za novo su Decathlon ili Chinarello.

Mada kada bi se našao blizu ovog https://www.veb-comp...ina-sk-14704483 mislim da bih puklo 4k samo tako. Za mene je ovo strašan bike :)

E sad teško pitanje, kao da si me pitao jel više volim slalom da vozim ili veleslalom. Slalom na velikoj strimini a veleslalom po ravnijoj stazi. Pazi u srcu Šumadije zavisi gde kreneš, ako kreneš prema Levču, Topoli tu su ti brda i dolinice, ako kreneš Pomoravlje JA, ĆU, PA, ili ČA, KV, KŠ tu je ravno. Slab sam uzbrdo, kao što pisah, ali su mi lepši aero bikeovi. Ne mogu da kupujem 2 jer već imam 5 (imao 6), a i van budžeta je. Dakle, varijanta " da to bude neki endurance ram koji isto tako može da bude impresivno lagan, a da ima nešto opušteniju geometriju, dakle da bude malo kraći ram a malo viši head tube za nešto uspravniji položaj u vožnji, koji ako bude bilo potrebe, lako možeš opet napraviti agresivnim stavljanjem lule kormana na dno vrata viljuške, ili čak i korišćenjem nešto malo duže lule od standardne" ja mislim da je ok. 

Da Defy je ozbiljna priča. Da i B puteve po Šumadiji da ne pominjem (vožnja carbon točka je avantura po meni, može na trci, trening alloy).


  • 0

#49 dux

dux
  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Postavljeno 07 November 2019 - 02:55 PM

Pogledaj Trek u Hrvatskoj, na dosta modela za 2020 su dali vec popuste do 30%. Imas Emondu SL6 sa diskovima oko 2100e ispada na popustu

Gde da gledam? Gledam Njuškalo. Vidim da slovenački dileri pokrivaju hrvatsku. 


  • 0

#50 dux

dux
  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Postavljeno 07 November 2019 - 03:27 PM

Gde da gledam? Gledam Njuškalo. Vidim da slovenački dileri pokrivaju hrvatsku. 

MTB shop, Giant store skupo?


  • 0

#51 zmaj16

zmaj16
  • Members
  • Pip
  • 12 posts

Postavljeno 07 November 2019 - 05:49 PM

Gde da gledam? Gledam Njuškalo. Vidim da slovenački dileri pokrivaju hrvatsku.

https://www.rog-joma...ed-black-24475/
  • 0

#52 dux

dux
  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Postavljeno 08 November 2019 - 08:18 AM

Interesantno, hvala!


  • 0

#53 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 08 November 2019 - 09:05 PM

Što se tiče kineskog karbonskog bajsa, možda to nije loša ideja. Baš jedan kolega sa foruma, Farbach je poručivao više tih replika ramova iz Kine, a onda ih sam farbao i to je ispalo fantazija kako izgleda na kraju. Takođe je stavljao dobre komponente, i dobio malte ne profesionalni bajs, samo što naravno nije original. E sad koliko je to dobar a koliko loš karbon nisam siguran, ali koliko mi je poznato, on se do sada nije žalio. Čuo sam da ih kinezi tako dobro rade, da je bilo slučajeva gde su napravili repliku mislim Tarmac-a ili tako nekog modela, i da su davali profesionalcima da ih provozaju a potom da provozaju original s tim što im nisu rekli koji je koji, i oni nisu mogli da provale razliku... Tako je čini mi se i sam Farbach pisao, a sad ako je on lagao i ja lažem tebe. :)

 

Oko jedne stvari se slažemo oko Dehatlon bajka. A to je da u postprodaji, koliko god imao dobre komponente, on nažalost lako gubi vrednost, i sa tim bajsom teško da možeš računati da ćeš u postprodaji dobro proći kao što si ti sa tvojim Price-om, iako je u pitanju stvarno korektan bicikl, ali je ovaj brend još uvek nepoznat ljudima koji su kao po pravilu sumnjičavi i nepoverljivi prema brendovima koji nemaju toliko dugu tradiciju. No i to se menja vremenom. Suma sumarum je ko odluči da da preko 3.5k eura za trkački bajs koji nema toliko jak marketing, tradiciju i svoj tim u pro pelotonu na TDF-u, posle se nikako ne isplati taj bajs kao polovan prodavati, jer će sigurno dobro da izgubi cenu... 

 

Što se tiče tvojih potreba i preferenci… Nisam probao elektronsku grupu pa ne mogu da sudim da li je zaista toliko naprednija, ali ako je tebi to gušt i merak i stvarno lakše za korišćenje, samo napred. Svakako da ako već planiraš da daš toliko novaca za bajs, zašto onda ne bi imao poslednju reč tehnologije kad je biciklizam u pitanju?... Već sam napisao moje mišljenje o diskovima na drumskom bajsu, no ako je tebi to bitno, ne može da škodi. Samo pazi ovako... Recimo ovaj linkovani Trek Emonda je po meni prelep bicikl, ne sumnjam da je vrhunska mašina. Samo što, zbog tih diskova je sa jedne strane superioran, a sa druge strane ima težinu od skoro 8,2 kile što za karbonski bajs nije impresivno, i ta težina se lako dostiže i aluminijumskim biciklom sa tri puta tanjenim cevima i nešto kvalitetnijim komponentama (Caad 12 ili na primer Btwin AF920). Pretpostavljam da tvoj prethodni bajs, dakle taj karbonski Price sa Ultegrom i dobrim točkovima takođe nije bio znatno teži od toga, pa s tim u vezi, ne verujem da će to biti neki veliki skok napred, pogotovo kad je u pitanju vožnja uzbrdo, ili ta neka međuubrzanja na kojima se težina bajsa najlakše oseti. I tu dolazimo do treće stvari koja je tebi bitna kad je u pitanju kupovina bajsa koji bi trebalo da bude bolji od prethodnog, a to je vožnja na usponu. 

 

Kod vožnje uzbrdo, tri stvari igraju najveću ulogu, bar kod mene: to je gravitacija kojoj ti pokušavaš da prkosiš a koja te vuče na dole, tvoja težina i tvoj odnos snage prema sopstvenog težini i težina bajsa. Protiv gravitacije nažalost ne možemo ništa, težinu bajsa možemo da skinemo, ali je upitno koliko možemo ako već imamo razumno lagan bicikl kao što si ti imao, ali ta treća stvar, naša kilaža i kondicija je nešto na čemu možemo poraditi. Uvek možeš redovno voziti bicikl, pokušavati da istu deonicu uspona odvoziš za par sekundi brže nego prošli put, paziti šta jedeš i biti na na nekoj vrsti umerene dijete, i sigurno je da ćeš vremenom, malo po malo ići brže. Samo je pitanje koliko je to brže tebi dovoljno, jer i tu ima jedna bitna stvar. I naše telo, a pogotovo srce ima rok trajanja, i kad god treniramo naporno ili jako naporno, guramo i srce i pluća do njegovih limita. To je jedini način da se kondiciono gledano ide napred, da pomeramo naše granice, ali svaki put kad to radimo, naprežemo se do opasnih granica. Da li i koliko možemo te granice da pomeramo, zavisi i od našeg zdravstvenog stanja ali i godina. Meni je već impresivno to što rame uz rame voziš bicikl sa bivšim takmičarima i klincima verovatno tri puta mlađim i dosta lakšim od tebe, ali očekivati da na usponima i tamo gde je najteže budeš bar približno isti kao oni je malo nerealno. Ne želim da te obeshrabrim, ali sve ima svoje granice. Postoje doduše načini i da se te granice pomere, samo je pitanje koliko želiš da odeš u te vode, jer je vrlo moguće da nije ni zdravo ni preporučljivo, a ipak postoje mnogi koji to rade, pa čak i u amaterskom i čisto rekreativnom sportu, što se malo graniči sa ivicom razuma. 

 

Suma sumarum je da pozdravljam to što želiš da kupiš ram koji ti je taman i tu nema kompromisa, pogotovo kad planiraš da daš toliko novaca za bicikl, ali ne treba ni očekivati da će taj bajs učiniti čuda i napraviti te mnogo bržim nego što si bio. Neke razlike će sigurno biti, ali baš u jednom testu koji je GCN radio a oko koje se ovde na forumu vodila teška debata da li je to isplatljivo ili ne, je jasno prikazano da je razlika između jednog medium level drumskog bicikla cenovnog ranga od oko 1300 dolara i onog od 6 do 7, svega nekih 4 do 5%. Da li toliki procenat boljih performansi opravdava toliko veću cenu, proceni sam.... 


  • 1

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#54 dux

dux
  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Postavljeno 09 November 2019 - 08:15 AM

Pa ajd da skraćujemo temu, meni su ovi kinezi lepi, kopije najnovijih super bikeova (nema ispod 10 k), laki ramovi i vile, i važno je da ne pucaju. Ima i Tajwanskih proizvođača, neki mehaničar mi reče da Tajwanci imaju trenutno najjači carbon. Ja razliku da primetim između kine i originala da primetim nema šanse. Fake točkovi carbon naravno, jer moji mehaničari imaju jedno 10 slomljenih u radnji, (ZIPP original nikada ne bih stavio, na našem putu). Moji mehaničari kažu da nisu nešto, ali jedan od ovih bajkera vozi fejk Dogmu F 10, i kaže da nema razlike, ali sama činjenica da voziš fejk bike nije nešto...

Da slažem se za Emondu koju je zmaj 16 zakačio, da pretežak je za trkački bajs, (mislim da je dečko koji je kupio od mene merio Pricea bez pedala, alata, bidona... i da je bio oko 7,5 kg). Svakako je best buy u toj radnji u CRO i dostupan je recimo u Osijeku (blizu). Na tom sajtu ako hoćeš nešto od 7,5 kg od Treka ili Cannon. cene su po meni baš jake. 

Pa čekaj ovaj Defy na cikloberzi ima tu težinu (ako nije i lakši). Inače čovek je u međuvremenu stavio oznaku hitno. Ja mislim da će otići brzo.

Nisi mi iskomentarisao De Rosu koju sam okačio https://www.veb-comp...ina-sk-14704483 imaš i sa meh. grupama koje su jeftinije, naravno i druge modele. Ako te ne mrzi iskomentariši. Mislim da su snižene cene ok?

Hvala ti Smasheru na fini i kulturan način si mi objasnio da sam mator :), ali šta će mo to je kao gravitacija, nepromenljivo. Šta reći žao mi je što ranije nisam otkrio ovaj brutalan ali prelep sport!


  • 0

#55 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 09 November 2019 - 09:00 AM

Šta reći za taj bajs... Izgleda fenomenalno i ne sumnjam da se isto tako vozi. Štaviše, ako govorimo o tim nekim skupim varijantama biciklova, ovo je po meni ispred onog Btwina koji sam ti linkovao pre svega jer je De Rosa mnogo popularniji brend i ako bi kasnije iz bilo kog razloga morao da prekineš da voziš bicikl, ovu mašinu ćeš mnogo lakše prodati i manje novca izgubiti na njoj, a ja sam inače slab na Campagnolo koji mi je draži od Shimana.... Ne kažem da je Shimano loš, daleko bilo, nego je Campa grupa, pogotovo njene high end serije, uvek nekako ekscentrična i specifična, drugačija od ostalih. Pa još sa ovakvim ramom i karbonskim točkovima, uf.... prelep i ozbiljan bicikl. 

 

Međutim, primeti kod te De Rose, pogotovo ako uzmeš manji ram kao što planiraš, kolika je razlika u visini između sedla i kormana. Pa pogledaj koliko je kratak taj vrat vile. Dakle, tu teško da možeš da skidaš i dodaješ spejsere da bi dobio na visini kormana i povećao tu neku udobnost na bajsu. To samo govori u prilog tome koliko je ovo agresivna geometrija rama na kojem, da bi iskoristio sve njegove potencijale, moraš da budeš dosta fleksibilan i razgiban, i da imaš dobro razvijene mišiće donjeg dela leđa kako posle višečasovnog motanja ne bi imao previše velike bolove koji bi te odvlačili od toga da uživaš na ovom bajsu. Po meni, ovaj bajs kupuje dobro utreniran biciklista u vrhunskoj formi koji želi da doda još taj neki plus na formu koja je već na zavidnom nivou. Uzmi u obzir i činjenicu da niko od nas može biti mlađi, svi idemo samo stariji. Pitanje je koliki bi ti sad bio udoban taj bajs, a koliko za 5, 6 godina.... Bilo bi najbolje ako bi ikako imao mogućnost da pozajmiš od nekog jedan tipičan aero bajs nove generacije na vožnji od 3, 4 sata pa da vidiš kako bi ti legao. Tad bi mogao odokativno da znaš da li bi bicikl tipa te De Rose bio najbolji izbor za tebe.... 


  • 2

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#56 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 09 November 2019 - 09:36 PM

Posto sam video koliko para planiras da das za bajs i koje zahteve imas moj savet je da kupis nesto ovako direktno iz fabrike:

 

https://www.canyon.c...-aero/2410.html

 

Najbolje da se prijavis i na Canyon news listu, stalno imaju neke akcije i popuste.

 

Ipak je Canyon priznat brend a moje misljenje je da daju vise od konkurencije za nesto manji novac.


  • 0

#57 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1365 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 November 2019 - 07:34 AM

Baš nešto gledam ovih dana, slaba ponuda na cikloberzi, sve prastari bajsevi, loše grupe i grozne cene... A meni zazubice krenule, izbalavih ekran :D
  • 0
The sea, the sea

#58 dux

dux
  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Postavljeno 10 November 2019 - 08:46 PM

Posto sam video koliko para planiras da das za bajs i koje zahteve imas moj savet je da kupis nesto ovako direktno iz fabrike:

 

https://www.canyon.c...-aero/2410.html

 

Najbolje da se prijavis i na Canyon news listu, stalno imaju neke akcije i popuste.

 

Ipak je Canyon priznat brend a moje misljenje je da daju vise od konkurencije za nesto manji novac.

Odličan savet, hvala i ja sam došao do istog zaključka. Odličan bike, dobra cena, drži cenu u postprodaji... Giant je malo jeftiniji ali mislim da to nije ista klasa. Nemam iskustva ni sa jednim ni sa drugim.


  • 0

#59 dux

dux
  • Members
  • PipPip
  • 35 posts

Postavljeno 10 November 2019 - 08:52 PM

Baš nešto gledam ovih dana, slaba ponuda na cikloberzi, sve prastari bajsevi, loše grupe i grozne cene... A meni zazubice krenule, izbalavih ekran :D

I ako se šalite ali, od trkačkih bajseva u M/L vel. sem Gianta Defy-ja ništa... Gledajte malo SLO i CRO  sajtove ima izbora, mada sve što vredi ima cenu. Ali to su regularni bajkovi, sa papirima...


  • 0

#60 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1365 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 November 2019 - 09:27 PM

I ako se šalite ali, od trkačkih bajseva u M/L vel. sem Gianta Defy-ja ništa... Gledajte malo SLO i CRO  sajtove ima izbora, mada sve što vredi ima cenu. Ali to su regularni bajkovi, sa papirima...


Ne takmičim se, nemam aspiracije za koje mi treba bajs skuplji od automobila, sve ovo što na CB vidim je više nego dovoljno za prosečnog rekreativca. Ako je pitanje legalnosti bajsa, to je moguće proveriti. Po meni je tema 'gde kupiti dobar bajs?' prerasla u 'koji nov takmičarski bajs meni treba i gde da ga kupim?' U tom rangu cena (2-5K€), pitanje treba da bude upućeno prodavcima takvih bajseva ili ličnom treneru. Ovo je samo naklapanje i parenje očiju, a iskreno i nehotično razmetanje.
  • 2
The sea, the sea




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika