Jump to content


Fotografije

E-Bike DeLimiter


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
6 odgovora na ovu temu

#1 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 17 August 2019 - 07:30 PM

Polako, ali sigurno, Bosch na sve načine pokušava da se bori protiv uređaja koji "otključavaju" brzinu, tj. dozvoljavaju asistenciju motora i preko 25km/h. 2020.god. najavljuju motore koji će na vrlo uspešan način detektovati bilo kakav dodatni uređaj i automatski će prebacivati u najslabiji režim rada. Za starije motore je već razvijen firmware koji ovakve sprave takođe detektuje i ne dozvoljava da se koriste. A s obzirom da smo mi daleko od svega ovoga i da još uvek nemamo ni servis gde možemo da uradimo upgrade firmware-a, možemo i dalje da koristimo ove spravice.

 

Nedavno se u našim oglasima pojavio DeLimiter kojeg želim da predstavim i podelim sa vama iskustva. Možda ne bi bilo loše i da nam prodavac napiše nešto više o tehničkim karakteristikama ako nekoga eventualno i to zanima. Odmah da kažem da u oglasu piše da uređaj može da se koristi za bicikle sa Bosch, Yamaha, Shimano, Brose, Impuls i Kalkhof sistemom. Ja sam uređaj koristio na Bosch Cx motoru.

 

Ono što ovaj uređaj radi je da skida blokadu od 25km/h. U pitanju je spoljni uređaj, tj. nije potrebno da se skida oplata motora i da se ugrađuje. Uređaj se postavi na zadnji senzor i tu vrlo čvrsto stoji. Zatim je potrebno premestiti magnet i tu treba dobro obratiti pažnju. Uz uređaj se dobija i uputstvo gde je sve lepo i slikovito objašnjeno.

 

IMG-20190817-154101.jpg IMG-20190817-154156.jpg IMG-20190817-201752.jpg

 

Prilikom vožnje brzina na display-u je dvostruko manja od realne brzine, Jednostavno se sve množi sa 2 i dobija se realna brzina, kao i realno pređana kilometraža na toj vožnji.

 

Posle nekoliko vožnji nemam nikakvu zamerku. Uređaj savršeno radi i ni milimetar se nije pomerio sa mesta. A moram da priznam da sam tokom testa dosta silazio sa asfalta na vrlo neravan teren. Ni jednog trenutka nisam dobio error poruku. Što se tiče cene, vrlo je konkurentan sličnim uređajima koje možemo da nađemo na internetu, a koji koštaju skoro duplo više.

 

Inače, u pitanju je naš proizvod. Na štampanoj ploči unutar kućišta to i piše. Kućište je od tvrde plastike urađeno na 3D printeru u puno boja. Baterija koja daje struju uređaju traje, po navodima proizvođača, 5000km, pa i mnogo više.

 

41764-BRca1121373212-5d53b2a95975e.jpg41764h9-HQ1761596668-5d53b2af0864d.jpg41764tj-H61384937200-5d53b2aabd413.jpg

 

Kao zamerku bih naveo veličinu, tj. debljinu uređaja. Bicikl koji sam vozio tokom testa ovog uređaja ima 27.5" točkove i vrlo malo mesta između žbica i rama. Zato sam magnet sam morao da postavljam ispred DeLimitera, što se i vidi na jednoj od prethodnih slika. Takođe, ne bi bilo loše da se uz uređaj isporučuje i ručni šraf za magnet kojim se magnet lakše pomera prilikom štelovanja. Siguran sam da će to biti ispravljeno u nekom narednom periodu.

 

1-badassebikes-badassbox-zubehoer-speich

 

 

 


  • 0

#2 vladagm

vladagm
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 posts

Postavljeno 18 August 2019 - 06:34 PM

Takodje sam pre kupovine e-bike razmisljao o cipovanju.

Dobar drugar koji se razume poprilicno u sferu elektro biciklizma, dao mi je predlog da uradim sledece:

https://www.youtube....WU9T8xE8&t=180s

Ne kosta nista, osim ovog malog magnetica i jedne vezice  n2:party-021

Koliko vidim, oba sistema ce lazirati predjenu kilometrazu ...


  • 0

#3 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 601 posts

Postavljeno 21 August 2019 - 09:21 PM

Stvar je prosta odnosno svodi se kako zavarati senzor brzine. I prebacili su senzor i magnet tako da meri kadencu. Medjutim tu ima jedan veliki problem. Kadenca kojom vrtimo pedale je mala spram broja obrtaja tocka. Na primer ako vrtimo cak i vrlo visokom kadencom tipa 100 obrtaja, u ovako postavljenom senzoru sistem ce protumaciti kao da idemo brzinom od svega 12 do 13 km/h, u zavisnosti koji je obim tocka isprogramiran u sistemu. Posledica ovoga je da ce motor raditi skoro uvek u rezimu pune snage, jer on tezi da dostigne svojih 25 km/h. Prilikom svakog prestanka okretanja pedala motor ce se ugasiti, ali cim opet krenemo da vrtimo onda ce iz stanja mirovanja opet preci u rezim punog gasa. I tako stalno prakticno vise desetina puta tokom voznje. Znaci gubimo onu finu modulaciju. A i takvi rezimi rada sigurno nisu dobri kako za motor tako i za bateriju. Baterija ce se u ovom slucaju drasticno brze isprazniti. Da bi plasticnije objasnio zamislite da vozite auto tako sto non stop potapate papucicu gasa i zatim pustate malo usporite i onda ponovo i tako iznova non stop.
  • 0

#4 vladagm

vladagm
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 posts

Postavljeno 29 August 2019 - 05:24 AM

Da, poenta je ta.

Kao pocetnik u ovoj sferi, nemam problem da pitam i prihvatim sugestiju i misljenje iskusnijih.

Zanima me koja je onda prednost samog cipovanja, u cemu se svodi razlika u odnosu na rad motora kod cipa i ovog laziranja?

Pretpostavljam da je puno bolje i da se to radi i fabricki, ali takodje sam cuo da i sam chip trosi vise bateriju...


  • 0

#5 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 31 August 2019 - 07:20 AM

Stvar je prosta odnosno svodi se kako zavarati senzor brzine. I prebacili su senzor i magnet tako da meri kadencu. Medjutim tu ima jedan veliki problem. Kadenca kojom vrtimo pedale je mala spram broja obrtaja tocka. Na primer ako vrtimo cak i vrlo visokom kadencom tipa 100 obrtaja, u ovako postavljenom senzoru sistem ce protumaciti kao da idemo brzinom od svega 12 do 13 km/h, u zavisnosti koji je obim tocka isprogramiran u sistemu. Posledica ovoga je da ce motor raditi skoro uvek u rezimu pune snage, jer on tezi da dostigne svojih 25 km/h. Prilikom svakog prestanka okretanja pedala motor ce se ugasiti, ali cim opet krenemo da vrtimo onda ce iz stanja mirovanja opet preci u rezim punog gasa. I tako stalno prakticno vise desetina puta tokom voznje. Znaci gubimo onu finu modulaciju. A i takvi rezimi rada sigurno nisu dobri kako za motor tako i za bateriju. Baterija ce se u ovom slucaju drasticno brze isprazniti. Da bi plasticnije objasnio zamislite da vozite auto tako sto non stop potapate papucicu gasa i zatim pustate malo usporite i onda ponovo i tako iznova non stop.

 

Ne bih se u potpunosti slozio sa ovim. Imao sam priliku da vozim i bicikle sa ugradnjernim modulima, kao i sa kutijicama koje se postavljaju na zadnji senzor. Razlika sa i bez modula je skoro identicna. Na Intuvia displayu sa desne strane se jasno vidi koliko jako motor pruza asistenciju. Koliko se jace pritisnu predale, toliko ce skala da skoci i bicikl brze dostigne maximalnu brzinu. Nikada nisam imao priliku da vidim da motor radi punom snagom kada se slabo pritisnu pedale bez obzira na modul.

Jedino sto mi se ne dopada kada je u motoru modul je to sto je potrebno da se pre zaustavljanja menjac prebaci u sto manju brzinu. Vise puta mi se desilo da ostanem u 8 ili 9oj brzini, a tada motor nece odmah da krene sa asistencijom. Potrebno je da se bicikl provoza sa najmanje jednim obrtajem pedale i tek onda motor pocinje da radi.

Sto se tice potrosnje baterije, tu se slazem. Naravno da ce baterija brze da se potrosi jer motor radi i kada se bicikl krece preko 25km/h.


  • 0

#6 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 601 posts

Postavljeno 31 August 2019 - 03:48 PM

Ovde se uopste ne radi o modulu vec o prostom varanju sistema tako sto se magnet i senzor postave na kurble. Probao sam to na svom biciklu i znam vrlo dobro kako radi. Moduli rade na drugom principu.
  • 0

#7 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 31 August 2019 - 05:58 PM

Izvinjavam se. Mislio sam da je ta ideja o magnetu na kurbli odmah odbačena i da se ne preporučuje (sa čime se potpuno slažem), a da je nastavljena tema o modulima, tj. uređajima iz prvog posta.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika