slicna meta, isto odstojanje
ovaj put reseno uspesno
nekoliko puta (jednom dnevno) grejano industrijskim fenom, prvo stidljivo,
onda kad sam izgubio strpljenje/nadu fen je ukljucen na najjace!
Beskontaktnim (IC) termometrom pracena temperatura u strahu da ne predje 400*C
da ne dodje do ostecenja aluminijuma
ali i u nadi da ce brzo da dodje do 300*C
jer sam predpostavljao da je primenjen LOCTITE 270 koji popusta na 300*C.
Nazalost, spoljna temperatura freewheela nikad nije presla 240*C.
Razocaran ali i dalje odlučan, kroz nekoliko dana sam nabavio jaci fen.
Od drugara dobiVena potrosena ULTEGRA 10brzinska kaseta
ciji je alu "spajder" sa 3 najveca lancanika trebalo da "uhvati" telo freewheel
je nategnuta alatom sa lancem dok je podesivim "francuzom" uhvacen nosač zapornog mehanizma.
Dok sam pripremao i namestao alate u najzgodnije polozaje za odvrtanje
(ipak mi je bilo logicno da je u pitanju desni navoj koji se samo-doteze,
dok je lepak tu da se ne "samo-odvrne" prilikom "coasting"a, valjda?!?)
pre sledeceg grejanja odlucio sam da malo ozbiljnije "pritisnem" i proverim stabilnost alata
i ... desilo se (prizeljkivano) čudo! Navoj je (napokon) popustio !
Posto je u pitanju aluminijumski freewheel ne preporucujem udarni odvijac
(sto je jedna od opcija rastavljanja ovako slepljenih navoja)
vec grejanje na preko 250*C i u pitanju je bio desni navoj