Jump to content


Fotografije

Trenazer za bajs


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
118 odgovora na ovu temu

#41 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1078 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 05 December 2022 - 06:38 PM

Možda najrealniji video o zwift-u i samom ugođaju koji pruža za ljude koji nemaju plan treninga ili vremena da voze napolju često.

 


 


  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#42 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 05 December 2022 - 08:09 PM

Dosadiće ti i zwift.
Prve sezone sam uživao prva dva meseca. Druge sezone mi je prvi mesec bio interesantan (možda zato što je pre njega bio red na trainerroad koji je ubibože dosadan). Ove sezone mi se ne vozi zwift nikako. Danas prvi put ove sezone. Dali su mi mesec dana free, pa ću to da iskoristim.
Može indoor da se vozi i samo sa Garminom, ponovi se stara vožnja i Garmin podešava opterećenje pametnog trenažera tako da "preslika" brda sa prethodne vožnje. Malo to, malo napolje, malo zwift, malo Rouvy/FulGaz, Netflix... preživi se nekako zima :)
  • 0

#43 mel

mel
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 343 posts

Postavljeno 05 December 2022 - 08:56 PM

Moje pitanje je bilo upućeno markizu, koji vozi običan trenažer sa zwift-om, pa me zanima kako aplikacija u tom slučaju pravi razliku nagiba, ako korisnik vozi pod konstantnim opterećenjem.

Pogledaću video materijale, možda dobijem odgovor, hvala sspirit
  • 0

#44 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 05 December 2022 - 09:50 PM

@mel

Za zwift bi trebalo da imas i power metar jer on brzinu i opterecenje racuna preko wati.

ako nemas powermetar on racuna virtuelne wate na osnovu kadence i senzora brzine sto bude dosta neprecizno.


  • 1

#45 mel

mel
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 343 posts

Postavljeno 05 December 2022 - 10:07 PM

Tako sam nešto i mislio, kada dođe do uzbrdice, aplikacija promeni odnos broja obrtaja točka trenažera sa pređenom putom, pa broj obrtaja manje vredi u aplikaciji. Tako je vozač prinuđen da pojača stepen prenosa da bi povećao brzinu, i održao brzinu u aplikaciji. Time poveća i opterećenje...
  • 0

#46 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 05 December 2022 - 10:30 PM

Da, aplikacija ti smanji brzinu pa i ako ti vrtis dobru kadencu i lagano opterecenje on ce da racuna da je to brdo od recimo 10% i po nekoj formuli ce da izracuna da ides recimo 10km/h

 

prilikom podesavanja aplikacije unosis visinu, tezinu broj godina i  svoj FTP (makar taj virtuelni odradi se test) tako da softver ima neku polaznu osnovu za izracunavanje.

 

najbolje kada imas elektronski kontrolisani trenazer pa on sam dozira i simulira opterecenje, ova prica se odnosi na to kada to nemas.

 

Ja licno ne volim zwift i ako je dosta popularan, trainer road je dosta bolji za treniranje ali je bezobrazno skup u odnosu na sve ostale.

a rouvy ima nekako realniji prikaz okoline ali nema takav support od strane korisnika.

 

ali sta god da vozite to ni jedno nije poput voznje napolju, nemojte ni da pomislite da je tako, trenazer je sprava za treniranje, na njemu necete uzivati.


  • 0

#47 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1078 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 06 December 2022 - 07:24 AM



... ali sta god da vozite to ni jedno nije poput voznje napolju, nemojte ni da pomislite da je tako, trenazer je sprava za treniranje, na njemu necete uzivati.


Ja moram reći da uživam trenirajući na njemu. Mnogo je lako održavati zadanu snagu, nema velikih oscilacija jer trenažer kontroliše otpor. Totalno je ne bitno u kojoj brzini vozite i sa kojom kadencom, otpor će biti brzo podešen.


Sa druge strane nisam uživao u free ride vožnjama mnogo, ima podsticaja u smislu uhvati točak ovog ispred ili postavi KOM ili ko ima najviše poena na sprintovima ili/i brdskim ciljevima. Ali nikako nije zamena za pravu vožnju.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#48 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 06 December 2022 - 09:00 AM

Ja znam da kod vecine, posle tog pocetnog odusevljeneja oko trenazera, postepeno sledi pad euforije. Tako da mozda samo njih 10-20% ostanu da treniraju na njemu duze od 2 godine, svi drugi ih daju na oglase. Psihicki trebas da budes jak, da vrtis, a da se nista ne desava pored tebe. Mozak to nije navikao..

 

Ako nemas ventilatore da te hlade a ozbiljno treniras, moras da postavis najlon koji ce da skuplja znoj. Ili da se postave 2 ventilatora to je idealno. Onda usmrdis prostoriju, a  ako si u stanu, neprijatno je za ukucane. 

 

Zadnjih 10 godina pratim vreme kako je kod nas i uglavnom sve do januara moze da se vozi. Evo juce je bio prelep dan, u cetvrtak ce opet i tako... 


  • 1

#49 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 06 December 2022 - 11:21 AM

6. Januara 2018. Godine za Badnji dan smo pekli prase na ražnju. Bio je 21. Stepen, sećam se sam pio pivo i nosio majicu kratkih rukava.

Godinu dana nakon toga, 7. Januara 2019 za Božić smo išli u posetu teči i tetki. Tog jutra je bilo -16.

Oscilacije u vremenskim prilikama su ponekad brutalne, ali klima se definitivno promenila. Leta su postala nesnosno topla a zime mnogo blaže. U ravničarskim predelima je postala retkost da sneg padne i da se zadrži duže od par dana....
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#50 hari49haler

hari49haler
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 286 posts

Postavljeno 06 December 2022 - 01:07 PM

ovde u banatu je vetar problem sad u ovim zimski mesecima, idealan sunčan dan a vetar razbija.
U takvim danima šetam(i inače "mnogo" šetam) ništa trenažeri, ništa u kući, za mene to nema smisla.
  • 0

#51 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 06 December 2022 - 02:24 PM

Mnogi se plase tog vetra, ali on meni ne smeta toilko. Bude malo jaci trening od planiranog i to je to. 

Postoji ona legenda za nekog Rusa koji je trenirao tako, sto bi skinu vrata sa sobe, pa sa kaisevima vezivao na ledja, da bi povecao otpor vazduha   :). A vama smeta malo vetrica   :).

 

Meni najvise smeta kisa. To ne podnosim, pogotovu kada vozim mokar preko 2 sata. To mi je smrt.


  • 0

#52 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 06 December 2022 - 02:32 PM

Nijee vetar nesavladiva prepreka. Jednostavno pomiriš se sa činjeicom da ćeš ići sporije i shodno tome prilagodiš stepen prenosa i kadencu. Ja kad vozim uz čeoni vetar tripujem se kao da je to ustvari uzbrdica, bude mi lakše.
Problem u vetru je pre svega u glavi. Ne znaš kad se završava ni koliko će da traje, niti imaš garanciju da će ti posle duvati u leđa. Psihički te lomi i ubija volju. Dok kod uspona uvek znaš da se pre ili kasnije završava i da te kao nagrada za mučenje čeka zabava na spustu.
Zato je često ravnicu zapravo teže voziti nego brda, iako ne deluje tako...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#53 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 06 December 2022 - 03:19 PM

Uzbrdica je relativno konstantna, a i kad se menja, vidiš šta te čeka. Vetar menja intenzitet, u nekoj meri i smer (nekad to nije problem, nekad jeste). Generalno, do 10 pa i 15 km/h nije prijatno ali može da se vozi. Kad pređe preko 15km/h, pa još sa udarima preko 30, onda to može da bude i opasno...
  • 0

#54 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1078 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 06 December 2022 - 06:38 PM

Ja znam da kod vecine, posle tog pocetnog odusevljeneja oko trenazera, postepeno sledi pad euforije. Tako da mozda samo njih 10-20% ostanu da treniraju na njemu duze od 2 godine, svi drugi ih daju na oglase. Psihicki trebas da budes jak, da vrtis, a da se nista ne desava pored tebe. Mozak to nije navikao...

Trenažer pruža veliku mogućnost za što tačniji trening za najmanji gubitak u vremenu (mislim na ove nove "pametne") . Ne treba vam posebna deonica asfalta niti tačno vreme kada nema saobraćaja niti su vremenski uslovi faktor. Za MTB je jako bitno voziti napolju zbog tehnike ali sve ostalo će odraditi trenažer. Trenažer nije tu da zameni vožnju ali jeste da olakša (tehnički) i poboljša trening (izbacujući moguće ometajuće faktore).

Poređenja mene samog je da ja nisam godinama uradio konkretan trening a u zadnih 15 dana jesam deset. U prethodnom periodu sam otišao na 5 vožnji u mesecu a sada treniram skoro svaki dan. Kada na proleće izađem da se vozim neću mi biti teško da u 50km off-road-a popnem 1700mnv-2200mnv ne bitno vreme. Jednostavno ću biti u formi za koju ne bih imao vremena da napravim do tada.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#55 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 06 December 2022 - 07:43 PM

Trenažer pruža veliku mogućnost za što tačniji trening za najmanji gubitak u vremenu (mislim na ove nove "pametne") . Ne treba vam posebna deonica asfalta niti tačno vreme kada nema saobraćaja niti su vremenski uslovi faktor. Za MTB je jako bitno voziti napolju zbog tehnike ali sve ostalo će odraditi trenažer. Trenažer nije tu da zameni vožnju ali jeste da olakša (tehnički) i poboljša trening (izbacujući moguće ometajuće faktore).

Poređenja mene samog je da ja nisam godinama uradio konkretan trening a u zadnih 15 dana jesam deset. U prethodnom periodu sam otišao na 5 vožnji u mesecu a sada treniram skoro svaki dan. Kada na proleće izađem da se vozim neću mi biti teško da u 50km off-road-a popnem 1700mnv-2200mnv ne bitno vreme. Jednostavno ću biti u formi za koju ne bih imao vremena da napravim do tada.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

Normalno je ovo sto pises, svi u pocetku tako pocnu. Tek si ga kupio, vozis se i to je ok. Nego cucemo se za dve godine, da podelis iskustva. 

 

Citao sam nesto ako se dobro secam, zasto ljudi povracaju kada se voze u autobusu ili sl. Kazu, mozak je zbunjen. Telo registuje da stoji ne pravi korake, a ipak se krece. Posto misli da nesto nije u redu, prva odbrambena reakcija je da mozk misli da je telo otrovano i zato nas tera na povracanje. 

 

E tako je meni na trenazeru. Okrecem pedale, ocekujem da pored mene prolece, zbunje i drvece, a ne desava se nista. Bojim se ispovracacu se i ja   :).


  • 1

#56 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 06 December 2022 - 07:55 PM

Da li neko koristi thinkrider X7 pro, 3 generacija pada mi svašta na pamet, možda ga poručim, trenutno je jeftin jer se pojavio novi X7 generacija 4 koji simulira do 16% uspona, ovaj stari do 8%, što je po meni sasvim dovoljno.

€ 344,36 34%OFF | EU Thinkrider X7 PRO MTB Bike Road Bicycle Smart Bike Trainer Built-in Power Meter Indoor Bike Trainer Ergometer ZWIFT PerfPro
https://a.aliexpress.com/_mtY4qBY

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#57 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1078 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 06 December 2022 - 08:03 PM

Zdravi bili pa videli. Ko zna možda i napravim neko bolje mesto na tri strane Kopaonika od 30i nekog (možda je bilo 20i neko), šteta što se više ne vozi "Duboka".

Kao što rekoh nemoj mešati vožnju sa treningom i trenažer je super sprava (za trening).

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#58 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1078 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 06 December 2022 - 08:04 PM

Da li neko koristi thinkrider X7 pro, 3 generacija pada mi svašta na pamet, možda ga poručim, trenutno je jeftin jer se pojavio novi X7 generacija 4 koji simulira do 16% uspona, ovaj stari do 8%, što je po meni sasvim dovoljno.

€ 344,36 34%OFF | EU Thinkrider X7 PRO MTB Bike Road Bicycle Smart Bike Trainer Built-in Power Meter Indoor Bike Trainer Ergometer ZWIFT PerfPro
https://a.aliexpress.com/_mtY4qBY

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Našao sam odgovor za shipping. Malo je čudno da pravi otpor do 2500w a nagib je podržan samo do 8%. To mi malo smrducka.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#59 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 06 December 2022 - 08:28 PM

Našao sam odgovor za shipping. Malo je čudno da pravi otpor do 2500w a nagib je podržan samo do 8%. To mi malo smrducka.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Shipping je besplatan za Nemačku, odande bi platio još oko 120e prevoz, što je ok cena za nov direct drive trenažer.
A ovo za usponje tačno, e sad za otpor od 2500w je isto pitanje jer i na kutiji piše da podržava nagib od 20% što nije tačno.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#60 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 07 December 2022 - 08:33 PM

neki feler ima sa tim sigurno ali cena je odlicna.

 

ne verujem da je pogresna oznaka na kutiji, to je kineska lagarija

 

Za 8% je dosta i 300 wati, tako da trenazer verovatno ima neki defekt sa otporom, ali ovi komentari sa aliexpresa ni q ne vrede.

Kutija i pakovanje deluje originalno ako je potpuno nov proizvod u pitanju a ne refurbished....

 

ebes ga ja bi se kockao.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika