gume problem
#1
Postavljeno 27 June 2018 - 12:12 PM
edit : sad sam izmerio continental pa ovo ljudi 32,33mm
#2
Postavljeno 27 June 2018 - 12:26 PM
E ovako...Prednja je neka hutchinson 700x28c(7bara max) zadnja je Kenda 700x28c(6 bara max ) i zadnja je malo sira guma..taman ono knap da moze da se vozi..danas uzeo Continental ultra sport 2 700x28c(8 bara max ) medjutim one su jos vece neko Kendine uopste i ne mogu da udju u donji deo rama ispod sedsita tako nenaduvane sta rade ljudi s tim merama nije mi jasno..sad ne znam da li da probam da uzmem continetal 25c ili odmah da uzmem 23c ? nece me nista u poslednje vreme..
edit : sad sam izmerio continental pa ovo ljudi 32,33mm
1) Gledaj ISO mere, ne te “marketinške”.
2) Raspitaj se pre kupovine za konkretan model - neke budu za “pola broja” veće/manje nego što piše.
Poslato sa sokoćala mobilnoga, pomoću prstiju...
#3
Postavljeno 27 June 2018 - 12:42 PM
#4
Postavljeno 27 June 2018 - 02:03 PM
ISO mera je 28-622 kao i sve tri gume..
http://dodaj.rs/image/loO1p
Onda ostaje ono pod tačkom 2)
Razlike uglavnom ne budu ogromne, ali postoje. Zavisi i od pritiska na koji se gume duvaju, širine felne.
Pretpostavljam da je za taj ram 25 mm širina "sigurica", a za 28 mm zavisi od "kalupa". Ako te teši - nisi ni prvi, ni poslednji sa sličnim problemom.
Da bi guma bila nešto lakša od konkurentske, možeš je napraviti da bude nešto manja.
#9
Postavljeno 27 June 2018 - 11:44 PM
Vredi li ovo uzeti za uzije gume
http://planetbike.rs...NTAL-RACE/3064/
u ondnosu na ovo
http://planetbike.rs...e za gume/3639/
bas sam se namucio da skinem jednu gumu,toliko je sve bilo tesno..
#13
Postavljeno 29 December 2019 - 03:10 PM
Bicikl vozim sa Continental gumama -Cruise Contact 55-559. Gume su me odlicno sluzile jedno 20000km mali otpor kotrljanju i tako to. Kupio sam ih za cini mi se 4000 din (2) Medjutim zadnje dve nedelje doslo je do ucestalog busenja cak pet puta, a znate sta znaci po noci zimi menjati unutrasnju, jos po zimi. Dobro ,sare su nestale na sredini,ali ja sam mislio da ih teram do prvog platna,zato sto prodavci reklamiraju ove gume da imaju zastitu u vidu tvrdog kaucuka,i sloja kevlara. Kada sam otkrio na dva uzastopna busenja ,srcu u sari velicine pola kucne muve ,nisam mogao da verujem da to moze da probusi renomiranu gumu. Zamenio sam ih sa marathon plus gumama. E sada ono VAZNO. Padne mi na pamet , uzmem iglu i da vidim koliko su Continentalke u stvari otporne. Znaci bez problema sam probusio gumu isto kao i obicnu bez zastite,gde je onaj sloj kaucuka i kevlara sto se spominje.Mozda gresim ali moje je misljenje da u njima nema nikave posebne zastite.Jos Safety sistem,tu nema ni S od tog sistema.
#15
Postavljeno 29 December 2019 - 07:41 PM
Pa bas to sta sam napisao. Do sada sam imao srece samo 2 busenja. Cista sreca. One su izdrzljive sto se tice kvaliteta samih guma,ali sto se tice zastite od srce i te sitnarije nisu otporne na busenje kao sto se reklamiraju.Na marathon plus gumama nikada nisam imao ni jedno busenje uvek je ispustila unutrasnja zato sto sam stedeo pa kupovao kineski drek. Kada sam presao na kvalitetne unutrasnje to je prestalo. Verovao ili ne ,kupio sam rekumbent sa obe gume maratonkama. Prednja 20' zadnja 26' 1.35. Prednja izlizana jedva se vide sare, kupim ja Mitasovu pametnjakovic. 1.75. Kad ono jaje. ali zanimljivo je da sam prvi put skinuo gumu,tacno se videlo da nikada nije skidana,a po mojoj proceni presla je najmanje10000- 15000km. Posle sam je vratio jer sam citao da fabrika kaze da se maratonke plus mogu terati dok se ne vidi ona zastita od busenja.A i tako je tesko naci maratonku plus 20' 1.35.
Ja sam na mom Escortu orginal fabricke su bile Fajerstoun cini mi se da su pravljene u Spaniji presao sam sa njima 85000 km . Sada imam Pireli univerzalne i za leto i za zimu 35000 jos su relativno nove.Placene su 4100 din komad ne znam posto su sada i da li se takve rade. i sada uporedi njih i gume za bicikl. Koliko su gume za bicikl u stvari skuplje u odnosu na predjenu km.
#17
Postavljeno 30 December 2019 - 07:39 AM
Tako je mene moja baka pre mnooogo godina terala da zavrljačim čašu o pod kuhinje. Nakon što sam odbijao nekoliko minuta a onda je stidljivo ispustio na pod pa je čaša samo odskakutala, baka je dohvatila i onako divljački je zveknula o pod, na šta je čaša rekla CANGR i razbila se u komadiće. Tada je baka zaključila da su oni prodavci sa pijace koji reklamiraju nesalomive čaše lažovi. Što, tehnički, možda i jesu bili jer čaša sigurno nije bila nesalomiva, ali ta reč "nesalomiva" se koristi uslovno, u smislu da ona to zaista i jeste pri standardnom načinu upotrebe, a to znači u najgorem slučaju ti ispadne sa visoke police na pod itd.
Nijedna guma, pa ni Maratonka, ne bi zaustavila iglu koja bi uspela da se na putu namesti kako treba. O tome da sediš kod kuće i bušiš gumu iglom - bemliga, malo je šašavo a ne vidim nikakvu funkciju osim da napraviš rupu. Što neko gore reče, ta guma je dokazala svoj kvalitet time što te prevezla tolike kilometre.
#18
Postavljeno 30 December 2019 - 09:00 AM
https://picasaweb.go...208760685671353
#19
Postavljeno 30 December 2019 - 09:08 AM
Inače i meni se ovih dana raspale 2 conti grandprix posle 25000, mada se u vožnji ni jedna nije probusila, jednostavno se toliko otanje da više nemaju deklarisane karakteristike dokrajčio sam obe na trenazeru.
Na prvoj iskocio klobuk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
A drugoj pocepao gazeći sloj
#20
Postavljeno 30 December 2019 - 09:53 AM
Ajde uzecu vam to na neiskustvo. Kaze se otpor prodiranja u unutrasnjost spoljne gume. Kako bi vi pametnjakovici to ispitali a nemate naucne instrumente. Obicnu iglu uzmes u ruke i vidis koliki je otpor. Onda to neko shvati bukvalno kao Boris pa zamisli da ja mislim da moze igla da stoji ostrim delom vertikalno na putu,mislim sta da kazem,nemam reci.I jos se covek zabrine da igla napravi stetu na spoljnoj gumi time sto sam je probio,opet nemam reci.
Gde si to procitao da su gume sa zastitom otporne na igle. Jesi li i maratonke probao da probusis sa iglom?
Pa nisam,jer sam dovoljno inteligentan da razumem sta znaci 5 mm dodatne zastite. I normalno zbog tvog hira sam upravo to uradio i nema sanse probiti je,drzeci iglu rukama, verovatno bih je probio ako bi drzao iglu kljestima ali tako bih morao i ostale da ispitam.Probaj ti ako mi neverujes ukoliko na neki nacin imas kod sebe novu ili staru marathon plus gumu,i onda probaj obicnu da vidis razliku.
Hejteri koliko znam samo kontriraju a nista cinjenicno ili nekakav pokus. Pa spominju pancire i tako glupe stvari babe zabe vile i vilenjake. Pa ako me neko napadne nozem ipak bih ja voleo imati na sebi pancir,a ako me napadne iglom to moram pitati Bakaru sta da radim, a sta ako me napadne koncem,jo,jo joj.
Zaštita u gumi efikasna je na sitno staklo, trn, komadić žice. Nagazi sa njom na ekser da vidiš kako on elegantno ulazi u nju.. msm gumu
Ti ne pratis i ne citas sta sam ja napisao u prethodnim postovima, procitaj . Po osnovu cega tvrdis da ja ne znam da ne postoji guma na svetu koja bi izdrzala prodiranje exera. Radi se o parcetu srce velicine 3x3 mm koje je uslo u saru i polako probilo i spoljasnju i unutrasnju,i posto ga nisam otkrio ,probilo je i rezervnu unutrasnju.Pa pre negoo sto sam i drugu unutrasnju zamenio pazljivim pregledom (Nocu) sam ga nasao i skidao mu sve po spisku a i gumama
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika