Jump to content


Fotografije

Restauracija allegro subito


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
73 odgovora na ovu temu

#21 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 15 October 2018 - 06:58 PM

Nekako sam navikao na njega, a eto u porodici je sigurno oko 15 i vise godina i nekako sam ga zavoleo i odgovara mi kad ga vozim. Da nisam ulozio u servis i ove sitnice 50e, mozda bih ga i ostavio tako na tavanu ali lepo upakovanog za neka srecnija i lepsa vremena.

Ovako cu da ga sredim jos malo, neka sija koliko moze za sto manje para, a i svidja mi se kako privlaci ljudima paznju. Nema ko bije pogledao i osmehnuo se.

Osim kocbica i polozaja ruku kad je na hudovima uopste nemam drugih problema, zato sam i pitao da zamenim lulu, te mislim da ce tim doci do manjeg krivljenja zglobova u odnosu na podlakticu.

Moracu za vikend da posetim buvljak. Moze bilo koja sajla?


Razmisljao sam da odsecem za dinamo i pozadi za neko zakljucavanje ali onda posle toga moram da ga farbam, a ako to radim onda mozda nece ostati u ovoj boji, mozda crna ili dve boje. Ali bih voleo i nalepnice da mu stavim nove ali su 30dolara na ibeju. Mnogo kume.. :)

U sustini, kad sam video ovo

http://www.nonlintec.com/allegro/

e tada sam pozeleo da je sredim skroz jer onda moze da traje jos 50godina ako se cuva i pazi, i ako se ne s*ebe mehanika.

A video sam i ivaj bajs na oglasima, vidim da mu je oprema slaba ali je karbobac.

https://www.2bike.rs...ki-8/canyon-pro





Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#22 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 15 October 2018 - 07:37 PM

Ja se u te novije ne razumem, mada alegro koji je sredjivan se dosta razlikuje od tvig, iako na prvi pogled deluje slicno. On ima Campagnolo opremu, kao i reynolds 531 cevi, koje su premium cevi za rwtro trkaca.ogromne si tu razlike, dobar bicik nudi vrhunski dozivljaj. Najverivatnije ti treba drumska sajla.
  • 0

#23 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 15 October 2018 - 08:12 PM

Ja se u te novije ne razumem, mada alegro koji je sredjivan se dosta razlikuje od tvig, iako na prvi pogled deluje slicno. On ima Campagnolo opremu, kao i reynolds 531 cevi, koje su premium cevi za rwtro trkaca.ogromne si tu razlike, dobar bicik nudi vrhunski dozivljaj. Najverivatnije ti treba drumska sajla.

^
Da, da, deluju slicno ali se vidi razlika. Taj je valjda iz 50-60, a moj 80-85..

Nasao sam i ovu kogu na prodaji ali nema da pise sta ima od opreme.

https://www.kupujemp...01306-oglas.htm

Znam sa "slicnu" takvu, a ima je na slikama u prvom postu, full sredjenu, serviser-prodavac prodaje za 800e.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#24 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 08:16 AM

Ova Koga ima neki mix opreme.

Fabricki je isla Shimano 600 oprema, bicikl je pocetak 80tih.

Pozadi je Suntour menjac, ali to je nekad bio cest upgrade, jer su oni dominirali sa menjacima, do sredine 80tih, kad im je istekla autorska zastita parenta, pa su drugi preuzeli njihov dizajn (Shimano, Campagnolo).

 

Imas bar end shifter, koji su isto omiljeni za neke upotrebe i dan danas(moguce da je i on bio zamenjen), konkretno za turing jer su izuzetno trajni, a opet imaju zgodnu lokaciju.

 

Sto se rama tice, ne vidim da mu nesto fali, Koga Miyata nije imala ram nize klase, sigurno je tanjen. Izrada ramova je bila izuzetno precizna, kako to vec Japanci znaju da urade, skart je bio na minimumu. Cevi su japanske, jer je Miyata imala svoju fabriku za cevi, tako da je sve iz kuce.

 

Imaju oni ramova ,koji kostaju kod kolekcionara i 5000 evra, ali ovo nije bas taj :)

 

Ja posebno cenim Koga Miyatu, imam 3 primerka

-Gents Racer '77

-Exerciser '92

-FullPro '93

 

 

 

 

Elem da se vratim na Subito, nemoj da ga farbas, unistices mu smek.

Ako secnes viskove, prelakiraj to lakom za nokte posto sve fino isturpijas, to je sitno, nece se provaljivati.

 

Ne ulazi previse, vec se koncentrisi na te kocnice, i da upeglas postojece stanje, ako si tu negde da te to zanima i volis stare bicikle, onda ima boljih koji su vredniji ulaganja, ali relativno je sta coveka cini srecnim :)


  • 0

#25 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 02:47 PM

Od pocetka si mi mentor i da tebe nema bila bi teska nedaca ovo. Hvala ti na tome.

Kad se vratim kuci, otici cu do majstora da mi odsece ona cuda i zafarbacu ako nadjem nekim sprejem u boji, a ako ne nadjem onda cu bajs pod misku pa u lili da proverim sta imaju od lakova.

Video sam juce da su se prodale neke shimano 600 rucice za tipa 500 din i bile su u odlicnom stanju, a ni sam ne znam kako ih nisam video na oglasima.

Da,da, volim ja te antikvitete i restauracije.

Mozda cak i uzmem ovu kogu jer burazer nema bajs, vozi capriolo anacondu i to i nije bajs vec tenk na dva točka, pa ga sredim za njega ali bih voleo da naucim pa sve sam da odradim.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#26 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 03:09 PM

Nema na cemu, tu smo da se druzimo :)

Elem nista sprej, ULJOSKACES SVE, a i nije postojan, samo lak za nokte, i par flekica lupis preko, ostavis da se osusi malo pa predjes iz vise prelaza, koji se

suse medju sobom.

Ako izmes Kogu i uradis je kako prilici, bojim se da ce da te smori Subito, ako si dokon imas na Koginom sajtu sve kataloge od 1976, probaj da nadjes ovaj model koji te zanima, po tome sto se vidi od nalepnice na gornjoj cevi ili trazi da ti to malo bolje slikaju, negde prva polovina 80tih. 


  • 0

#27 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 04:14 PM

Poslao sam mu poruku da vidim oko modela.
Svakako pre februara necu imati vremena da je sredjujem iako je kupim sada.

Sta da radim sa celjustima kocnica? Da ih menjam u paru sa rucicama ili?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#28 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 04:19 PM

Treba uzeti nesto sto je kompatibilno sa tvojim ramom. Treba da vodos koji je model tvojih starih potkovica. Meni se recimo cine prigodne shimano golden arow za tvoj bicikl, ili 600ka iz 80tih, ako prvo proveriti kompatibilnost.
  • 0

#29 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 04:22 PM

Nazalost, koga nema nalepnicu i covek nema pojma koji je model.

Elem, sad mnogo glupo pitanje ali moram.

Na osnovu cega se odredjuje kompatibilnost? Da li staju samo ili postoje neki drugi parametri?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#30 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 04:31 PM

Imas par stvari, ptvo gledas na kojoj je daljini usravljena pakna u odnosu na sraf, tu se dele na plitke trkacke, i dublje one za ramove sa branicima, tvoje deluju kao da su negde izmedju, drogo je potanje srafljnja, snimi kako ozgleda rvoj zadnji most, kad celika gdd je usrafljena zadnja kocnica.
  • 0

#31 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 06:29 PM

Generalno najveci problem je duzina kraka, trebaju ti potkovice, koje imaju duzinu kraka, koja je kao na tvojim trenutnim kocnicama podesena.treba znati da je to podesivo na potkovicama, ali u odredjenom rasponu, generalno imas duze i krace, kao gruba podela. Ovo oko srafova moze da se zbudzi, tj prosiri se rupa na viljusci, ako su ti potkovice noviji tip od tvojih postojecih.

Sent from my LG-E988 using Tapatalk
  • 0

#32 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5457 posts

Postavljeno 16 October 2018 - 11:47 PM


Evo slike celjusti.8f5b2aa8965ad02406a105b668d7f6ac.jpg

 

koliko se secam kod WEINMANNa duzina kraka celjusti je *prikazana* u oznaci modela,

npr Model 605 ima orijentacioni raspon za pomeranje plocica od 50 do 60mm

 

https://www.rennrad-...lo.77961/page-6

osim prikaza sta oznacava raspon lepa je i tema o restauraciji gde se vidi

da coveku nije bitno da bicikl izgleda perfektno vec da sve ostane originalno

sto po meni ima vecu draz :)


  • 0

#33 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 17 October 2018 - 08:02 AM

Slazem se donekle, ali ako bicikl ima realnu vrednost, koja ce mozda i rasti kako vreme bude odmicalo, vredi se potruditi i sacuvati njegovu estetiku.

Ali kao se radi daily rider, tj. ako je osnova bicikl kome je najveca vrednost sentimentalna, ja bi ga spremio kao kompromis,  da se sacuva estetika, ali i  da podigne funkcionalnost i bezbednost. Jer ovaj bajs nema komplet grupu, ima ruckice kocnica, koje su radjene iskljucivo za pocetnike. Ima mlohave potkovice, koje ne mogu da se porede, sa ozbiljnijim kocnicama iz tog vremena npr:

 

Shimano_105_Golden-Arrow_Caliper_Set_02.

 

Vec u prvom postu sam konstatovao da bivcikl nema vrednost na trzistu starih bicikli (slican se uzima oko 50e), ali da moze da pruzi dobar servis u upotrebi, jer nema slabih tacaka u konstrukciji, ima regularan navoj za BB, ima osovinu na cetvrtku, verovatno navojnu racnu, i prakticno moze da se tera od sada pa do kozna kada, i regularno odrzava, uz minimalna ulaganja, a opet deluje zanimljivo i drugacije...


  • 0

#34 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 17 October 2018 - 09:02 AM

Drago mi je sto se jos neko ukljucuje jer cu tako vise stvari nauciti. :)

Elem, slikao sam kocnice i postoje oznake na njima. Vise bih voleo da stavim neke kao na slici u prethodnom postu nego nesto novije.

Takodje, izmerio sam i razdaljinu izmedju sica i volana, i ima 2-3 prsta, pa cak i vise.ec44b2cca09e6e0f32760bd5b303e1b6.jpge8303c220999232a287027ef4a9a618c.jpg08540352a2680850a03d3912ec0a2012.jpgbf690092b2f937354fa91fb24c92260c.jpg2d7851dac393a1c0c484758c50ef77b0.jpg

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#35 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 17 October 2018 - 10:19 AM

Neću da ti rušim Sneška, ali kočnice iz tog vremena su sve kilave, jer je dužina čeljusti predugačka i dolazi do uvijanja materijala, paknovi su od prevaziđenih materijala i dosta su kraći od modernih, sve ovo utiče na performanse a samim tim i do slabijeg kočenja.
Uglavnom sve na starijim bajsevima je prevaziđeno i oni su uglavnom postali paradni ili ti hobistički bicikli, nešto slično kao i stari oldtimer automobili.
Tako da taj bajs sređuj iz ćefa ili hobija, a za svakodnevnu upotrebu i trening gledaj nešto savremenije da nađeš.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#36 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 17 October 2018 - 10:27 AM

Neću da ti rušim Sneška, ali kočnice iz tog vremena su sve kilave, jer je dužina čeljusti predugačka i dolazi do uvijanja materijala, paknovi su od prevaziđenih materijala i dosta su kraći od modernih, sve ovo utiče na performanse a samim tim i do slabijeg kočenja.
Uglavnom sve na starijim bajsevima je prevaziđeno i oni su uglavnom postali paradni ili ti hobistički bicikli, nešto slično kao i stari oldtimer automobili.
Tako da taj bajs sređuj iz ćefa ili hobija, a za svakodnevnu upotrebu i trening gledaj nešto savremenije da nađeš.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sta mislis onda o onom canyonu koji sam postavio par postova iznad?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#37 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 17 October 2018 - 10:33 AM

Sta mislis onda o onom canyonu koji sam postavio par postova iznad?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Ovo je izgleda voženo u nekom klubu i izakano do maksimuma.
Planiraj da bez 300-350e teško može da se nađe neki očuvan moderniji drumaš sa kojim ćeš biti zadovoljan i miran neko duže vreme.
Takva je situacija na tržištu.


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#38 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 17 October 2018 - 10:59 AM

E pogledao sam sliku gde meris radaljinu od sica, sad pruzi prste, i tu ozmedju tvog prsta i sredine volana, treba da bude recimo 3-5 cm.

To je neki stari trik koji se koristio.

 

Stos ja da ja uporedo vozim gomilu starih drumskih kocnica (iz 70tih), a i novijih (recimo sveza revizija SORE).

 

Desi mi se ali retko, da imam bicikl koji za mene deluje nepouzdan oko kocenja, i gde pominjem gornji hvat, donji je svakako jos dosta jaci.

 

Dakle imao sam situaciju gde sam nezadovoljan, da kazem recimo 1 slucaj u 10 slucajeva.

 

Narvno ovo je subjektivna stvar, ja sam zadovoljan ako auto npr, naglo koci, i ja sam u stanju da se zaustavim iza njega, ili ako imam potpunu kontrolu kad se negde spustam. Inace se vozim prema Umci, gde se i ne koci, sem na potezu preko Ade, volim da se penjem i pravim krug po brdascima iznad Umke .

 

 

Ovde sam u dilemi, da li mogu da se ubace bolje kocnice novije generacije bez nekih adaptera, pod tim podrazumevam kocnice sa kratkim dosegom.

Ove sa dugim hvatom bih izbegao kao bilo kakvu opciju ako je moguce.....

 

Ako si bas zagrejan dogovoricemo se da probas neke bas stare kocnice, generalno oko sredine 80tih se lomilo i kocnice su dramaticno poboljsane. Da ne ispadne da te dzabe lozim, jer subjektivan je to ustisak.


  • 0

#39 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 17 October 2018 - 11:01 AM

Toga sam svestan, s tim sto sam gledao nekog canyona kod mog servisera, isto ima slika na pocetku i sredini teme, ali nije drumas. 3×9 brzina, sr suntour napred, max ocuvan, zadnji menjac deore.. 300-320e..

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#40 Dstamenkovic90

Dstamenkovic90
  • Members
  • PipPipPip
  • 107 posts

Postavljeno 17 October 2018 - 11:03 AM

E pogledao sam sliku gde meris radaljinu od sica, sad pruzi prste, i tu ozmedju tvog prsta i sredine volana, treba da bude recimo 3-5 cm.
To je neki stari trik koji se koristio.

Stos ja da ja uporedo vozim gomilu starih drumskih kocnica (iz 70tih), a i novijih (recimo sveza revizija SORE).

Desi mi se ali retko, da imam bicikl koji za mene deluje nepouzdan oko kocenja, i gde pominjem gornji hvat, donji je svakako jos dosta jaci.

Dakle imao sam situaciju gde sam nezadovoljan, da kazem recimo 1 slucaj u 10 slucajeva.

Narvno ovo je subjektivna stvar, ja sam zadovoljan ako auto npr, naglo koci, i ja sam u stanju da se zaustavim iza njega, ili ako imam potpunu kontrolu kad se negde spustam. Inace se vozim prema Umci, gde se i ne koci, sem na potezu preko Ade, volim da se penjem i pravim krug po brdascima iznad Umke .


Ovde sam u dilemi, da li mogu da se ubace bolje kocnice novije generacije bez nekih adaptera, pod tim podrazumevam kocnice sa kratkim dosegom.
Ove sa dugim hvatom bih izbegao kao bilo kakvu opciju ako je moguce.....

Ako si bas zagrejan dogovoricemo se da probas neke bas stare kocnice, generalno oko sredine 80tih se lomilo i kocnice su dramaticno poboljsane.

Donji hvat je dobar olo kocenja, gore slabo ali to je ti rece i onako za početnike.

Video sam ove na oglasima

https://www.2bike.rs...tricolor-367-gr

Da li bi one mogle da se namontiraju? Sve mi se cini tesko?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika