Jump to content


Fotografije

Rog seniro


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
10 odgovora na ovu temu

#1 Misirac023

Misirac023
  • Members
  • 1 posts

Postavljeno 22 February 2018 - 12:30 AM

Pozdrav ljudi!
Nasao sam caletov stari bajs, Rog senior i mislio sam da ga doteram malo. Treba da se promene prednji i zadnji pogon, menjaci i jos po nesto.. Da se razumemo ja sam laik sto se tice biciklova, pa me zanima da li vredi uloziti pare u delove za neki osrednji road bike i naravno da li je moguce staviti nove delove na stari bicikl. Ili je, ipak, bolje kupiti neki novi/polovan bajs?


Unapred hvala na odgovorima!


  • 0

#2 broker975fx

broker975fx
  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 22 February 2018 - 05:49 AM

Nadam se da se salis sa ovom konstrukcijom mnozine od bicikla- biciklova:)

A sto se tice Roga, nekada davno u proslom veku i milenijumu to su bili najkvalitetniji bicikli koji su bili domace proizvodnje. Secam se da su njihovi bmx jedino necemu vredeli. Stvarno nisam poznavaoc ali mislim da sem ako ti taj bajs nema emotivni karakter, nema neke preterane svrhe tu ulagati. Sa druge strane ako postoji emotivna komponenta onda to nema cenu i srecno sa restauracijom.
  • 0

#3 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8883 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 22 February 2018 - 05:50 AM

Pozdrav ljudi!
Nasao sam caletov stari bajs, Rog senior i mislio sam da ga doteram malo. Treba da se promene prednji i zadnji pogon, menjaci i jos po nesto.. Da se razumemo ja sam laik sto se tice biciklova, pa me zanima da li vredi uloziti pare u delove za neki osrednji road bike i naravno da li je moguce staviti nove delove na stari bicikl. Ili je, ipak, bolje kupiti neki novi/polovan bajs?


Unapred hvala na odgovorima!