Pozdrav kolege, hteo bih da stavim taper vilu na head tube koji nije predvidjen za to, e sad, da li bi to uticalo na funkcionalnost samog head tuba, odnosno da li bi head tube trpeo vece opterecenje jer nije predvidjen za taper vratove ili bi se ponasao isto kao i sa obicnim vratom vile. Hvala unapred
Tapered vila
#3
Postavljeno 17 February 2018 - 06:49 PM
Може да се набави доња шоља за тапер врат, али подиже предњи део бајса за око 2цм. Са добрим шољама рам не трпи стрес.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#4
Postavljeno 10 October 2018 - 08:18 PM
Drustvo imam krutu vilu na mom trekingu koju bih da zamenim sa amortom. Vila je klasicna 1 1/8 ali bih stavio tapered vilu. Meni cev rama deluje siroko, kao da je predvidjeno da u njega moze da se ugradi i solja za taper vilu? Da li gresim? Trazio sam po netu ali izgleda da ne postoje ramovi koji podrzavaju oba standarda?
#5
Postavljeno 10 October 2018 - 08:24 PM
#6
Postavljeno 11 October 2018 - 11:54 AM
Uh, koliko informacija sam procitao! Pise Donji otvor cevi upravljača je unutrašnjeg prečnika od 55,9 do 55,95 mm a kod mene je manje dakle ne može.
Hvala.
#8
Postavljeno 11 October 2018 - 01:26 PM
Postoje adapteri, koji idu u užu cev, pa se šire na izlazu. Samo treba videti ima li ih za tvoj tip ležaja (tj cev rama).
Ne znam gde ih tražiti.
To, ako baš mora tapered, može biti rešenje.
Poslato sa pametnog telefona mi, korištenjem prstiju.
Na zalost izbor polovnih amorta kod nas je ograničen i jako je teško naći amort da je V-brake, sa velikom dužinom cevi, da nema veliki hod i uz sve to da nije neki krš... Hteo sam sa eventualnom tapered viljuškom da proširim mogucnosti ali vidim da od toga nema ništa. Tih adaptera koliko znam kod nas nema a i prevelika bi bila vratolomija najuriti sve to uz silna merenja i mogucnosti da se pogreši na tom putu. Ja sam nešto naučio a nadam se da će još neko ko cita ovakve teme.
Hvala još jednom i do skorog vidjenja!
#9
Postavljeno 11 October 2018 - 05:34 PM
Ja sam vozio isti treker i sa amortom i sa krutom vilom. Ako ne planiraš da ga stalno voziš po baš lošoj podlozi, ništa nećeš dobiti osim mekšeg silaska sa ivičnjaka. Eto ako sam te utešio
#10
Postavljeno 11 October 2018 - 06:28 PM
Ja sam vozio isti treker i sa amortom i sa krutom vilom. Ako ne planiraš da ga stalno voziš po baš lošoj podlozi, ništa nećeš dobiti osim mekšeg silaska sa ivičnjaka. Eto ako sam te utešio
Mogu potpuno da se slozim sa tobom, i meni više odgovara kruta vila. Problem je u tome što sam debelo zagazio u četrdesete i svaka vožnja van asfalta, pa cak i po losijem asfaltu mi dovede do upale tetiva na laktovima koje ne dobijem kada vozim MTB sa amortom. Dakle prinudjen sam da promenim a ne menja mi se bajs jer mi ovaj najviše odgovara od svih koje sam do sada vozio.
#11
Postavljeno 11 October 2018 - 07:36 PM
Probaj i da natučeš što deblje gume, onda. Ne znam šta je maksimum za trekera, nisam išao preko 35.
#12
Postavljeno 11 October 2018 - 09:26 PM
Odosmo mi van teme, izvinjavam se nadležnima samo želim da odgovorim na pitanja.
#13
Postavljeno 12 October 2018 - 04:32 AM
Stavio sam najdeblje gume koje mogu da stanu u blatobran (1.5 inca) i to je dosta pomoglo ali nije resilo problem. Bajs ima točkove 26 inca TDS veoma sličan ovom (ram je identican) https://velokurierla...d26_1107662.jpg
Odosmo mi van teme, izvinjavam se nadležnima samo želim da odgovorim na pitanja.
Trebalo bi da se blatobrani mogu odmaknuti, ili uzeti širi blatobrani (koji će se isto odmaknut), kako bi mogle stati šire gume.
Postoji i rešenje da se uzme amort sa disk kočnicom i prednji točak za disk kočnicu, pa dokupi prednja mehanička disk kočnica (koristiće se stare ručice kočnica, ako je mehanički V-brejk u pitanju).
#14
Postavljeno 12 October 2018 - 09:35 AM
Razmišljao sam i o tome ali onda menjam vilu, točak, kočnice, bužir, kupujem disk... Možda ako naleti odgovarajuća vila.Trebalo bi da se blatobrani mogu odmaknuti, ili uzeti širi blatobrani (koji će se isto odmaknut), kako bi mogle stati šire gume.
Postoji i rešenje da se uzme amort sa disk kočnicom i prednji točak za disk kočnicu, pa dokupi prednja mehanička disk kočnica (koristiće se stare ručice kočnica, ako je mehanički V-brejk u pitanju).
#15
Postavljeno 12 October 2018 - 12:33 PM
Nisi probao onda da staviš ful mtb točkove i recimo 26x1,75 gume?
#16
Postavljeno 13 October 2018 - 06:57 AM
Pa ako imaš točak od 26 inča (hm, na trekeru?) onda ti sve odgovara.Nisi probao onda da staviš ful mtb točkove i recimo 26x1,75 gume?
Ne želim da stavim mtb gume jer je time menja koncepcija bajsa. Bajs je projektovan kao treking-hibrid za vožnju po asfaltu sa manjim izletima van asfalta, prilično je aerodinamican i brz. Ako stavim takve točkove postaje nešto sasvim drugačije..
#17
Postavljeno 13 October 2018 - 07:21 AM
Razmišljao sam i o tome ali onda menjam vilu, točak, kočnice, bužir, kupujem disk... Možda ako naleti odgovarajuća vila.
Stoji. Opet ostaje ono što sam prvo predložio - odmaknuti blatobran (ili uzeti neki za šire gume ako je ovaj za uske), pa staviti kvalitetne gume profila za asfalt, ali veće širine - biće osetno udobnija vožnja, što usled većeg spoljnog obima točka, što usled bolje amortizacije šire gume na nižem pritisku, uz minimum gubitka brzine (ako uopšte to bude merljivo).
#18
Postavljeno 13 October 2018 - 08:03 AM
Stoji. Opet ostaje ono što sam prvo predložio - odmaknuti blatobran (ili uzeti neki za šire gume ako je ovaj za uske), pa staviti kvalitetne gume profila za asfalt, ali veće širine - biće osetno udobnija vožnja, što usled većeg spoljnog obima točka, što usled bolje amortizacije šire gume na nižem pritisku, uz minimum gubitka brzine (ako uopšte to bude merljivo).
Da bi bajs bio jednako brz moraju i te sire gume da budu na jednakom pritisku, zar ne? Nije stvar u udobnosti, meni je dovoljno udoban i ovakav kakav je sada i ja probleme ne osećam u vožnji, osećam samo posledice kada se lakat ohladi.
#19
Postavljeno 13 October 2018 - 08:10 AM
Da bi bajs bio jednako brz moraju i te sire gume da budu na jednakom pritisku, zar ne? Nije stvar u udobnosti, meni je dovoljno udoban i ovakav kakav je sada i ja probleme ne osećam u vožnji, osećam samo posledice kada se lakat ohladi.
Na koliki pritisak duvati gume bajsa
#20
Postavljeno 13 October 2018 - 03:41 PM
Da bi bajs bio jednako brz moraju i te sire gume da budu na jednakom pritisku, zar ne?
msm da ne, celave 622 gume imam od 0,8 do 2 cola tj od 23 do 50mm i sto je sira guma to je manji pritisak a otprilike ista tvrdoca i osecaj.
Posto su na razlicitim biciklima ne mogu da pricam o istoj brzini jer je gomila drugih faktora takodje razlicita.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika