Сигуран сам да није пецање, али сам алергичан на те форе кад измисле како нешто није како треба и паф - све ће магично бити решено само ако ти нама лепо даш још мало приватних података. Још само да ми спомену "корисничко искуство" гађаћу их нечим. Иначе, обавеститли су ме да је пошиљка послата, укупно 4 дана од креирања наруджбенице. Није ме мрзело да мало прочитам и ако сам добро схватио они ми пружају гаранцију за све наручено од... рецимо 45 дана и тек ако до тада не пријавим никакав проблем са пошиљком они пуштају паре продавцу. Што би значило да сам некако заштићен од превара и да је продавцу итекако у интересу да све буде у реду. Звучи сјајно, али увек ми је радије да проблема и не буде.
С друге стране, пре скоро пет дана сам наручио и нешто са Гирбеста и још увек ни гласа, а на сајту пише само да је у обради.
Но, ево једног од разлога зашто сам алергичан на узимање личних података (поготово кад је тако... увредљиво смишљено). Пре регистрације на Гирбест на Фејсбуку ми је можда пар пута изашла нека њихова реклама. Међутим, од регистрације, иако им нигде нисам оставио ништа везано за Фејсбук налог, одједном ми њихове рекламе искачу сваки дан и то, "сасвим случајно" за категорије које сам прегледао. Не сећам се упозорења. приликом креирања налога, да ће податке да размене са Фејсбуком. И не, мени то није "нормално" и мислим да је тужно ако неко сматра да јесте.