Gde si procitao da me nesto muci? Ali ako si raspolozen ,pitam te kolika je razlika i kvalitetu izmedju menjaca deore i alivio naspram Tourney ,zato sto ti kako si objasnio kako trebaju da se menjaju brzine na menjacu deore ili alivio ,ja tako menjam na Tourney menjacu a on je najslabijeg kvaliteta,a mislio sam da ti menjaci kada se koriste ne razmisljas o sinhronizaciji.
Pa mislio sam muči u smislu nešto ne znaš pa bi da pitaš, a ne zna se iz tvog posta na šta konkretno misliš.
O razlikama u kvalitetu može da se piše u nedogled, ali evo ono što bi trebalo da su najvažnije razlike, menjači iz više klase su lakši, lakše prebacuju brzine, pod opterećenjem bolje rade.
I sa njima treba voditi računa prilikom menjanja, jer baš zbog toga što mog da urade promenu pod opterećenjem, dolazi do opterećenja drugih komponenti kao sto su lancanici, kaseta i lanac.
Plasticno da ti objasnim ides uzbrdo, upires kao sivonja i promeniš brzinu pozadi, kvrc moze da ode lanac, a mozes i da iskrivis kasetu.
Drugi slucaj upires opet kao konj uzbrdo, skapiras da se mucis jer si zaboravio da spustis sa velike na srednju sajbnu, kvrc ode zub na srednjoj sajbni, iskrivio se pokusas da ga ispravis ostane ti u ruci.
Svi navedeni slucajevi su se meni desili na full xt 10 faz grupi, znaci xt menjac odradi sta treba ali ostalo ne moze da izdrzi tj. strada.
Ovo se ne desava cesto ali se desava.
Znaci uvek treba planirati promenu unapred, tako da se ne menjaju brzine pod opterecenjem i dozirati pristisak na pogonski sistem jer su delovi dosta krhki i podlozni defektu.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk