Jump to content


Fotografije

Kupovina drumasa

drumas cube attain

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
158 odgovora na ovu temu

#141 mel

mel
  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts

Postavljeno 22 April 2022 - 05:39 PM

Možda sam pisao već malo, ali neko vreme me privlači da probam da vozim drumaša prvi put. Kad kažem vozim, mislim na redovne vožnje, jer sam tokom godina svoje vožnje sveo isključivo na asfalt, pa sa mtb, prešao na treking, koji planiram da ostavim kao gradski bajs sa dečijim sedištem.

Dosta (toga dobrog) sam čitao šta se pisalo ovde u vezi sa drumašima, i shvatio sam da bi trebalo naći neki, kako biste vi rekli, neagresivan ram. Tu je već problem jer to i nisam sposoban da prepoznam.

Usput mi je pažnju privukao jedan svetlo plavi Nuroad više gravel nego drumski, ali bih ga opremio tanjim gumama,
I drugi koji mi je favorit za sad:
https://www.2bike.rs...ntend-3-2017-xl

Budući da nisam 100% siguran kako će mi drumski uopšte leći (s 40god leđa baš i nisu raspoložena za prilagođavanje veliko), radije bih dao < 500€, pa za tri, četiri godine ako se primim, upgrade, ali nije ni ta odluka zakucana u kamen...

Ako neko ima neki savet šta da gledam i tražim i šta da bude bitno, rado bih saslušao.
  • 0

#142 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2614 posts

Postavljeno 22 April 2022 - 06:42 PM

Ја сам уораво са Нурода прешсо на друмаша ендуранс категорије и ссда нико не може да ме стигне ;)
Ако желиш удобност, то јест мање агресиван положај, тражи такав бицикл или се најпре опробај са гравелом какав је нурод. Ја нисам изгубио на положају, а добио сам на лакоћи. Контенд изгледа јесте ендуранс и могао би да буде то што тражиш. Обрати пажњу на мере ,, stack i reach".
  • 1

#143 Nesoni

Nesoni
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 277 posts

Postavljeno 22 April 2022 - 07:01 PM

Kako i moja malenkost kupi drumaša ili ti kako mi je bilo poslednjih par meseci

Krajem januara dok sam sasvim sam preuređivao gajbu koju rentiram, noseći sam, polupraznu (deo cigala sklonjen) termoakumulacionu peć od 4,5kw (jednu stranu podignem pa zarotiram za 180c pa drugu ), opasno sam ušinuo leđa. Dva tri dana je bila totalna agonija, a onda je počelo relativno brzo da me prolazi. Misleći da se vraćam u normalu i želeći da iskoristim malo topliji januarski dan, nepametno sam seo na bajs, provozao se do Pančeva na kaficu i vratio se nazad na Banovo Brdo. Posle 70ak km , kada sam hteo da siđem sa bajsa, podigao sam nogu da je prebacim preko sedišta i pao. Dijagnoza – nabreknuće (pred pucanje) diskusa između 3 i 4 lumbalnog pršljenja. Tri meseca i 87 h rsd kasnije, evo me pred izlečenjem (počeo sa lečenjem 15ak dana posle povrede kada sam video da i nakon 2 nedelje ne mogu da navučem čarape već bos idem po kući). Trenutno u fazi bez bolova, u vežbama za jačanje tog dela leđa, bazen, ubacio sam i njivu (više nadgledam radnike nego što radim) itd.
E sada priča o mom prvom drumašu – vreme koje sam proveo u lečenju iskoristio sam za razmišljanje o novom bajsu i o tome sa čim da zamenim mog malog, odličnog Canyon Commutera koji je ipak u veličini L i sa 27,5 točkovima nejak za ozbiljnije vožnje van grada. Odgledao i ispratio svaki tekst i oglas na portalu i van njega a zadnjih mesec dana bogami i probao dosta toga (po stotinak metara, leđa nisu dala više). U početku je cilj bio gravel (probao Rose Backroad, Nuroad, Cannondale Topstone, White CX, Orbeu Terru itd)
Usput i ponekog drumaša (stari Colnago sa Campagnolo mehanikom, Cannondale Supersix, Scott neki, itd itd). Motao i lupao po šamaraljkama premu uputstvu sa Youtube (nikada pre nisam seo na drumaš ali naravno da neću da priznam), nemam pojma ni u kojim sam prenosima vozio – ali izgledao sam jako iskusno prilikom svake kupovine (tražio napuknuće rama, gledao da li se točkovi pravilno rotiraju, spojeve žica sa felnom, stanje kasete, istrošenost pogona itditd.). Sve ko pravi znalac i sve kako Relja kaže. Znate li kako je teško kupiti nešto u šta se ne razumeš baš dobro, a ne znaš ni šta tražiš baš tačno, a nećeš da ispadneš baš ovčica, ma pakao. Svaki službeni put van grada sam koristio da pogledam i poneki bajs. Malo po malo a kasnije sve više i više počeo sam da se pitam koja je svrha gravel bajsa? Voziš nešto između mont bajka i drumaša, sa minimum 1,5 do 3 kg dodatnog prtljaga (u odnosu na drumski), sporiji od drumaša (uglavnom 1x ili GRX), neupravljiviji od mont bajsa (nešto nisam primetio razliku u udobnosti u odnosu na drumaša ali sam ipak samo probao na ultrakratkim relacijama) po ceni koja je ovih meseci prenapumpana – jednom rečju bajs koji nije nizašta ali ga napravili za sve (ovo je malo grubo, ok je gravel ali nije ni u čemu najbolji). Neki fitnes, treking itd više nije dolazio u obzir. A drumaš – sa 10-15% manje snage pređeš 10-15% više puta. Sa druge strane, gde ću ja sa 25-28mm po trotoarima, bici stazama (koristim ih kad god mogu), kroz park itd. U tom trenutku mi se javi ideja o dva bajsa (moj Commuter plus neki kršteni drumaš za vikende). Ali problem je što neću bilo što a za dobar drumaš ipak treba para. A na ovo moje prethodno javljanje, javi mi se i žena u mislima i njena želja da idemo na Lago de Garde ove godine. I ćerka koja počela da priča o polaganju vozačkog. I rat u Ukrajini, i cena ulja, hleba, struje.... A ja treba da imam dva bajs u garaži i kolekciju satova po fijokama (horologija mi je velika strast) a volim jako i Paulaner da pijem (otišla cena flaše u nebesa, kada popijem koje pivo u kući, mene košta ko da pijem normalno u kafiću). I još par mojih bubica, neću baš sve da kažem. Ne može sve. Znači jedan bajs. I mora da bude drumaš, sa drumaškom mehanikom i geometrijom ali malo šire gume (većina novih drumaša). Endurance bicikl – samo par oglasa sa cenama u nebo. Ako se koji i pojavi, odmah ode ili nije moj broj. Na primer Synapse-i stariji imaju mali clearence, novi imaju veći ali i mnogo veće cene. Prodao i Commutera, leđa nefunkcionalna a još nemam ni bajs – ma nisam ceo čovek.

I tako pre neki dan polučovek ukucava u cikloberzu Canyon i ukuca greškom Cayon. I pojavi se moj bajs, ma baš sam Cayona tražio, ništa drugo. . Piše Cayon Endurance (umesto Canyon Endurace). Piše u tekstu još Fucrum (umesto Fulcrum). 2x11 je potrefio, kao i to da je stanje ko NOV. Bez cene. Veličina XL. Canyonova geometrija opet kao za Commutera pokazuje preporučeno L veličinu za moju visinu. Za Commutera ste me zeznuli, za ovog nećete. Uzimam XL i stack i reach su otprilike kao na commuteru a Milovuk je rekao za 1,88cm 58cm drumaš (XL ima 58cm seat tube) a kada Milovuk nešto kaže, to je to. A sada da vidim cenu. Zovem i kažem sve sam video na slikama, bajs je ko sunce, fabrička konfiguracija, reci mi cenu (a u mislima mi jedan crveni Endurace na cikloberzi iz Makedonije čija je cena EUR 1700). Prethodno sam video da novi u mojoj konfiguraciji (105, alu sa karbon vilom, Fulcrum), košta USD 1399. Pa shipping pa carina i porez itd. Šta, da li si ti normalan čoveče, EUR 1800 pa to je skuplje nego da ga novog iz Amerike naručim. A izvini 800, nisam čuo. Je li prijatelju a da mi ga ti dovezeš večeras (razgovor oko 20:30h, čovek 50ak km od Beograda) a ja ti dam 850 evra. I oko ponoći stiže meni bajs. Oni iz fabrike Canyon pogodili ovaj put za veličinu (mamu im .ebem) a Milovuk pogrešio - bajs mi malo veći. Ma mrvicu sedište napred (konačno mi je koleno u osi sa pedalama), kupiću kraću lulu (postojeća je 110 mm, već sam naručio lulu od 85mm), biće to ko bombonica. A i da ne bude, mora da bud ja više bajs ne kupujem, ne prolazim opet kroz tu moru. Gume mi Švalbe Lugano (25 mm) koristiću ih za neke izlete van grada, uopšte nije strašno da ih voziš, naravno probao sam iako ne bih smeo još, ali sledeće nedelje ću da uzmem Continental Sport Contact 32mm – ima u Planet biku za po gradu i za moju kičmu (ako imate neki predlog za 30 do 32mm pucajte). Sada polako da sredim bajs, da ga Grbić malo pregleda (mada nemam zamerki), taman ću za nedelju ili dve početi da vozim – neću da rizikujem i da nešto zeznem na leđima opet. Ne osećam se više kao polučovek bez bajsa, još da naučim da menjam brzine pa kada krenem da pičim – ma biću ja beogradski PoluMića. Pozdrav svima od srećnog Nešonija



IMG_20220422_154655.jpg PhotoGrid_1650638153741.jpg PhotoGrid_1650638117499.jpg

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 6

#144 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Postavljeno 22 April 2022 - 09:28 PM

Možda sam pisao već malo, ali neko vreme me privlači da probam da vozim drumaša prvi put. Kad kažem vozim, mislim na redovne vožnje, jer sam tokom godina svoje vožnje sveo isključivo na asfalt, pa sa mtb, prešao na treking, koji planiram da ostavim kao gradski bajs sa dečijim sedištem.

Dosta (toga dobrog) sam čitao šta se pisalo ovde u vezi sa drumašima, i shvatio sam da bi trebalo naći neki, kako biste vi rekli, neagresivan ram. Tu je već problem jer to i nisam sposoban da prepoznam.

Usput mi je pažnju privukao jedan svetlo plavi Nuroad više gravel nego drumski, ali bih ga opremio tanjim gumama,
I drugi koji mi je favorit za sad:
https://www.2bike.rs...ntend-3-2017-xl

Budući da nisam 100% siguran kako će mi drumski uopšte leći (s 40god leđa baš i nisu raspoložena za prilagođavanje veliko), radije bih dao < 500€, pa za tri, četiri godine ako se primim, upgrade, ali nije ni ta odluka zakucana u kamen...

Ako neko ima neki savet šta da gledam i tražim i šta da bude bitno, rado bih saslušao.

Pozdravljam to što želiš da pređeš na tip bicikla koji je savršeno racionalan za vožnju po asfaltu. Kada bi ljudi znali koliko se lagano, lepo, bešumno i zabavno drumski bicikl vozi po drumu, bilo bi drumskih biciklista daleko više po drumovima. Mada, mora se priznati, i sad ih ima daleko više nego pre npr. 10 godina.

 

Što se geometrije rama tiče, da, bilo bi preporučljivo da uzmeš neki bicikl sa malo opuštenijom geometrijom rama, ali mislim da je i sam taj pojam te endurance geometrije malo danas precenjen pojam. To se toliko provlači između redova da se stiče utisak da početnik ni u kom slučaju ne sme da kupi ništa što nema endurance geometriju jer će u protivnom od hroničnih bolova u leđima na kraju ostati nepokretan. :)

Svaki kršten drumski bicikl će imati određenu slobodu u podešavanju tako da vozač može da nađe idealnu poziciju za kormanom... Bilo spuštanjem ili poditanjem kormana na gore ili dole, bilo stavljanjem kraće ili duže lule ili kormana drugačijeg dohvata. Na kraju krajeva, ako baš mora da bude taj endurance sa nešto uspravljenijom pozicijom sedenja, može se kupiti bicikl tradicionalne geometrije rama za nijansu veći od preporučenog, pa se montirati nešto kraća lula. Tako će vozač imati manju ralziku u visini između sedla i kormana i nešto uspravljeniji položaj sedenja, a stavljanjem kraće lule neće biti rastegnut na biciklu.

 

Dalje, bicikl koji si linkovao bih lično preskočio. Ne fali njemu ništa posebno, i takav neki ram bih i preporučio za početnika, ali s obizrom da je ovo gotovo najniža Shimanova grupa menjača u hijerarhiji sa "samo" 8 brzina, malo teži ram sa nekim generičnim točkovima, smatram da ovakav bicikl ne vredi tih novaca. 300 eura bi bilo realnije, plafon plafona 350. Za 400 i više eura bi već moglo da se pazari nešto sa jednom ili 2 brzine više, i iako broj brzina ne definiše kvalitet bicikla, uvek je bolje imati još koji zupčanik pozadi, lakše se nađe idealna kadenca u vožnji.

 

Ponoviću ono što je već mnogo puta ponovoljeno, a to je da prilikom odabira bicikla, bicikl treba da ima odgovarajuće PRENOSE, i to je ono što je najbitnije za početnika, jer će u mnogome definisati kako, koliko i do kojih granica će vozač moći da koristi svoj bicikl, i po kojim terenima. Da skratim, za početnika bi bilo dobro ili tripl napred, ili ako je dubl, da pogon nije veći od kompakt pogona sa odnosom zuba napred 50 34, a nazad na kaseti bar 11-28, poželjno i 11-32. Međutim, ako i to ne paše, i to se može promeniti, prilagoditi potrebama vozača, ali iziskuje dodatni novac i vreme.

 

@Mel

 

 

Koliko si visok i težak ako nije tajna?

 

 

@Nesoni

 

 

Čestitam na odabiru bicikla, da te lepo i dugo služi. Znam taj osećaj šta znači biti "polučovek" bez bicikla. Samo što mislim da si sam sebi napravio nepotrebnu dramu oko kupovine drumaša. Kad kupuješ polovan bajs, ne mora i ne može sve da bude apsolutno savršeno na biciklu i ne treba tražiti dlaku u jajetu. Bitno je da je ram nema oštećenja i napuknuća, da bicikl lepo šalta i koči, da ne pravi sumnjive zvukove i škriputanja u vožnji i da se lepo vozi. Ko na polovnom bajku traži dlaku u jajetu, kupovina mora da mu se pretvori u noćnu moru.


  • 1

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#145 mel

mel
  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts

Postavljeno 22 April 2022 - 10:27 PM

Mislim da je ovaj upravo 50/34 11/32.
Prenosi su mi manja briga iako će trebati privikavanja. U zadovoljavajućoj sam formi, a trenutno vozim 11/32 sa 3x pogonom. Tako da ću se snaći. Mada, ne bih baš prvih dana na omiljeni rakovac zmajevac uspon :)
Visok 192/95-100kg. Čini mi se da je deficit dimenzija koje mi odgovaraju, ali se sasvim slažem da je ovaj preskup za ovo što nudi, bajs je nov bio oko 700 i kusur €.
  • 1

#146 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Postavljeno 23 April 2022 - 12:13 AM

Odlična visina i težina, nisi pretežak.

Inače, sad sam ukucao u parametre pretrage da tražim drumski bicikl veličine rama 57-58 i 59-60, kao i veličine Xl, kao i cenu do 550e i dobio sam u pretrazi minimum 5 jako zanimljivih bicikala, laganih, sa lepom mehanikom 2x10 ili čak i 11. Tebi su verovatno preporučivali da gledaš ram 58 cm ali ja smatram da ti je to malo, pogotovo ako gađaš poziciju da ne moraš da si savijen na dole da dohvatiš šamaraljke. Primera radi, ja sam 182cm i vozio sam jedan Cannondale ram 58 cm sa malo kraćom lulom sasvim udobno. Dakle treba ti verovatno 60 cm. Ukucaj u pretraživač to što sam i ja ukucao, pogledaj šta se nudi, i kad nađeš šta ti je zanimljivo, okači link da ti kažemo šta mislimo, ako te zanima.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#147 SalaBrat

SalaBrat
  • Members
  • PipPipPip
  • 97 posts

Postavljeno 23 April 2022 - 08:27 AM

Možda sam pisao već malo, ali neko vreme me privlači da probam da vozim drumaša prvi put. Kad kažem vozim, mislim na redovne vožnje, jer sam tokom godina svoje vožnje sveo isključivo na asfalt, pa sa mtb, prešao na treking, koji planiram da ostavim kao gradski bajs sa dečijim sedištem.

Dosta (toga dobrog) sam čitao šta se pisalo ovde u vezi sa drumašima, i shvatio sam da bi trebalo naći neki, kako biste vi rekli, neagresivan ram. Tu je već problem jer to i nisam sposoban da prepoznam.

Usput mi je pažnju privukao jedan svetlo plavi Nuroad više gravel nego drumski, ali bih ga opremio tanjim gumama,
I drugi koji mi je favorit za sad:
https://www.2bike.rs...ntend-3-2017-xl

Budući da nisam 100% siguran kako će mi drumski uopšte leći (s 40god leđa baš i nisu raspoložena za prilagođavanje veliko), radije bih dao < 500€, pa za tri, četiri godine ako se primim, upgrade, ali nije ni ta odluka zakucana u kamen...

Ako neko ima neki savet šta da gledam i tražim i šta da bude bitno, rado bih saslušao.

Pozdrav,možda da probaš od nekoga drumaša pa da vidiš kako ti leži!Rado bih ti dao moj bicikl da probaš ali ram je 56 tako da nije odgovarajući za tebe!Spominješ Zmajevac pa kontam da smo u blizini :wink: ako sam dobro video!

Pošto vozim drumaša imao sam želju da probam MTB zbog položaja,jer i mene leđa zezaju(išijalgija) n2:sorry međutim posle nedavne vožnje od oko 100km po lošem asfaltu  i mtb delu  sam shvatio da ne menjam drumaša nikako n2:smile_nono

Taj bajk što si postavio je 2x8 nisam ulazio u detalje,ali mislim da je kompakt pogon sa devetofaznom kasetom od 28 ili 30 zuba dovoljan za svaki uspon pošto si u kondiciji da kažem @Smasher je sve lepo napisao 

Od 2018 vozim moj bicikl i definitivno odustajem od menjanja,jedino za noviji  n2:Cm-smiley


  • 1

#148 SalaBrat

SalaBrat
  • Members
  • PipPipPip
  • 97 posts

Postavljeno 23 April 2022 - 02:54 PM

Kako i moja malenkost kupi drumaša ili ti kako mi je bilo poslednjih par meseci

Krajem januara dok sam sasvim sam preuređivao gajbu koju rentiram, noseći sam, polupraznu (deo cigala sklonjen) termoakumulacionu peć od 4,5kw (jednu stranu podignem pa zarotiram za 180c pa drugu ), opasno sam ušinuo leđa. Dva tri dana je bila totalna agonija, a onda je počelo relativno brzo da me prolazi. Misleći da se vraćam u normalu i želeći da iskoristim malo topliji januarski dan, nepametno sam seo na bajs, provozao se do Pančeva na kaficu i vratio se nazad na Banovo Brdo. Posle 70ak km , kada sam hteo da siđem sa bajsa, podigao sam nogu da je prebacim preko sedišta i pao. Dijagnoza – nabreknuće (pred pucanje) diskusa između 3 i 4 lumbalnog pršljenja. Tri meseca i 87 h rsd kasnije, evo me pred izlečenjem (počeo sa lečenjem 15ak dana posle povrede kada sam video da i nakon 2 nedelje ne mogu da navučem čarape već bos idem po kući). Trenutno u fazi bez bolova, u vežbama za jačanje tog dela leđa, bazen, ubacio sam i njivu (više nadgledam radnike nego što radim) itd.
E sada priča o mom prvom drumašu – vreme koje sam proveo u lečenju iskoristio sam za razmišljanje o novom bajsu i o tome sa čim da zamenim mog malog, odličnog Canyon Commutera koji je ipak u veličini L i sa 27,5 točkovima nejak za ozbiljnije vožnje van grada. Odgledao i ispratio svaki tekst i oglas na portalu i van njega a zadnjih mesec dana bogami i probao dosta toga (po stotinak metara, leđa nisu dala više). U početku je cilj bio gravel (probao Rose Backroad, Nuroad, Cannondale Topstone, White CX, Orbeu Terru itd)
Usput i ponekog drumaša (stari Colnago sa Campagnolo mehanikom, Cannondale Supersix, Scott neki, itd itd). Motao i lupao po šamaraljkama premu uputstvu sa Youtube (nikada pre nisam seo na drumaš ali naravno da neću da priznam), nemam pojma ni u kojim sam prenosima vozio – ali izgledao sam jako iskusno prilikom svake kupovine (tražio napuknuće rama, gledao da li se točkovi pravilno rotiraju, spojeve žica sa felnom, stanje kasete, istrošenost pogona itditd.). Sve ko pravi znalac i sve kako Relja kaže. Znate li kako je teško kupiti nešto u šta se ne razumeš baš dobro, a ne znaš ni šta tražiš baš tačno, a nećeš da ispadneš baš ovčica, ma pakao. Svaki službeni put van grada sam koristio da pogledam i poneki bajs. Malo po malo a kasnije sve više i više počeo sam da se pitam koja je svrha gravel bajsa? Voziš nešto između mont bajka i drumaša, sa minimum 1,5 do 3 kg dodatnog prtljaga (u odnosu na drumski), sporiji od drumaša (uglavnom 1x ili GRX), neupravljiviji od mont bajsa (nešto nisam primetio razliku u udobnosti u odnosu na drumaša ali sam ipak samo probao na ultrakratkim relacijama) po ceni koja je ovih meseci prenapumpana – jednom rečju bajs koji nije nizašta ali ga napravili za sve (ovo je malo grubo, ok je gravel ali nije ni u čemu najbolji). Neki fitnes, treking itd više nije dolazio u obzir. A drumaš – sa 10-15% manje snage pređeš 10-15% više puta. Sa druge strane, gde ću ja sa 25-28mm po trotoarima, bici stazama (koristim ih kad god mogu), kroz park itd. U tom trenutku mi se javi ideja o dva bajsa (moj Commuter plus neki kršteni drumaš za vikende). Ali problem je što neću bilo što a za dobar drumaš ipak treba para. A na ovo moje prethodno javljanje, javi mi se i žena u mislima i njena želja da idemo na Lago de Garde ove godine. I ćerka koja počela da priča o polaganju vozačkog. I rat u Ukrajini, i cena ulja, hleba, struje.... A ja treba da imam dva bajs u garaži i kolekciju satova po fijokama (horologija mi je velika strast) a volim jako i Paulaner da pijem (otišla cena flaše u nebesa, kada popijem koje pivo u kući, mene košta ko da pijem normalno u kafiću). I još par mojih bubica, neću baš sve da kažem. Ne može sve. Znači jedan bajs. I mora da bude drumaš, sa drumaškom mehanikom i geometrijom ali malo šire gume (većina novih drumaša). Endurance bicikl – samo par oglasa sa cenama u nebo. Ako se koji i pojavi, odmah ode ili nije moj broj. Na primer Synapse-i stariji imaju mali clearence, novi imaju veći ali i mnogo veće cene. Prodao i Commutera, leđa nefunkcionalna a još nemam ni bajs – ma nisam ceo čovek.

I tako pre neki dan polučovek ukucava u cikloberzu Canyon i ukuca greškom Cayon. I pojavi se moj bajs, ma baš sam Cayona tražio, ništa drugo. . Piše Cayon Endurance (umesto Canyon Endurace). Piše u tekstu još Fucrum (umesto Fulcrum). 2x11 je potrefio, kao i to da je stanje ko NOV. Bez cene. Veličina XL. Canyonova geometrija opet kao za Commutera pokazuje preporučeno L veličinu za moju visinu. Za Commutera ste me zeznuli, za ovog nećete. Uzimam XL i stack i reach su otprilike kao na commuteru a Milovuk je rekao za 1,88cm 58cm drumaš (XL ima 58cm seat tube) a kada Milovuk nešto kaže, to je to. A sada da vidim cenu. Zovem i kažem sve sam video na slikama, bajs je ko sunce, fabrička konfiguracija, reci mi cenu (a u mislima mi jedan crveni Endurace na cikloberzi iz Makedonije čija je cena EUR 1700). Prethodno sam video da novi u mojoj konfiguraciji (105, alu sa karbon vilom, Fulcrum), košta USD 1399. Pa shipping pa carina i porez itd. Šta, da li si ti normalan čoveče, EUR 1800 pa to je skuplje nego da ga novog iz Amerike naručim. A izvini 800, nisam čuo. Je li prijatelju a da mi ga ti dovezeš večeras (razgovor oko 20:30h, čovek 50ak km od Beograda) a ja ti dam 850 evra. I oko ponoći stiže meni bajs. Oni iz fabrike Canyon pogodili ovaj put za veličinu (mamu im .ebem) a Milovuk pogrešio - bajs mi malo veći. Ma mrvicu sedište napred (konačno mi je koleno u osi sa pedalama), kupiću kraću lulu (postojeća je 110 mm, već sam naručio lulu od 85mm), biće to ko bombonica. A i da ne bude, mora da bud ja više bajs ne kupujem, ne prolazim opet kroz tu moru. Gume mi Švalbe Lugano (25 mm) koristiću ih za neke izlete van grada, uopšte nije strašno da ih voziš, naravno probao sam iako ne bih smeo još, ali sledeće nedelje ću da uzmem Continental Sport Contact 32mm – ima u Planet biku za po gradu i za moju kičmu (ako imate neki predlog za 30 do 32mm pucajte). Sada polako da sredim bajs, da ga Grbić malo pregleda (mada nemam zamerki), taman ću za nedelju ili dve početi da vozim – neću da rizikujem i da nešto zeznem na leđima opet. Ne osećam se više kao polučovek bez bajsa, još da naučim da menjam brzine pa kada krenem da pičim – ma biću ja beogradski PoluMića. Pozdrav svima od srećnog Nešonija



attachicon.gifIMG_20220422_154655.jpgattachicon.gifPhotoGrid_1650638153741.jpgattachicon.gifPhotoGrid_1650638117499.jpg

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Neka te lepo služi i mnogo kilometara  n2:drinks nego da nisi ti možda na forumu svet satova?


  • 0

#149 Nesoni

Nesoni
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 277 posts

Postavljeno 23 April 2022 - 03:18 PM

Neka te lepo služi i mnogo kilometara n2:drinks nego da nisi ti možda na forumu svet satova?

Pod istim nickom kao ovde. Nekada sam bio mnogo aktivniji, u zadnje vreme baš retko. Hvala na lepim željama

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 1

#150 mel

mel
  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts

Postavljeno 23 April 2022 - 06:34 PM

i znao sam već sam da ima relevantnog iskustva među biciklistima ovde, sve što sam pročitao mi znači.

 

Nadam se da, Nešoni, piješ Paulaner lager, meni je omiljen. Pšenična ne volim i izazivaju mi mučninu uglavnom.

Delom se poklapam sa tvojim iskustvom, nisam dotakao šamaraljke u životu ali znam da pregledam bicikl površno ili koji stupanj dublje. A supruga samo unapred meri vreme koje će moj sport odneti (a ja maksimalno posve'en roditlej i partner).

 

 @Smasher, naprotiv, ja baš sve vreme tražim 60±1 i XL, a na još par sam naleteo tako što sam proširio pretragu s nadom da je neko pogrešio prilikom postavljanja oglasa, pa svaki put pregledam i specifikacije proizvođača i predloge za visinu bicikliste. Tako mi je ovaj Giant došao pod radar.

 

pretraga sa 60+ i xl ne donosi neki izbor za sad. Bio je jedan speedster kod ovde poznatog prodavca u ns, ali je u međuvremenu prodat.

eventualno

https://www.2bike.rs...ra#.YmRGi5JBxi4

koji ipak deluje agresivnije.

 

@salabrat, tako nešto sam i razmatrao, pa sam došao do zaključka da je najbolje da probam da rentam negde u NS drumski bajs na dan/pola dana, ako je tako nešto moguće. Da, fruška gora mi je maltene jedini poligon za sad, nažalost, nikako da se otisnem da višednevne vožnje iako je to odavno plan, ali...

 

još nisam načisto da li uopšte i da razmišljam u gravel nuroad biciklu koji će doneti koje kilo više a upitnu upotrebljivost.

 

čekam, nije baš hitno, nešto će naići pre ili kasnije iako vreme samo leti


  • 1

#151 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Postavljeno 23 April 2022 - 07:44 PM

https://www.2bike.rs...cm#.YmRWi6ibGSQ

https://www.2bike.rs...cm#.YmRWp6ibGSQ

https://www.2bike.rs...-8#.YmRW06ibGSQ

https://www.2bike.rs...xl#.YmRW5qibGSQ


Koliko ja vidim, ima svašta nešto da se pazari. Za malo više para ali sve spada u domen do i ispod 500e.

Ako razmišljaš o drumskom biciklu onda i kupi drumski bajk. Ovo ostalo si već probao i čezneš za drumašem. Bićeš oduševljen, videćeš.
  • 2

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#152 SalaBrat

SalaBrat
  • Members
  • PipPipPip
  • 97 posts

Postavljeno 23 April 2022 - 08:41 PM


Ako razmišljaš o drumskom biciklu onda i kupi drumski bajk. Ovo ostalo si već probao i čezneš za drumašem. Bićeš oduševljen, videćeš.

Slazem se u potpunosti!


  • 1

#153 mel

mel
  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts

Postavljeno 24 April 2022 - 12:55 PM

Nek ste mi rekli :)
Čeznem, može se reći.

Cube mi se sviđa, ne znam kako mi je promakao u pretragama.
  • 0

#154 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 24 April 2022 - 01:19 PM

Nek ste mi rekli :)
Čeznem, može se reći.

Cube mi se sviđa, ne znam kako mi je promakao u pretragama.

Oprez sa Cube-om nj8hovi bicikli su dosta manji za par brojeva od realnih i nisu realne veličine, taj od 61 je vrv 57-58cm.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 1

#155 mel

mel
  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts

Postavljeno 03 May 2022 - 11:55 AM

možda mi treba neki reality check... recimo da planiram da potrošim 500 na drumaša. Sad, u tom cenovnom rangu ih ima po godini proizvodnje od 2002 pa do 2017. Npr, koji balans tu tražiti, jer npr, ista je cena za specialized iz 2005 (105 grupa), cube tiagra iz 2013 i giant claris iz 2017.

Moj laički ukus ide ka novijem, ili sredini.

Druga stvar, koliko je pouzdana karbonska vila 20 godina stara?


  • 0

#156 mel

mel
  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts

Postavljeno 06 May 2022 - 10:49 AM

Jedan Canyon privlači pažnju, zapravo je brendiran kao Roadlite. Ići ću da ga pogledam i probam.

 

Prednost je što mi je blizu, mana što izgleda da je pogon standardni. Ako bih hteo kompakt, koje su opcije? Tj, postoje li, ili sve svede na to da mora ceo pogon da se zameni?

Pretpostavljam da što se prednjeg menjača tiče, nema problema?

 

https://www.2bike.rs...-5#.YnT8V5JBzaI

 

i dalje je kao alternativa

https://www.2bike.rs...cm#.YnT9KJJBzaI

u opticaju


  • 0

#157 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 738 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 06 May 2022 - 11:09 AM

Mogu da se promene lančanici, skrati lanac i pomeri prednji menjač na dole. Pitanje je koliko je to isplativo...
  • 0
The sea, the sea

#158 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Postavljeno 06 May 2022 - 12:31 PM

A zašto ne bi bilo isplativo? Misliš zbog cene lančanika?
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#159 mel

mel
  • Members
  • PipPipPip
  • 70 posts

Postavljeno 06 May 2022 - 05:53 PM

Više me zanima da li može da se pretvori u nemoguću misiju i beskonačnu potragu. Moj brzinski pogled na oglase mi kaže da mnogo više ima ponude standard nego compakt pogona.

Za lančanike priznajem da mi nije skroz jasno, ova dura ace ima dijametar od 130mm dok compakti uvek 110. Moje laičko shvatanje je da mora ceo pogon, a ne samo lančanici.

Nije to za pogon isključiva stavka, i ako ostane ovaj za neko vreme nije katastrofa.
Isplativost je širok pojam :)
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: drumas, cube, attain

0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika