Jump to content


Fotografije

Rotori


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
15 odgovora na ovu temu

#1 AMDFX2014

AMDFX2014
  • Members
  • Pip
  • 17 posts

Postavljeno 23 August 2017 - 08:17 PM

Da li ima nekog veceg benefita u performansama kod kocenja ako se stave 180mm rotori umesto 160mm :D ?


  • 0

#2 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14610 posts

Postavljeno 23 August 2017 - 09:52 PM

Osim sto je bolje kocenje i manje zagrevanje, nema.


  • 2

#3 lowzyyy

lowzyyy
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 315 posts

Postavljeno 23 August 2017 - 10:29 PM

Ima, lepsi su :D
Salu na stranu kako da znam da li mogu da uguram 180mm na moj trenutni bajs i kocnice ?
  • 1

#4 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 23 August 2017 - 10:38 PM

Prosto.

Pogledaš u novčanik. Ako imaš love za adapter za 180, imaš prvi uslov.

Ako ti je vila baždarena da trpi 180, imaš i drugi uslov.


  • 2

#5 lowzyyy

lowzyyy
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 315 posts

Postavljeno 23 August 2017 - 10:46 PM

Pise za viljusku 185max koliko sam procitao
Koliko bi me izaslo 2 adaptera i 2 180mm disca ?
Kocnice su BR-M445
  • 1

#6 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 24 August 2017 - 06:29 AM

Ne treba ti 180 pozadi, ne voziš Red Bull Rampage. 160 je više nego dovoljno da zakuje zadnji točak i malom silom na ručici.


  • 1

#7 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 24 August 2017 - 08:33 AM

Poenta pravovremenog kocenja, pefrormansi kocnice 90% zavise od vozaca tj. njegove procene, vestine i znanja koriscenja iste. Za rotor 180mm pozadi nemam bas pametno misljenje, jer kako kolega mixitron kaze red bull rampage pa teraj. Za gradsku voznju, terensku, cak i neki bahat XC 160mm je vise nego dovoljan da zaustavi, da zadrzi na pravcu ako se prednja "stisne" malo jace... Pametan izbor plocica i rotora je delotvorniji nego prelazak na veci rotor


  • 1

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#8 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 09 August 2018 - 11:43 AM

Za gradsku voznju, terensku, cak i neki bahat XC 160mm je vise nego dovoljan da zaustavi

 

Jest' ako imaš 70kg. al ako si bliži tri cifre u kg pa tu ide masa puta ubrzanje.. i sa 180mm pozadi bude nategnuto.


  • 0

#9 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 09 August 2018 - 01:12 PM

Dakle, koji si slučaj, negde si pročitao da rotor od 160 ne može da zakuje zadnji točak ako imaš bliže stotke, ili su ti kočnice više pneumatske nego hidraulične, tj. treba im jedno doooobro blidovanje, ili nedajbože imaš Tektro mehaniku iz 2005?

 

Ako je treći slučaj, slažem se, to čudo ne može da zaustavi na ravnom bicikl koji ide 10 na sat.


  • 0

#10 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 09 August 2018 - 02:18 PM

Ne bre, lično iskustvo. Ne kažem da ne može, može ali ti spali pakne mnogo brže ako zaista voziš da treba da kočiš ko lud i napred i nazad, a onda možeš da ga baciš i rotor i pakne. Veći rotor niža temp bolje odaje toplotu brže se hladi... 

Za nizbrdice pogotovo a za po ravnom možeš i bez zadnje kočnice a za 10 na sat možeš i bez prednje, eto ti slučaj :)


  • 0

#11 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 891 posts

Postavljeno 09 August 2018 - 04:12 PM

Kakvih sve Gvinova Arona ima na ovom forumu, svaki dan se odusevim citajuci.

Evo mene sa 100 kila 160 rotor nazad nekako zaustavlja, ne gori, ne pale se pakne, traje mi jedan set vec 2 sezone. Verovatno jer ne vozim nizbrdo sa stisnute obe kocnice ko da sleper spustam.
  • 4

#12 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 09 August 2018 - 05:28 PM

Pa brate mili, zbog takvih kao što si ti sam i prestao da dolazim na forum....

te ovakav si, te slučaj si, te pročitao si negde, te meni ok nisam šleper i sl....

Alo bre!!? Pa možda neko i vozi bajk malo žešće nego od do radnje po hleb i mleko po asfaltnoj stazici...

 

Dečko postavio normalno pitanje, odgovor je DA ima benefita u performansama! Bitnih, iz više razloga.

I prednje i zadnje, kao što kaže @grbic sam izbor rotora i pakni je od krucijalnog značaja više nego dimenzije, ali sve utiče naravno i naravno da je bitno i koji stil i koji teren i koja kilaža...

Meni su od nekih napred vibrirale vile, neke se pržile nazad, resin bolje modulira metal je konkretniji itd. 

Jeste čitava nauka. 

Nego čitaj, pamti i ne zaj.....

 

n2:read


  • 2

#13 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 891 posts

Postavljeno 09 August 2018 - 06:42 PM

Samo lagano i ako te nanese put u moj kraj javi se da odemo po hleb i mleko zajedno, zestoki ;)
  • 4

#14 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 10 August 2018 - 10:26 AM

@MTB021, ono što si napisao je doslovno da je 160 nedovoljno ako imaš više od 70 kila i ne voziš 10 na sat nizbrdo.

 

Evo ja imam sa sve biciklom i rancom sigurno preko 100 kila i ko je sa mnom vozio teren zna kako idem nizbrdo – i još nisam video ispravnu kočnicu, V ili disk, koja ne može da zakuje zadnji točak (uz časni izuzetak onog mehaničkog Tektra). A vozio sam *sve* moguće klase i tipove kočnica, od kontre do nove XT hidraulike.

 

To što kažeš je tačno, ALI takva količina modulacije treba samo ljudima koji voze DH, što je, suprotno mišljenju koje mnogi na forumu i van njega imaju, ono kad ideš PRAVO NIZBRDO 80-90 na sat, uz mnogo letenja. Za XC ili XC+trail, što vozi 90% ljudi koji avanzuju sa asfalta na teren, 160 mm pozadi je puna i prepuna kapa.

 

I btw to da posle spaljivanja možeš samo da baciš rotore...

 

RedHotRotor.jpg

 

Da, da, na 24 sata Le Mana i takotim trkama se posle tri krivine rutinski svraća u boks na zamenu diskova, a na bajkovima još ne videh nikad crveno usijane... Šalu na stranu, 100 puta sam kočnice doveo u stanje o kom pričaš... i nikad nisam imao problema čak ni s paknovima, akamoli s rotorima. E sad, možda je do korišćenja kineskih pločica od 500 dinara...

 

 

 

Edit:

 

A čemu sva ova rasprava? Ti ćeš voziti šta hoćeš, mi isto tako. ALI može da se desi da ovakve izjave dospu do nekog novajlije koji se zagrejao za teren... i šta će taj čovek da pomisli kad shvati da mu trebaju ovakvi rotori, onakvi menjači, neznamkakav amortizer, u suštini bajs od soma evra (sve se ovo vrtelo po forumu u nekom trenu)... da bi prešao prekim putem u drugo selo?


  • 3

#15 Boris_volimCorbe

Boris_volimCorbe
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1396 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 August 2018 - 10:50 AM

Prekim putem u drugo selo iskljucivo Fergusonom s litrom ljute u sedistu, sve ostalo je cist sminkeraj :D


  • 1

#16 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 10 August 2018 - 11:06 AM

Nenene apsolutni šampinjoni su neki naši sremci koji su onomad rešili da skrate od kafane prekim putem da bi izbegli muriju, vozili dok nisu ostali bez goriva (recimo posle 3 sata) i onda zvali u pomoć. Po izlazu na teren (negde po svanuću), spasilačka ekipa (kum, šurak, komšija...) je utvrdila da su se odmakli cca 200 metara od kafane, pre nego što su nasadili keca kad su vagaši potonuli na meru dotičnog Fergusona. Konstataciju da su se nasadili i tri sata "vozili" vrteći točkove u prazno primili su s blagim zaprepašćenjem i zaključkom da nema šanse da nisu primetili, eh, ti kuruzi, nego su ko zna gde vozili dok nisu okrenuli krug, lol, to baštako bilo.

Sva sreća pa ta ekipa večito vozi na bidon i po goriva.

 

 

EDIT

 

Ako turite "red hot rotors" u pretragu na duckduckgo umesto na gugl i pogledate slike (safe search off), videćete zašto je DDG mnooogo bolji pretraživač :D


  • 2




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika