Jump to content


Fotografije

Rock Shox Boxxer 2010


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
Nema odgovora na ovu temu

#1 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 24 September 2008 - 08:41 PM

Ijako je model za 2010 godinu, novi Boxxer je bijo pretstavljen nedavno na sajmu Eurobike u Nemackoj ali u slobodnoj prodaji se ocekuje tek na prolece 2009 godine. Kako je i ocekivano amortizeri su laksi, cvrstijii normalno sa novim grafickim dizajnom.

Spoljasno najdrasticnu promenu su pretrpeli teleskopi amortizera koji sada dolaze u varijanti od 35mm(stari je 32mm). To normalno pridonosi da se dobije veca cvrstina no i da se smanji sama tezina amortizera. Sama osovina amortizera je takodje sa smanjenom tezinom od 28 grama za razliku od prethodne varijante. Unutrasnjost amortizera je takodje promenjena i u tezini doprinose novi delcici koji su izradjeni od aluminiuma. Hod amortizera ostaje na 203mm ali promenu je pretrpeo i deo amortizera gde se montira kocnica. Od starog IS standarda prelazi se na Post Mount. I to direktno 203mm rotor. Dizajneri u Rock Shox su se potrudili da graficki novi Boxxer bude perfektan. Otisli cak do tamo da polovina imena je ispisan na teleskope a polovina na nogicama amortizera. Druga graficka novost na amortizeru je nacrtani SAG na teleskope. Boje u koje ce ovaj proizvod da se prodaje su bela, crna i crvena. Ima ih tri modela, odnosno vec dobro poznatih World Cup, Team i Race. Evo i njihove razlike.

Boxxer World Cup: To je najskuplja i istovremeno najlaksa modifikacija amortizera. Kao i dosad pruzina je Solo Air, ali razliku na prosle modele je sto sada moze da se kontrolise kapacitet vazdusne komore skime se regulise progresija amortizera, odnosno nedozvoljava se viljuski da ''zazvoni''Druga novina za Boxxere je ugradjenje Mission Control DH u desni telekop koji omogucava vozacu da regulise kompresiju pri maloj brzini i normano pri velikoj brzini kretanja. To daje vise mogucnosti ljudima koji znaju sta traze od svog amortizera i bajka. Tezina World Cup serije je 2750 grama

Boxxer Team: Ista amortizacija kao i kod World Cup-a ali pruzina ovde je feder. I tezina je malo veca ali ipak nije presla 3 kg stala je na svega 2950gr. I ovde ima novina koja se zove Drop Stop koja u principu je elastomer MCU koji je ugradnje u unutrsnjost federa i koji malo oteznjava ''zvonenje'' amortizera.

Boxxer Race: Najslabija varijanta DH amortizera koja je takodje na federu,dolazi sa Motion Control IS na sebi za razliku od velikih bratova koji imaju Mission Control DH. Tezina mu je 2950 grama

Pored ugradjenje Mission Control DH druga bitna novina za World Cup i Team modele je podesavanje rebound-a za Beginning and Ending Stroke. Sta je to pitali bi svi. Ending stroke rebound je namesten fabricki unutra i nemoze da se podesava ali zato sve opcije podesavanja padaju na Beginning stroke rebound. To je podesavanje skojom brzinom amortizer ce se vratiti u full travel poziciji posle velike kompresije. Ko je vozijo bilo kakav spust osetijo je sta je velika kompresija na amortizeru.

Sada malo uzivajte u slike

Attached Thumbnails

  • 3.jpg
  • 2.jpg
  • 4.jpg
  • 1.jpg

  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika