The only difference is that the crank has moved the small ring inboard by .4mm and kept the large ring in the original position. The front derailleur has been profiled to allow it to move closer to the seat tube before it contacts and stops moving. Most bikes will have no issue here, but a handful may find their older derailleur may not be capable of moving far enough inboard to stop chain rub in the climbing gears. Not may bikes will have this issue, but a few will.
http://forums.roadbi...0-a-360975.html
Da ne tražim po shimano sajtovima. Ovo je suština.
@ Skylab
Hvala! I meni se svideo pre svega zbog boje.
Moj utisak je da su se preigrali sa 5800/6800/9000. Posle serije 5700/6700/7900 koja je bila kilava zbog rutiranja buržira pod traku, serija 5800/6800/9000 je trebalo da bude perfektna, međutim tu su napravili par gafova. Izbacili su triplu, a nisu to kompenzovali dužim kavezom, što je postalo problem naročito s popularnošću gravel i sl bicikala, a s druge strane nisu hidro grupe pozicionirali u standardne grupe nego su ih ostavili da budu "105, ultegra ili DA klasa"...
Nova R8000 sve to ispravlja. Hidraulika je ultegra, zadnji menjač prima 34T, a usput su revidirali prednji menjač koji je bio najslabija karika u prethodnoj generaciji i pustili na tržište dva tipa klasičnih kočnica koje konačno zvanično primaju 28mm.
Naravno pre R8000 je morao da se pojavi DA9100 kao perjanica.
Kod DI2 grupa su interfejs sakrili u cev volana, što je estetski super, a time su inicirali promenu bezbroj volana koji sada imaju rupe da se kablovi uvuku u cev.
Ostaje pitanje koliko je pametan potez bojenje DA pogona u tamno. Time su ubili najupadljiviju karakteristiku DA i DA pogon suviše približili ultegri.
Generalno govoreći imam utisak da je Shimano toliko dominantan da je uljuljkan i inertan na zahteve tržišta. Morali bi da budu brži i da se bolje prilagođavaju.
EDIT Ne bih imao hrabrosti da grupu naručim sa Alija. Meni su nekako cene sa BikeDiscount.de najmerodavnije.