KTM Life conquest
#1
Postavljeno 20 June 2017 - 09:28 PM
Posto je bajs ocigledno negde duze stajao, polako sam krenuo sa radovima na njemu. Prvo, rastavljanje-skidanje paktregera, nozice, svetala, lancobrana i blatobrana i jedno detaljno pranje i odmascivanje. Zadnji menjac je bio uzasan, kao da je bio uvaljan u neku mast pa onda u blato i kucinu... Mnooogo je trebalo deterdzenta i trljanja da bi se to poskidalo i ocistilo. Malo bolji bio je srednji pogon, ali uz adekvatnu hemiju i cetke sve je skoro sislo dole. Osusen i obrisan, podmazan uljem. Prilikom pranja primeceno je da prednjo menjac ne stoji dobro, tj da je iskrivljen. Upotrebom adwkvatne poluge i sile vracen je u osu i stavljen u funkciju.
Umesto starih i ispucalih rucica i guma, dobio je nove rucice i cst traveller 37x700 gume. Zadnji obruc je na jednom mestu bio udaren, ja ga ispravio, mada cu morati jos malo. Kocnice su dobile nove paknove i moglo je sve polako da se priprema za probnu voznju. A eco i kako je to izgledalo:
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
#3
Postavljeno 20 June 2017 - 09:39 PM
Fabricke specifikacije pogona su 48 38 28, a na bajsu je veliki lancanik sa 44 zuba. Verovatno cu da stavim celicni pogon u originalnoj velicini, a ako budem mogao sa njega da prebacim samo lancanike, jos bolje.
Druga stvar, posto sam nosac lancobrana pokidao klestima jer je bio korodirao, a bio je ucvrscen patronom pogona, da li bi trebalo da dotegnem patronu? Kupio sam kljuc, ali me nekako brine kolicina sile. Poprskacu wd-om pa nakon toga. Taman da proverim i samu patronu.
Eto, ako neko ima nekih sugestija i predloga... nadam se da cu do vikenda uspeti da ga utegnem pa izvedem na jednu voznju do Jelasnicke klisure. Ja sam rekreativac, bajs vozim na relacijama od 20 do 70km, tako da mi koji gram vise ili manje nije presudan.
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
#5
Postavljeno 21 June 2017 - 05:57 AM
Meni je preskakao na srednjem lančaniku...Samo njega sam promenio i sve je postalo ok... Inace, skoro istu pricu sam imao sa svojim bajsem kada sam ga kupio polovnog... Obzirom da je bila zima, ja sam ga stavio u svoju radnu sobu, i skoro komplet rasturio i sredio.... Jedino sam od tada ltaj srednji lančanik promenio
#7
Postavljeno 21 June 2017 - 08:58 AM
A da li bi srednji pogon za 3x8 odgovarao za 3x9 brzina?
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Da.
http://www.bikegreml...pogona-bicikla/
#8
Postavljeno 21 June 2017 - 08:09 PM
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
#9
Postavljeno 21 June 2017 - 08:22 PM
Sta gledati kod kupovine srednjeg pogona? Ima li neka dimenzija osim broja zubaca na koju treba obratiti paznju? Kupio bih 28 38 48 kakva je u originalnim specifikacijama. Da li je moguce sa recimo celicnog pogona skinuti srednji i veliki lancanik i prebaciti ih na vec postojeci, ukoliko se gadja broj i razmak rupa?
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
1. Najveći lančanik - treba da odgovara postojećem menjaču, ako se ne želi menjati i menjač. O tome ima ovde:
http://www.bikegreml...enjaca-bicikla/
2. Vrsta ležaja - treba da odgovara postojećem ramu. Ako je ram sa navojima, poput tvog, u obzir dolaze
- četvrtka
- Octalink (1 i 2) i ISIS za ne-Shimano pogone sličnog prihvata kurbli
- Hollowtech II
Po meni je četvrtka najmanje loše rešenje. Hollowtech na drugom mestu.
Ostalo je manje bitno, više je reč o finesama.
Kod prebacivanja lančanika, kao što kažeš, važno je da se rupe poklapaju (broj i razmak).
Po slikama bih rekao da je tvoj pogon aluminijumski. Možda su lančanici čelični, ali same kurble su alu.
#12
Postavljeno 14 August 2017 - 02:41 PM
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
#13
Postavljeno 01 October 2017 - 01:18 PM
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika