Dobar bicikl za agresivnu off road vožnju. Za ostalo ima boljih izbora, pogotovo za taj budžet, čak i novih.
Sta kazes za ovaj cube sto je postavljen link gore, dal da idem na njega? Samo zelim dobar bicikl koji ce me sluziti dugio
Postavljeno 20 May 2017 - 12:40 PM
Vala ako je tebi XC30 i 425 za agresivnu voznju onda zaista treba da se zadzis na preporucivanju osmofaza
A sta kad joj se na toj turi od iljadu kilometara po Alpima probusi guma, pukne zbica, pukne lanac itd? Sarmira slucajne prolaznike?
Dal se moze naci mtb za agresivnu voznju za ove pare (1000 evra) >???
Postavljeno 20 May 2017 - 12:47 PM
Dal se moze naci mtb za agresivnu voznju za ove pare (1000 evra) >???
Definiši agresivnu vožnju. Kao što je kolega niipheus pomenuo.
Koliko si mesečno spreman izdvajati na održavanje bicikla?
Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)...
Sta kazes za ovaj cube sto je postavljen link gore, dal da idem na njega? Samo zelim dobar bicikl koji ce me sluziti dugio
Ako znaš proceniti stanje, taj bajs je sa boljom opremom. Mislim da su mu točkovi 27,5", sa svim prednostima i manama koje to nosi.
Postavljeno 20 May 2017 - 03:00 PM
Definiši agresivnu vožnju. Kao što je kolega niipheus pomenuo.
Koliko si mesečno spreman izdvajati na održavanje bicikla?
Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)...
Ako znaš proceniti stanje, taj bajs je sa boljom opremom. Mislim da su mu točkovi 27,5", sa svim prednostima i manama koje to nosi.
ne razumem sa ja u to ali planiram neke lagane voznje , ponekad i skok mali, gde bi mogao da servisiram bajs ako ga uzmem ?
Postavljeno 20 May 2017 - 03:46 PM
Agresivnija mtb vožnja mu (po meni) dođe neki trail, a to za početak ova viljuška nikako ne zadovoljava, u pravu je nipheus.
Servis za ovu viljušku te inače ne izađe mnogo 15-20-ak e.
Preskupo je ovo po meni, ali svi su nabili cene.
Postavljeno 20 May 2017 - 04:28 PM
Mislim da je ovo pobednik u kategoriji "najkonstruktivnijeg" posta godine na forumu - već u maju!
Tačan marketinški termin za taj bajs bio bi: solidan entry lever CX bicikl. Deluje mi sasvim solidno po slici i specifikacijama.
Postavljeno 20 May 2017 - 04:36 PM
Dal se moze naci mtb za agresivnu voznju za ove pare (1000 evra) >???
Postavljeno 20 May 2017 - 06:08 PM
ne razumem sa ja u to ali planiram neke lagane voznje , ponekad i skok mali, gde bi mogao da servisiram bajs ako ga uzmem ?
Za laganije vožnje ti je sasvim dobro rešenje (po meni i bolje) bajs bez amortizera, možda i bez disk kočnica.
A ovaj će zadovoljiti.
Postavljeno 20 May 2017 - 06:09 PM
Sigurno konstruktivniji od tvog komentara da se ovakav bajs moze koristiti za agresivan offroad. Kad vec volis da se utrkujes da nesto bistro kazes, aj objasni coveku koji su to skupi troskovi "mesecnog odrzavanja" ovakvog bicikla, posto i sam imam jedan sa visom srednjom klasom opreme pa da vidim sta sam to propustio. Za tri godine koliko posedujem trenutni bicikl, najvise odrzavanja je bilo oko delova koje sam sam zeznuo jer sam ulazio tek u celu tu pricu posle duzeg vremenskog perioda. Za te tri godine potrosio sam nekih 100 evra na servis viljuske (skupa skola), 20 evra na lanac, 30 na menjac i patronu koje sam sam zeznuo, kao i nekih 5 evra na kuglice u nablama. Kolko je to, nekih 5 evra mesecno?
Napisao sam, lepo:
"Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)..."
Šta je tu sporno?
Postavljeno 20 May 2017 - 07:38 PM
Некад баш умемо да слудимо људе који траже савет. Сигурно сам и ја то урадио хиљаду пута. Једно је рећи му да добро размисли због тога-и-тога да ли би било боље да купи јефтиније, а баш рећи да му није потребан скуп бајк... Ако и није потребан, он такав жели (вероватно очекујући бољи квалитет и дуже трајање, у чему је генерално у праву). Још важније, може да га приушти. А и те приче око броја радних сати... Ја сам ове године носио аморт на сервис први пут у животу. Стар је 10 година. Возио га по свакавим теренима, повремено прескакао рупе или скакао са ивичњака. Никад ниједна жица није пукла, нити се нешто друго лоше са њим десило (чему нисам ја кумовао ). Управо је то био и мој основни разлог да купим скупљи од оног који сам имао. Годинама нисам ни чистио ланац, ни подмазивао било шта, све је радило одлично. Да, пре две године сам променио ланац, касету и погон због таквог односа, а пре тога сам почео и повремено да чистим ланац и да га шприцам тефлоном пре сваке вожње. Ипак, он и даље фантастично ради практично без икаквог одржавања. До сада је све уложено исплатио милион пута управо кроз прецизан и поуздан рад без нервирања. А носио ме је јадан и кад сам имао преко 110 кила. У ствари, и сад се питам како то да ниједна жица никад није отишла, али ето, није.
Елем, ако човек може себи да приушти бајк који ће полован бити 1000 евра (или ту негде), зашто не би уживао у томе?
Фолаут, зар немаш на оном гремлину неки текст о томе на шта обратити пажњу приликом куповине?
Иначе, ризично је купити и нов и полован, јер некоме увек мораш да верујеш. На крају, мораш да верујеш и да је Скот ставио добру опрему и да су делови са њиховим називом (које не праве сами) заиста добри. За полован би помогло да се погледа прво код продаваца који на форуму имају позитивне критике. Нисам стручан, али мислим да нисам виђао кршеве за баш толике паре. Ваљда и продавци рачунају да не треба варати људе са толиким буџетом.
Postavljeno 20 May 2017 - 07:41 PM
Napisao sam, lepo:
"Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)..."
Šta je tu sporno?
Postavljeno 20 May 2017 - 07:43 PM
Napisao sam, lepo:
"Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)..."
Šta je tu sporno?
Evo ja te podrzavam u tvojim tezama ako savete dajes iz svog licnog iskustva ali ne iz nekog procitanog clanka,nacuo,rekla kazala itd...
Ne aludiram na nikoga ali previse je u poslednje vreme poznavalaca svega i svacega a verujem da neke stvari nisu ni videli a kamoli imali da bi mogli savetovati nekoga...
Postavljeno 20 May 2017 - 07:56 PM
Nista, samo si pre toga napisao pitanje "koliko si spreman da izdvajas za mesecno odrzavanje" pa me zanima kakvo mesecno odrzavanje. Ostecenje dela nema veze sa mesecnim odrzavanjem nego se menja kad se osteti, tako da i dalje nisi odgovorio na pitanje pa ako mozes da navedes sta se to menja i odrzava na mesecnom nivou?
Ja mogu da odgovaram za ono što sam napisao, ali ne i za ono što ste Vi mislisli.
Postavljeno 20 May 2017 - 07:59 PM
Evo ja te podrzavam u tvojim tezama ako savete dajes iz svog licnog iskustva ali ne iz nekog procitanog clanka,nacuo,rekla kazala itd...
Ne aludiram na nikoga ali previse je u poslednje vreme poznavalaca svega i svacega a verujem da neke stvari nisu ni videli a kamoli imali da bi mogli savetovati nekoga...
Da li je servisno uputstvo dovoljno validno?
Uglavnom su servisni intervali od 30 do 100 sati.
Po iskustvu iskusnijih kolega, na 50ak sati ozbiljnijeg off roada, amort je zreo za servis. Za opušteniju vožnju može i na duže.
Ako sam nešto pogrešio, slobodno ispravite. Da budem i ja pametniji, naučim nešto novo. Ozbiljno.
Postavljeno 20 May 2017 - 08:13 PM
Da li je servisno uputstvo dovoljno validno?
Uglavnom su servisni intervali od 30 do 100 sati.
Po iskustvu iskusnijih kolega, na 50ak sati ozbiljnijeg off roada, amort je zreo za servis. Za opušteniju vožnju može i na duže.
Ako sam nešto pogrešio, slobodno ispravite. Da budem i ja pametniji, naučim nešto novo. Ozbiljno.
I proizvodjaci kaciga savetuju nosenje iste...
Da ne ode tema u off neka savete daju kompetentni kao sto si i ti ali ne u svim segmentima...
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika