Jump to content


Fotografije

Bicikl do 1000 evra (dal se isplati planet bike???)

bicikla pomoc

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
154 odgovora na ovu temu

#21 Dimii

Dimii
  • Members
  • PipPip
  • 68 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 12:36 PM

Dobar bicikl za agresivnu off road vožnju. Za ostalo ima boljih izbora, pogotovo za taj budžet, čak i novih.

Sta kazes za ovaj cube sto je postavljen link gore, dal da idem na njega? Samo zelim dobar bicikl koji ce me sluziti dugio


  • 0

#22 Dimii

Dimii
  • Members
  • PipPip
  • 68 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 12:40 PM

Vala ako je tebi XC30 i 425 za agresivnu voznju onda zaista treba da se zadzis na preporucivanju osmofaza ;)


A sta kad joj se na toj turi od iljadu kilometara po Alpima probusi guma, pukne zbica, pukne lanac itd? Sarmira slucajne prolaznike?

Dal se moze naci mtb za agresivnu voznju za ove pare (1000 evra) >???


  • 0

#23 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 May 2017 - 12:47 PM

Dal se moze naci mtb za agresivnu voznju za ove pare (1000 evra) >???


Definiši agresivnu vožnju. Kao što je kolega niipheus pomenuo.

Koliko si mesečno spreman izdvajati na održavanje bicikla?
Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)...
 

Sta kazes za ovaj cube sto je postavljen link gore, dal da idem na njega? Samo zelim dobar bicikl koji ce me sluziti dugio


Ako znaš proceniti stanje, taj bajs je sa boljom opremom. Mislim da su mu točkovi 27,5", sa svim prednostima i manama koje to nosi.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#24 shonepa

shonepa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 321 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 02:53 PM

Ja ne bih dao bicikl serviseru kod kojeg takva osoba neće moći da ode bez brige.

Ne bih ni ja...

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
  • 0

#25 Dimii

Dimii
  • Members
  • PipPip
  • 68 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 03:00 PM

Definiši agresivnu vožnju. Kao što je kolega niipheus pomenuo.

Koliko si mesečno spreman izdvajati na održavanje bicikla?
Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)...
 


Ako znaš proceniti stanje, taj bajs je sa boljom opremom. Mislim da su mu točkovi 27,5", sa svim prednostima i manama koje to nosi.

ne razumem sa ja u to ali planiram neke lagane voznje , ponekad i skok mali, gde bi mogao da servisiram bajs ako ga uzmem ?


  • 0

#26 Sharance

Sharance
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 598 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 20 May 2017 - 03:13 PM

Točkovi su er29, vozio sam isti bicikl samo 2x10 isto XT oprema odličan bajs. Ja da kupujem drugi uzeo bi ga bez razmišljanja.
  • 0

#27 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 616 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 20 May 2017 - 03:46 PM

Agresivnija mtb vožnja mu (po meni) dođe neki trail, a to za početak ova viljuška nikako ne zadovoljava, u pravu je nipheus.

Servis za ovu viljušku te inače ne izađe mnogo 15-20-ak e.

 

Preskupo je ovo po meni, ali svi su nabili cene.


  • 1

#28 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 891 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 04:28 PM

Mislim da je ovo pobednik u kategoriji "najkonstruktivnijeg" posta godine na forumu - već u maju! :)
Tačan marketinški termin za taj bajs bio bi: solidan entry lever CX bicikl. Deluje mi sasvim solidno po slici i specifikacijama.


Sigurno konstruktivniji od tvog komentara da se ovakav bajs moze koristiti za agresivan offroad. Kad vec volis da se utrkujes da nesto bistro kazes, aj objasni coveku koji su to skupi troskovi "mesecnog odrzavanja" ovakvog bicikla, posto i sam imam jedan sa visom srednjom klasom opreme pa da vidim sta sam to propustio. Za tri godine koliko posedujem trenutni bicikl, najvise odrzavanja je bilo oko delova koje sam sam zeznuo jer sam ulazio tek u celu tu pricu posle duzeg vremenskog perioda. Za te tri godine potrosio sam nekih 100 evra na servis viljuske (skupa skola), 20 evra na lanac, 30 na menjac i patronu koje sam sam zeznuo, kao i nekih 5 evra na kuglice u nablama. Kolko je to, nekih 5 evra mesecno?
  • 0

#29 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 891 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 04:36 PM

Dal se moze naci mtb za agresivnu voznju za ove pare (1000 evra) >???


Druze sa hiljadu evra u dzepu morao bi da se potrudis da nadjes los polovan bicikl na oglasima, samo mislim da si od starta pogresio sto si krenuo od tako visoke cene. Ako hoces nov bajs bas, imas neke druge opcije koje su po mom misljenju bolje, kao npr Cube u kaprijolu. Onaj Cube iz oglasa je odlican, ali je pitanje da li bi ti odgovarala velicina, jer Cube 17 je negde za coveka do mozda 175 cm visine (mada pre bih rekao 170).
  • 1

#30 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 20 May 2017 - 05:58 PM

Pa neće mu uvaliti ako pregleda proveri i isproba bicikl pre kupovine. Ako se ne razume i ne zna šta da gleda onda mu i ne treba bicikl tog cenovnog ranga...

 

Bravo, odlican komentar!


  • 0

#31 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 May 2017 - 06:08 PM

ne razumem sa ja u to ali planiram neke lagane voznje , ponekad i skok mali, gde bi mogao da servisiram bajs ako ga uzmem ?

 

Za laganije vožnje ti je sasvim dobro rešenje (po meni i bolje) bajs bez amortizera, možda i bez disk kočnica.

A ovaj će zadovoljiti.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#32 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 May 2017 - 06:09 PM

Sigurno konstruktivniji od tvog komentara da se ovakav bajs moze koristiti za agresivan offroad. Kad vec volis da se utrkujes da nesto bistro kazes, aj objasni coveku koji su to skupi troskovi "mesecnog odrzavanja" ovakvog bicikla, posto i sam imam jedan sa visom srednjom klasom opreme pa da vidim sta sam to propustio. Za tri godine koliko posedujem trenutni bicikl, najvise odrzavanja je bilo oko delova koje sam sam zeznuo jer sam ulazio tek u celu tu pricu posle duzeg vremenskog perioda. Za te tri godine potrosio sam nekih 100 evra na servis viljuske (skupa skola), 20 evra na lanac, 30 na menjac i patronu koje sam sam zeznuo, kao i nekih 5 evra na kuglice u nablama. Kolko je to, nekih 5 evra mesecno?

 

Napisao sam, lepo:

 

"Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)..."

 

Šta je tu sporno?


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#33 lowzyyy

lowzyyy
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 315 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 07:34 PM

Jeste da sam laik al za 1000e covek moze da uzme full suspenziju .... i ne da ce biti ok nego ce moci da ga vozi de oce sa tom opremom. Pitanje je koliko ljudi iskoristavaju potencijal svog bicikla ili ga samo servisiraju,brisu,hvale ceo zivot...
  • 1

#34 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1883 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 May 2017 - 07:38 PM

Некад баш умемо да слудимо људе који траже савет. Сигурно сам и ја то урадио хиљаду пута. Једно је рећи му да добро размисли због тога-и-тога да ли би било боље да купи јефтиније, а баш рећи да му није потребан скуп бајк... Ако и није потребан, он такав жели (вероватно очекујући бољи квалитет и дуже трајање, у чему је генерално у праву). Још важније, може да га приушти. А и те приче око броја радних сати... Ја сам ове године носио аморт на сервис први пут у животу. Стар је 10 година. Возио га по свакавим теренима, повремено прескакао рупе или скакао са ивичњака. Никад ниједна жица није пукла, нити се нешто друго лоше са њим десило (чему нисам ја кумовао :)). Управо је то био и мој основни разлог да купим скупљи од оног који сам имао. Годинама нисам ни чистио ланац, ни подмазивао било шта, све је радило одлично. Да, пре две године сам променио ланац, касету и погон због таквог односа, а пре тога сам почео и повремено да чистим ланац и да га шприцам тефлоном пре сваке вожње. Ипак, он и даље фантастично ради практично без икаквог одржавања. До сада је све уложено исплатио милион пута управо кроз прецизан и поуздан рад без нервирања. А носио ме је јадан и кад сам имао преко 110 кила. У ствари, и сад се питам како то да ниједна жица никад није отишла, али ето, није.

 

Елем, ако човек може себи да приушти бајк који ће полован бити 1000 евра (или ту негде), зашто не би уживао у томе?

Фолаут, зар немаш на оном гремлину неки текст о томе на шта обратити пажњу приликом куповине?

 

Иначе, ризично је купити и нов и полован, јер некоме увек мораш да верујеш. На крају, мораш да верујеш и да је Скот ставио добру опрему и да су делови са њиховим називом (које не праве сами) заиста добри. За полован би помогло да се погледа прво код продаваца који на форуму имају позитивне критике. Нисам стручан, али мислим да нисам виђао кршеве за баш толике паре. Ваљда и продавци рачунају да не треба варати људе са толиким буџетом. :)


  • 0

#35 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 891 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 07:41 PM

Napisao sam, lepo:
 
"Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)..."
 
Šta je tu sporno?


Nista, samo si pre toga napisao pitanje "koliko si spreman da izdvajas za mesecno odrzavanje" pa me zanima kakvo mesecno odrzavanje. Ostecenje dela nema veze sa mesecnim odrzavanjem nego se menja kad se osteti, tako da i dalje nisi odgovorio na pitanje pa ako mozes da navedes sta se to menja i odrzava na mesecnom nivou?
  • 0

#36 vladagm

vladagm
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1415 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 07:43 PM

Napisao sam, lepo:

 

"Dobar amortizer traži servis na 50 do 100 radnih sati, više klase opreme su skuplje za zamenu ako se oštete, rezervni delovi su nešto skuplji (lanci, kasete)..."

 

Šta je tu sporno?

Evo ja te podrzavam u tvojim tezama ako savete dajes iz svog licnog iskustva ali ne iz nekog procitanog clanka,nacuo,rekla kazala itd...

Ne aludiram na nikoga ali previse je u poslednje vreme poznavalaca svega i svacega a verujem da neke stvari nisu ni videli a kamoli imali da bi mogli savetovati nekoga...


  • 1

#37 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 May 2017 - 07:56 PM

Nista, samo si pre toga napisao pitanje "koliko si spreman da izdvajas za mesecno odrzavanje" pa me zanima kakvo mesecno odrzavanje. Ostecenje dela nema veze sa mesecnim odrzavanjem nego se menja kad se osteti, tako da i dalje nisi odgovorio na pitanje pa ako mozes da navedes sta se to menja i odrzava na mesecnom nivou?

 

Ja mogu da odgovaram za ono što sam napisao, ali ne i za ono što ste Vi mislisli.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#38 Bradonja

Bradonja
  • Members
  • PipPipPip
  • 111 posts
  • LocationSmederevo

Postavljeno 20 May 2017 - 07:59 PM

Некад баш умемо да слудимо људе који траже савет.

Mislim da su coveka,decka,definitivno sludeli.Polako,ali sigurno,tema odlazi u drugom smeru...

Послато са 8050D уз помоћ Тапатока
  • 0

#39 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 May 2017 - 07:59 PM

Evo ja te podrzavam u tvojim tezama ako savete dajes iz svog licnog iskustva ali ne iz nekog procitanog clanka,nacuo,rekla kazala itd...

Ne aludiram na nikoga ali previse je u poslednje vreme poznavalaca svega i svacega a verujem da neke stvari nisu ni videli a kamoli imali da bi mogli savetovati nekoga...

 

Da li je servisno uputstvo dovoljno validno?

Uglavnom su servisni intervali od 30 do 100 sati.

Po iskustvu iskusnijih kolega, na 50ak sati ozbiljnijeg off roada, amort je zreo za servis. Za opušteniju vožnju može i na duže.

Ako sam nešto pogrešio, slobodno ispravite. Da budem i ja pametniji, naučim nešto novo. Ozbiljno.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#40 vladagm

vladagm
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1415 posts

Postavljeno 20 May 2017 - 08:13 PM

Da li je servisno uputstvo dovoljno validno?

Uglavnom su servisni intervali od 30 do 100 sati.

Po iskustvu iskusnijih kolega, na 50ak sati ozbiljnijeg off roada, amort je zreo za servis. Za opušteniju vožnju može i na duže.

Ako sam nešto pogrešio, slobodno ispravite. Da budem i ja pametniji, naučim nešto novo. Ozbiljno.

I proizvodjaci kaciga savetuju nosenje iste...

Da ne ode tema u off neka savete daju kompetentni kao sto si i ti ali ne u svim segmentima...


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika