Jump to content


Fotografije

+ za IvanPetko iz Jagodine


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
8 odgovora na ovu temu

#1 vladetaub

vladetaub
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 465 posts
  • LocationUb

Postavljeno 02 May 2017 - 12:16 PM

Moj kolega Dušan Joksović iz Uba kupio je bicikl KTM Strada 3000 od pomenutog pradavca.Pošto se prodavao kompletan bicikl veličine 57 a prodavac je imao i isti ram broj 59 Dušan je kupio ram 59 i ostale delove sa bicikla broj 57. Prodavac je bio izuzetno korektan i pre prodaje je naveo i slikao i najmanje tragove upotrebe.Bicikl je transportovan brzom poštom i sve je prošlo u najboljem redu. Izuzetno korektan prodavac. Naše preporuke. 

 


  • 0

#2 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 02 May 2017 - 01:26 PM

Nista to nije neobicno za Ivana ;). Mada mi se cini da negde vec postoji tema o njemu. 


  • 0
.

#3 milan58

milan58
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 471 posts

Postavljeno 03 May 2017 - 07:51 AM

Kad smo kod pohvala trebalo bi dati garanciju mozda se nesto bitno nije videlo kao npr. pukao ram ili kriv itd.Ne mora bas 30 dana kao na ebay ali jedno 3-15 dana.Posto se uspeh u trgovini zasniva na steti kupca izvolite dajte garanciju 15 dana pa posle lepite pohvale i reklame za trgovce koji takvo nesto omoguce.Ima puno slucaja u zadnje vreme tehnicke neispravnosti kod delova kao prethodno lose uradjen servis ili uopste neuradjen, pohabani lezajevi isl. tako da slikanje ogrebotinica nista ne znaci u odnosu na tehnicku ispravnost.


  • 0

#4 Bradonja

Bradonja
  • Members
  • PipPipPip
  • 111 posts
  • LocationSmederevo

Postavljeno 03 May 2017 - 10:16 AM



Posto se uspeh u trgovini zasniva na steti kupca izvolite dajte garanciju 15 dana pa posle lepite pohvale i reklame za trgovce koji takvo nesto omoguce.


Valjda se uspeh u trgovini zasniva na zadovoljnim musterijama,ne na ostecenim?Ako je kupac ostecen,prevaren,on se sigurno nece vratiti i pazariti ponovo kod istog,jedino ako nije...Ko iza sebe ima zadovoljne musterije,taj je uspesan,ko nema taj je...Doduse,ima i raznih prodavaca i raznih kupaca.Zato i postoje ovakve teme,gde razni ljudi dobijaju pohvale i kritike.

Послато са 8050D уз помоћ Тапатока
  • 0

#5 milan58

milan58
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 471 posts

Postavljeno 03 May 2017 - 02:32 PM

Slazem se, ipak bi uveo pravilo obavezne garancije online kupovine ako se nesto npr. ne svidi kupcu da odmah moze da vrati.Ipak treba da se vidi uzivo mozda i proba par dana.Cestitke postenom prodavcu iz teme i preporuka za ok poslovanje.


  • 0

#6 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 03 May 2017 - 08:11 PM

Slazem se, ipak bi uveo pravilo obavezne garancije online kupovine ako se nesto npr. ne svidi kupcu da odmah moze da vrati.Ipak treba da se vidi uzivo mozda i proba par dana.Cestitke postenom prodavcu iz teme i preporuka za ok poslovanje.

 

Malo škakljiva tema. Ne sporim ništa, samo na glas razmišljam:

 

Kod nas je relativno visok procenat prevaranata - i među prodavcima, i među kupcima. Sirotinja + naš mentalitet...

Ne bavim se trgovinom, ali ne znam kako bih izlazio na kraj sa reklamacijom na polovan bajs. Možda cimanje sa 100 fotografija stanja pre slanja. Plus fotografija kako je upakovan bajs. Pa posle da se kupac prepucava sa kurirom, ili samim sobom ako je drugačije od onoga što je naručio. Samo to traži vreme, a vreme košta, dok veliki procenat kupaca nije spreman izdvojiti ni 1000 din. više za gorivo da uživo vidi bajs pre kupovine.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#7 Saska

Saska
  • Members No Voting
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 05 May 2017 - 05:45 AM

Slazem se, ipak bi uveo pravilo obavezne garancije online kupovine ako se nesto npr. ne svidi kupcu da odmah moze da vrati.Ipak treba da se vidi uzivo mozda i proba par dana.Cestitke postenom prodavcu iz teme i preporuka za ok poslovanje.

Ti si spreman da platis 2000din postarine vracanja bajsa koji si probao par dana?da li si mozda vozio ostrije i istrosio gume u tim voznjama,paknove,rotore,istegao lanac na najvecem prenosu,ogrebao neki deo?nevidjeno lupetas, videli bi te da trgujes da li bi radio takve ustupke


  • 2

#8 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 05 May 2017 - 07:43 AM

....da li si mozda vozio ostrije i istrosio gume u tim voznjama,paknove,..

sve to za par dana :)

 

...,ogrebao neki deo?

ovo jos i mogu da razumem.


  • 0

#9 milan58

milan58
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 471 posts

Postavljeno 05 May 2017 - 11:15 AM

Ti si spreman da platis 2000din postarine vracanja bajsa koji si probao par dana?da li si mozda vozio ostrije i istrosio gume u tim voznjama,paknove,rotore,istegao lanac na najvecem prenosu,ogrebao neki deo?nevidjeno lupetas, videli bi te da trgujes da li bi radio takve ustupke

Trgujem i dajem garanciju 15-30 dana, za sve ove godine je vracen jedan tocak i jedan bajk, bajk nije odgovarao za velicinu i nije vracen ogreban , istrosen isl. prodat je drugom kasnije.Sad sto neko zloupotrebljava garanciju da se malo provoza dzabe ili promeni deo ulazi u savest trgovine i sto se pre priviknete na ok poslovanje bolje ce te proci u zivotu.


  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika