Пре свега да кажем да наслов треба узети условно, јер је у питању рекреативна вожња. Иначе, бицикл ми је једино превозно средство већ више од 20 година, а бициклизам најозбиљнији вид рекреације само нешто краће од тога.
Сво то време сви бициклови које сам користио и које користим су модели са равним или рајзер корманом, а вожња за коју сам установио да ми највише прија су краће или средње туре по путу, односно друму. Брдски бициклизам сам пробао, видео да умем и искључио.
Елем, прошле године схватим да желим/морам да се пребацим на дроп корман, бар на једном бајсу, али стицајем разних околности (углавном осредњег техничког знања и недостатка времена), тај поступак још траје. Додуше ближи се крају, али све то иде спорије него што сам мислио.
Ближим се састављању првог таквог па бих пар питања за чланове који могу да ми одговоре:
1. Како се уклањају лепљиви остаци старе траке са кормана, а да не одерем корман или јагодице прстију? Коју нову траку да узмем/поручим а да не буде баснословно скупа и како да знам разлику у терминима (плутана трака, гел и слично)? Колико ми је потребно за један корман?
2. Да ли је могуће да имам друмашку мењачку групу и команде на раму који нема стопере, односно да само провучем сајлу кроз бужир и да подесим мењаче? Колико је то заправо неопходно?
3. Да ли је глупо користити старије шамараљке само као ручице кочница и да ли постоји технички проблем у вези с тим?
4. Која обућа с обзиром да је у питању више ''туристичка'' врста вожње, не такмичарско-спортска?