Odlican. Ima li neki link ka jos slika istog tocka?
O točkovima - generalno
#2
Postavljeno 17 January 2017 - 01:02 AM
#4
Postavljeno 17 January 2017 - 05:48 PM
Odlican. Ima li neki link ka jos slika istog tocka?
si vec video ovu blesavocju?
"The dawn of a new era in wheel design"
FSA RD-600 WHEELSET
https://www.google.r...RD-600 wheelset
#5
Postavljeno 17 January 2017 - 10:08 PM
si vec video ovu blesavocju?
"The dawn of a new era in wheel design"
FSA RD-600 WHEELSET
Jock sad prvi put. 500 evrica set...
Licno volim sve egzote kad su tockovi u pitanju, a OVI mi se posebno svidjaju, ali mi se cena nikako ne svidja
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#7
Postavljeno 18 January 2017 - 03:24 PM
ne kontam ove uglove zbica...nema ukrstanja a nije radijalno...kako se ne...(kako da kazem)..odvrnu?
Uglove mogu da skapiram, straightpull sistem, ne mogu da nadjem nigde sliku gde je skinut poklopac flansne...
The carbon spokes are not only lighter than steel spokes, they are bonded to the rim which means the rim can be lighter because it doesn’t need a reinforced spoke bed.
Ako je tako kako je napisano, tj. da su zice lepljene za felnu tj da cine celinu sa felnom, onda je predefinisana tenzija istih pa je cetriranje nepotrebno. Onda se zice samo ubacuju u leziste na flansni i to mu dodje to, sistem spinergy tockova s`tim ovde imamo zice umesto fiksnih krakova... Ili mozda gresim?
Molim admina da pisanja o tockovima prebaci u odgovarajucu temu. Hvala.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#8
Postavljeno 19 January 2017 - 09:39 AM
Uglove mogu da skapiram...
zasto prednja glava ima zbice pod uglom, zasto nisu radijalno postavljene?
Na onoj skupljoj MMC varijanti prednji tocak ima radijalno postavljen zbice.
...sistem spinergy tockova s`tim ovde imamo zice umesto fiksnih krakova... Ili mozda gresim?
koliko sa uspeo da shvatim "nauku o tocku"...zbica trpi (skoro) iskljucivo silu povlacenja,
stoga se kombinuju razne sila povlacenja i na taj nacin ravnotezom ucvrscuje tocak.
Msm da kraci SPINERGY tockova (kao i ostaih slicnih konstrukcija) reaguju
i na sile povlacenja, sabijanja i (kako bih to nazvao) krivljenja (kad lanac na kaseti pokusava da pokrene tocak)
i zbog toga su cvrsto povezani (ulepljeni)
#9
Postavljeno 19 January 2017 - 09:45 AM
zasto prednja glava ima zbice pod uglom, zasto nisu radijalno postavljene?
Na onoj skupljoj MMC varijanti prednji tocak ima radijalno postavljen zbice.
Kako ja razmišljam:
Pretpostavljam zbog otpornosti na torziju. Veća ukošenost žbica daje veću snagu točka za izdržavanje torzionih sila. One su kod prednjeg točka puno manje nego kod zadnjeg, ali ipak postoje, pa kad se ovako malo žbica stavi, računam da je bolje barem ih ukoso plesti.
Ne odvrću se jer je točak prednji (bez sile pogona), i to bez (sile) disk kočnice. Da je nešto od ova dva slučaj, svakako bi bilo dobro da se žbice fizički ukršatju, pa da otpuštanje jedne bude kompenzovano zatezanjem druge, kontra, žbice, kako bi manje "radile".
#10
Postavljeno 19 January 2017 - 01:17 PM
I zadnji točak je isto napravljen, bez ukrštanja žbica; ne odvrću se jer su tako zalepljene za nablu. Na zadnjem točku su pod uglom zbog torzije, na prednjem zbog izgleda, potencijalno malo veće udobnosti, i da bi mogli da ovaj radijalni naplate više kao lakši i krući iako u proizvodnji koštaju isto.
#12
Postavljeno 01 February 2017 - 12:22 AM
Zajebah se, uzeh felnu sa otvorom za auto ventil za svog drumasa, kasno sam izvalio, majstor je vec ispleo tocak... Ima li nekog resenja da mogu koristim presta ventil sa felnom za auto ventil, a da to bude koliko-toliko sigurno ? Felna je duplozidna, planirao sam sledece: izlepicu izolirku preko rupe gornje rupe i izbusiti rupicu vrhom presta ventila. Ventil ce prilikom montiranja na felnu na sebi imati do kraja zavrnutu onu tanku navrtku/osigurac koji ce mu povecati sirinu i to bi trebalo manje da seta. Ako neko zna za srecnije resenje, a da to nije kupovina nove felne, neka podeli ovde, zahvaljujem !
#14
Postavljeno 01 February 2017 - 02:14 AM
Zajebah se, uzeh felnu sa otvorom za auto ventil za svog drumasa, kasno sam izvalio, majstor je vec ispleo tocak... Ima li nekog resenja da mogu koristim presta ventil sa felnom za auto ventil, a da to bude koliko-toliko sigurno ? Felna je duplozidna, planirao sam sledece: izlepicu izolirku preko rupe gornje rupe i izbusiti rupicu vrhom presta ventila. Ventil ce prilikom montiranja na felnu na sebi imati do kraja zavrnutu onu tanku navrtku/osigurac koji ce mu povecati sirinu i to bi trebalo manje da seta. Ako neko zna za srecnije resenje, a da to nije kupovina nove felne, neka podeli ovde, zahvaljujem !
https://www.flickr.c...ight/8075084013
#17
Postavljeno 01 February 2017 - 09:59 AM
Uz gumu ti dodje metalni dio koji se navrce na ventil skroz do felne, bas da bi se ventil fiksirao. Tako da moze I bez adaptera. A posebno moze bez busenja felne
Ako je reč o ovom šrafiću:
On služi samo da drži ventil da ne upadne kad se duva (skroz) izduvana guma. Ne treba ga stezati do felne, jer će ostati stegnut i vući ventil i ako guma malo ispusti pritisak. Tada se nepotrebno vrši pritisak na sam ventil (i felnu na tom mestu).
I prilikom duvanja izduvane gume, zategnuti ga samo da drži koliko treba da pumpa lepo nalegne na ventil - tj. da ventil ne upadne previše. Rukom se ventil podesi da stoji na pravom mestu dok je guma izduvana. Ako guma iz bilo kog razloga počne da beži u stranu, bolje da pobegne, pa da se to vidi i namest, nego da taj šraf, preko ventila, na silu drži ventil na mestu, dok ga unutrašnja vuče u neku stranu.
#19
Postavljeno 01 February 2017 - 02:12 PM
Nigde... na žalostAko je reč o ovom šrafiću:
On služi samo da drži ventil da ne upadne kad se duva (skroz) izduvana guma. Ne treba ga stezati do felne, jer će ostati stegnut i vući ventil i ako guma malo ispusti pritisak. Tada se nepotrebno vrši pritisak na sam ventil (i felnu na tom mestu).
I prilikom duvanja izduvane gume, zategnuti ga samo da drži koliko treba da pumpa lepo nalegne na ventil - tj. da ventil ne upadne previše. Rukom se ventil podesi da stoji na pravom mestu dok je guma izduvana. Ako guma iz bilo kog razloga počne da beži u stranu, bolje da pobegne, pa da se to vidi i namest, nego da taj šraf, preko ventila, na silu drži ventil na mestu, dok ga unutrašnja vuče u neku stranu.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#20
Postavljeno 01 February 2017 - 03:05 PM
Ventil ce prilikom montiranja na felnu na sebi imati do kraja zavrnutu onu tanku navrtku/osigurac koji ce mu povecati sirinu i to bi trebalo manje da seta.
E jbg. Nista, kolega mi je dao ideju da u ovom kontekstu pre stavljanja ventilske navrtke, na ventil stavim neku sajbnicu/podlosku kod koje precnik rupe odgovara sirini presta ventila, a spoljasnji precnik prelazi precnik gornje rupe na felni, pa onda preko nje da zavrnem ventilsku navrtku i da ta 2 dodatka budu preko gornje rupe na felni. Za donju rupu ne znam sta pametno da smislim ako ne nadjem te adaptere, mada mi logika kaze da je donja rupa manje kriticna od gornje, tj. da je fiksacija ventila znacajnija kod gornje nego kod donje rupe na felni, a mozda i gresim.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika