Jump to content


Fotografije

Stevens Vapor


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
34 odgovora na ovu temu

#1 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 15 September 2016 - 07:46 PM

Posle puno razmišljanja, premišljanja i gledanja oglasa Focus je otišao dalje, a moj novi prevoz je Stevens Vapor

Specifikacija

specifikacija.png

 

U odnosu na fabriku jedina razlika je bila šticna. Umesto karbonske stigla je alu, a ja sam odmah promenio gume, tako da su Racing Ralph otišle sa Focusom, a meni ostale Ultremo ZX.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

 

Posle kupovine Vapor je završio kod Grbića na detaljnom pregledu i zameni pločica jer su su stare bile masne. Stavljene XT metalne jer je samo njih bilo u PB.

 

Takođe su kupljeni novi točkovi DT 240 nable i ZTR Crest obruči. Točkovi čekaju 11F freehub i adaptere za prepravljanje zadnje nable sa 12x142 na QR, a u mešuvremenu su dobili XT 160mm rotore. Delovi su negde na carini i nadam se da će sledeće nedelje sve biti montirano i u voznom stanju.

 

U istom paketu je i 34T lančanik pa će i on na pogon čim stigne.

 

Ideja je da Stevens bude devojka za sve uključujući cikloture pa će da ide 11/32 kaseta, a u nekom trenutku možda i 11/36.

 


  • 0

#2 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 15 September 2016 - 08:12 PM

Za petu sliku mi dodjes autorska prava 

I tako co`ek rece nema ulaganja... osim tockova, kasete, sajbne, rotora itd  n2:Heristical


  • 1

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#3 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 15 September 2016 - 08:26 PM

Samo se ti smej al sam ja i dalje u plusu u odnosu na Maresa i Tune točkove. n2:tease

 

Ko što rekoh, neće biti ulaganja ko u Maresa. S njim sam se igrao, učio i trošio. Sada prilagođavam svojim potrebama i to je to. Neće biti egzotike, high end komponenti i materijala. Sve  će biti podređeno izdržljivosti i funkcionalnosti.

 

EDIT Autorska prava za sve fotografije su tvoja.


  • 0

#4 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4575 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 15 September 2016 - 08:35 PM

lep bajs, samo ne mozes ti bez budzenja i unapređenja, biće tu jos dodataka.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#5 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 15 September 2016 - 08:45 PM

Ima istine a ide zima duga i hladna


  • 0

#6 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 16 September 2016 - 04:07 PM

...Neće biti egzotike, high end komponenti i materijala. Sve  će biti podređeno izdržljivosti i funkcionalnosti....

a DT240 i ZTR Crest su mid-range...msm ako supruga pita, onda se slazem :)


  • 0

#7 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 16 September 2016 - 09:09 PM

Kako se uzme. Ima i mnogo skupljih i osetno lakših, ali nisam uopšte na točkove mislio kad sam pisao. Ovi točkovi su praktično zamena za Tune/alpha340 u finansijskom smislu. Nisu me ništa koštali jer su se uklopili u cenu koju sam dobio za Tune.

 

Međutim kad sam napisao da neću ići na high end komponente mislio sam na ostatak bicikla. On je sam po sebi težak. Dosta teži od Focusa koji je sa Tune točkovima bio ispod 7kg i to se oseti u vožnji. Ali Vapor je takav i takav će i ostati. Besmisleno je ulagati u super lake delove jer nema mnogo prostora za olakšavanje, a ideja mi je da ništa ne bude na granici opterećenja. Procena mi je da će biti negde između 8,5 i 9kg sa novim točkovima.


  • 0

#8 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 17 September 2016 - 10:18 AM

Ima istine a ide zima duga i hladna


Ma jok, nema zime više as we know it. Bajk cele godine.
  • 1

#9 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 17 September 2016 - 06:58 PM

a DT240 i ZTR Crest su mid-range...

 

Kako se uzme. Ima i mnogo skupljih i osetno lakših, ali nisam uopšte na točkove mislio kad sam pisao....

"a koja su to kola bolja od moskvica?" :)


  • 0

#10 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 19 September 2016 - 09:58 PM

Game of hubs by DJ pavaobg featuring DT 240 :D

 

14329890_1691722131148273_81894084307958


  • 1

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#11 sajlonac

sajlonac
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 678 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 20 September 2016 - 05:38 AM

Vec stiglo? :)
Valjda ce da se pojave jos neki takvi "mid range", kad sam vec te propustio :)
  • 0

#12 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 20 September 2016 - 11:21 AM

I nije tako brzo stiglo. Putovalo 15-ak dana sa bike24, od toga je nekoliko dana stajalo u Frankfurtu na aerodromu. Šaka sitnih delova je bila spakovana u veliku kutiju tako da nije bilo šanse da promaši carinu, pa je i to pojelo nekoliko dana.

 

Pojaviće se neki sigurno samo prati oglase, a ja ću ti bacim link ako vidim nešto interesantno.

 

Nego, Vapor (gadnog li imena) je dobio nove točkove pa sad izgleda ovako

DSC03934.JPG

DSC03935.JPG

DSC03936.JPG

 

Niple su crvene pa smo Grbić i ja lamentirali nad idejom da mu fali još neki crveni detalj.

 

Mnogo veća dilema mi je šta da radim sa kasetom. Za redovnu upotrebu hoću 32T i to nije sporno. Možda bi radila i sa postojećim kratkim menjačem, možda ne bi, al to je sve jasno.

Druga opcija je da idem na 11-36 kasetu koja će imati smisla ako krenem na višednevne ture, ali to traži definitivno menjač sa srednjim kavezom i road link, pa nisam pametan da li da sada stavim 11-32, a da ostatak kupujem ako jednog dana zatreba ili da odmah idem na 11-36.

 


  • 0

#13 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4575 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 20 September 2016 - 11:43 AM

ma kakve velike kasete, ne diraj nista i vozi tako kako je.
Kad isplaniras turu onda kupuj.
Samo ce da ti delovi skupljaju prasinu.
Ulaganje u bajs u fazonu ,,ako mi bude trebalo'' je BOLEST tesko izleciva, skrece paznju sa voznje na majstorisanje i stalno imas osecaj da vozis los bicikl.
Izlecio si se kad sednes na sedmofaz i osmofaz i osecas se odlicno, znaci kad vozis bajs zbog voznje a ne zbog delova....
Pricam iz licnog iskustva...delimicno sam izlecen, vise nije hronicna bolest u pitanju, vec povremeni simptomi, u blagom obliku.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 7

#14 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 20 September 2016 - 12:25 PM

To psihijatri zovu stabilna apstinencija. Ne priznaju da si izlećen :grin:

 

Svestan sam ja svega i cela priča sa 11-36 kasetom me odbije jer je njena upotrebna vrednost neizvesna.

Lanac svakako moram da menjam, tako da ću i kasetu o istom trošku, a verovatno idem na 11-32 i vozim tako dok se ne ukaže potreba za većom.

 

Još jedna stvar oko koje sam se lomio je da li da pređem na tubeless. Obruči za tubeless idu do 55psi što je nešto manje od 4bara na gumi od 28mm, a moje gume koje nisu tubeless po fabrici se pumpaju na 6-8bara. Činjenica je da se tubeless gume pumpaju na niže pritiske od unutrašnjih, ali nisam bio siguran da je tih 4bara dovoljno, mada ne znam ni šta bi se desilo da stavim npr 5bara. Ne mogu da smislim koja bi mogla da bude posledica. Druga stvar je što nisam bio siguran da li će moje non tubeless hteti lepo da se pokrpe silantom. Sve u svemu ostao na unutrašnjim.


  • 0

#15 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4575 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 20 September 2016 - 01:44 PM

Aman, vozi bajs, pusti ulaganja, prvo menjaj lanac ako je potrosen, kasetu menjaj samo ako nov lanac preskače posle 300-400km na staroj, ako se upegla teraj bez zamene kasete.

 

Gume ne diraj, bolje traži slobodno vreme za vožnju nego vreme za majstorisanje i lickanje, sa vožnjom dođe i kondicija, pa ćeš možda tražiti i manju kasetu i veći pogon, za sad teraj to što imaš dok se ne raspadne.

 

Iz mog iskustva, hteo sam na turing, kupio odgovarajući bajs sve sredio, nabavio opremu šatore (2kom), vreće par komada različitih debljina, podlogu, raznu kampresku opremu i bisage itd. i evo sve stoji.

Nikako da se pogodi lepo vreme a da smo tada svi slobodni, i društvo i ja, i tako ostade ova godina bez turinga.

Više mi se pogodi da imamo dva-tri dana slobodno i da svi možemo da se uklopimo, a to je idealno za neki mtb izlet ili drumašku avanturu, za turing je potrebno bar 4-5 dana da bi se uživalo i da ne bude trka sa vremenom,

 

Još nešto u tvom slučaju, teško da ćeš na turing sa tim pogonom čak i da staviš 36t kasetu, ja sam na tripli 50/39/30 još modifikovao pogon, umesto najmanjeg 30t stavio lančanik 26t i kasetu sa 34t pa čak i tako nije lako natovaren popeti uzbrdo, sa tvojim 34t-36t pogonom mislim da nema kasete koja može da se upari za turing. osim ako nisi u vrhunskoj kondiciji.


  • 0

#16 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 20 September 2016 - 09:50 PM

Gume ne nameravam da menjam. Priča o gumama i tubelessu je bila više opis mog premišljanja. Možda nekom bude od koristi, a možda neko ima iskustva da mi rešni neku od nedoumica.

 

Što se tiče kasete sigurno idem na 11-32. Nju sam hteo da stavim i na Focusa al nikako da dođe na red. Nije mi nužna, ali je želim jer nekad zatreba, a kad zatreba onda baš treba. PRelaskom sa 11-28 na 11-32 gubim 14T što mogu da prežalim. Ako se ispostavi da kratki menjač radi sa 11-32 tim bolje, a Grbić odokativnom metodom ustanovljeno misli da će moći.

 

ŠTo se tiče turinga delimično si upravu. Ne nameravam da nosam šatore, vreće i opremu za kampovanje, već samo minimum garderobe zapar dana, a spavanje unutra, tako da neću nikad nositi mnogo ekstra težine. Par kila maximum.

 

Problem sa turing prenosom je što na 11F ne postoji tripla, niti pogon manji od 46-34. Fizički je nemoguće staviti manji lančanik na 110 rupe, a da menjam pogon mi ne pada na pamet.

Drugi problem je što je sve preko 36T neka vrsta budža. 36T radi sa srednjim kavezom i roadlink-om. Za više mora da se ide ili na prepravku menjača npr http://www.gravelcyc...-thomas-aceves/

ili da se ide na MTB menjač i tanpan ili neki sličan adapter.

 

Ono što si definitivno upravu je da se ne igram sa pripremama za turing dok ne bude neophodno, tako da mi jesi pomogao i to dosta.


  • 0

#17 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4575 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 20 September 2016 - 10:40 PM

Gume ne nameravam da menjam. Priča o gumama i tubelessu je bila više opis mog premišljanja. Možda nekom bude od koristi, a možda neko ima iskustva da mi rešni neku od nedoumica.

Što se tiče kasete sigurno idem na 11-32. Nju sam hteo da stavim i na Focusa al nikako da dođe na red. Nije mi nužna, ali je želim jer nekad zatreba, a kad zatreba onda baš treba. PRelaskom sa 11-28 na 11-32 gubim 14T što mogu da prežalim. Ako se ispostavi da kratki menjač radi sa 11-32 tim bolje, a Grbić odokativnom metodom ustanovljeno misli da će moći.

ŠTo se tiče turinga delimično si upravu. Ne nameravam da nosam šatore, vreće i opremu za kampovanje, već samo minimum garderobe zapar dana, a spavanje unutra, tako da neću nikad nositi mnogo ekstra težine. Par kila maximum.

Problem sa turing prenosom je što na 11F ne postoji tripla, niti pogon manji od 46-34. Fizički je nemoguće staviti manji lančanik na 110 rupe, a da menjam pogon mi ne pada na pamet.
Drugi problem je što je sve preko 36T neka vrsta budža. 36T radi sa srednjim kavezom i roadlink-om. Za više mora da se ide ili na prepravku menjača npr http://www.gravelcyc...-thomas-aceves/
ili da se ide na MTB menjač i tanpan ili neki sličan adapter.

Ono što si definitivno upravu je da se ne igram sa pripremama za turing dok ne bude neophodno, tako da mi jesi pomogao i to dosta.

Pa ako ne nameravas da se tovaris, 32t je sasvim dovoljno.
Ovaj link je super! Obozavam ovakve budzevine!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#18 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 20 September 2016 - 10:44 PM

I ja.  Naročito će Grbić bude srećan ako se upustim u to.


  • 0

#19 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 September 2016 - 12:15 AM

Jadan menjač :)

Pa gde to treba 36t uz kompakt pogon a da bicikl nije turaški natovaren?


  • 0

#20 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4575 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 21 September 2016 - 01:22 AM

Jadan menjač :)

Pa gde to treba 36t uz kompakt pogon a da bicikl nije turaški natovaren?

U Alpima dobro dođe


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika