Jump to content


Fotografije

KONA Rove Al


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
32 odgovora na ovu temu

#21 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5452 posts

Postavljeno 15 June 2016 - 11:25 AM

Hajde da vas zamolim da okačite neke slike i predloge u vezi dizajna, pošto nemam baš mnogo iskustva u vezi prednjih bisaga.

da imam priliku na porucim custom prtljaznik

krenuo bih od toga sta cu da kacim na njega

znaci prilagodio bih gornji deo prtljaznika nacinu kacenja bisaga ali i ostalog tereta koji planiram da nosim/koristim.

Imam jedan prtljaznik sa toliko ovaliziranim cevima da jedva okacim neke bisage sa kukom sa automatskim "zakljucavanjem"

tako da izbegavam tu kombinaciju.

 

Generalno prednje bisage su nesto manjih gabarita od zadnjih ali su vecinom simetricne

tako da bih gledao da onaj deo gde se oslanja donji deo bisage

bude maksimalno prilagodjen bisagama da ne dodje do upadanja kraja bisage u zbice prednjeg tocka.

Nedavno sam za jednuj voznju promenio prednje bisage i zbog razlicite konstrukcije same torbe

jedna bisaga je stalno je coskom upadala u zbice sto me je dovodilo do ludila.


  • 0

#22 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4570 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 15 June 2016 - 11:32 AM

materijal?

Ovo je sa sajta:
Savijanje cevi vršimo hladnim postupkom koristeći trnsku savijačicu, koja ne deformiše i ne ostavlja tragove nabora i slična oštećenja. Posedujemo alate za sledeće promere cevi: Ø18, Ø22 , Ø25, kao i za elipsoidne cevi 30 x15 sa debljinom zida od 1,5-1,7. Koristimo italijanske cevi koje dobavljamo preko firme Zenit. Cevi su po kvalitetu u rangu inostranih renomiranih proizvođača crash barova. Spajanje cevi vrši se zavarivanjem u tig postupku, prohrom žicom u zaštiti argon gasa, tako da su varena mesta antikorozivna i jača od bilo kog drugog postupka zavarivanja.

Gvoozdene cevi su u pitanju ja mislim.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#23 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4570 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 15 June 2016 - 11:39 AM

da imam priliku na porucim custom prtljaznik
krenuo bih od toga sta cu da kacim na njega
znaci prilagodio bih gornji deo prtljaznika nacinu kacenja bisaga ali i ostalog tereta koji planiram da nosim/koristim.
Imam jedan prtljaznik sa toliko ovaliziranim cevima da jedva okacim neke bisage sa kukom sa automatskim "zakljucavanjem"
tako da izbegavam tu kombinaciju.

Generalno prednje bisage su nesto manjih gabarita od zadnjih ali su vecinom simetricne
tako da bih gledao da onaj deo gde se oslanja donji deo bisage
bude maksimalno prilagodjen bisagama da ne dodje do upadanja kraja bisage u zbice prednjeg tocka.
Nedavno sam za jednuj voznju promenio prednje bisage i zbog razlicite konstrukcije same torbe
jedna bisaga je stalno je coskom upadala u zbice sto me je dovodilo do ludila.

Naravno nosim i bisage i bicikl da mi napravi po meri i jos malo siri da ne bi upadale bisage u tocak u pitanju su croso bisage.
Mene zanima i upravljivost bicikla. Recimo prvo sam hteo nosac kao na ovom Treku u mom postu iznad, ali mislim da je na Surly-ju to bolje reseno jer na Treku bisage padaju ispred osovine tocka dok su na Surly-ju sredina bisaga stoji u osi tocka tako da mislim da je to bolje resenje i ne utice toliko negativno na stabilnost.
Oba su odlicna za sudaranje a mogu da posluze i kao crash barovi.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#24 milan86

milan86
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 187 posts

Postavljeno 16 June 2016 - 06:11 AM

Ovo je sa sajta:
Savijanje cevi vršimo hladnim postupkom koristeći trnsku savijačicu, koja ne deformiše i ne ostavlja tragove nabora i slična oštećenja. Posedujemo alate za sledeće promere cevi: Ø18, Ø22 , Ø25, kao i za elipsoidne cevi 30 x15 sa debljinom zida od 1,5-1,7. Koristimo italijanske cevi koje dobavljamo preko firme Zenit. Cevi su po kvalitetu u rangu inostranih renomiranih proizvođača crash barova. Spajanje cevi vrši se zavarivanjem u tig postupku, prohrom žicom u zaštiti argon gasa, tako da su varena mesta antikorozivna i jača od bilo kog drugog postupka zavarivanja.

Gvoozdene cevi su u pitanju ja mislim.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Aluminijum se ne savija, tj. moze ali retko se radi. Celik ili prohrom lepo trpe opterecenje pri savijanju. Inace mislim da ce ti biti debele te cevi od 18mm...
  • 0

#25 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8882 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 16 June 2016 - 07:36 AM

Naravno nosim i bisage i bicikl da mi napravi po meri i jos malo siri da ne bi upadale bisage u tocak u pitanju su croso bisage.
Mene zanima i upravljivost bicikla. Recimo prvo sam hteo nosac kao na ovom Treku u mom postu iznad, ali mislim da je na Surly-ju to bolje reseno jer na Treku bisage padaju ispred osovine tocka dok su na Surly-ju sredina bisaga stoji u osi tocka tako da mislim da je to bolje resenje i ne utice toliko negativno na stabilnost.
Oba su odlicna za sudaranje a mogu da posluze i kao crash barovi.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

Nisam baš tačno razumeo ovaj raspored. Generalno - teret na bajsu najbolje da je što niže i što bliže sredini bicikla (između dve osovine točkova). Takođe, bolje da je manje tereta napred, kako bi manevrisanje bilo lakše. 

 

Kabaste lagane stvari mogu napred i visoko, a teže stvari što niže, što bliže sredini bajsa.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#26 Boycie

Boycie
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 404 posts
  • LocationZnači Zemun

Postavljeno 16 June 2016 - 07:59 AM

Lep bajs a što je najvažnije vrlo upotrebljiv kako za svaki dan tako i za putovanja.

Odličan bajs,teška srca sam ga vratio.

Attached Thumbnails

  • 13315784_1386469858046302_2260797337064221463_n.jpg
  • 20160528_131624.jpg

  • 0

2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km  
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km


#27 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4570 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 June 2016 - 09:45 AM

Nisam baš tačno razumeo ovaj raspored. Generalno - teret na bajsu najbolje da je što niže i što bliže sredini bicikla (između dve osovine točkova). Takođe, bolje da je manje tereta napred, kako bi manevrisanje bilo lakše. 

 

Kabaste lagane stvari mogu napred i visoko, a teže stvari što niže, što bliže sredini bajsa.

Moje naglas razmišljanje se odnosilo na slike u postu gde je okacen prednji nosac na trek biciklu i prednji nosac na surly biciklu.

e sad ako pazljivo pogledas na treku je nosac montiran tako da kada se bisaga okaci ide blago ispred osovine tocka i fakticki vuce tocak kada se zakrene volan, a na surly bisaga pada preko osovine tocka, sto mislim da je bolje resenje jer je u tom slucaju teret neutralniji tj. manje vuce tocak pri manevrisanju.

Raspored tereta mi je jasan, prednji nosac bi mi sluzio za kabaste ali lagane strvari poput vrece itd.


  • 0

#28 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4570 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 June 2016 - 09:48 AM

Aluminijum se ne savija, tj. moze ali retko se radi. Celik ili prohrom lepo trpe opterecenje pri savijanju. Inace mislim da ce ti biti debele te cevi od 18mm...

Da radio bih od 10mm ili manjeg promera, surly ih radi u prečniku od 10mm.

Zanimljivo je da su za zadnji gepek dali kompletan nacrt sa merama u pdf formatu pa ko hoce moze da se igra i napravi isti, jer je Surlyjeva cena paprena.

A sad odoh da odnesem bajs i bisagu da pocne da se radi, odluka je pala da se napravi ovakav nosac kao na Surly-ju, kačim slike kad mi čovek napravi.


  • 0

#29 milan86

milan86
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 187 posts

Postavljeno 16 June 2016 - 03:42 PM

Od koliko radis mm debljine? Imao sam i ja neke ideje za prednji pak treger, al vse kao korpa nego kao pravi pak treger. Konsultovacu na pm za majsotra
  • 0

#30 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4570 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 June 2016 - 04:28 PM

Od koliko radis mm debljine? Imao sam i ja neke ideje za prednji pak treger, al vse kao korpa nego kao pravi pak treger. Konsultovacu na pm za majsotra

Razocaranje, majstor radi sa cevima min 18mm , jer pravi nosace za motorcikle, nema alate za cevi od 10mm, tako da ce da padne neko drugo budzenje i snalazenje, imam ideju kako kad nabudzim ako ispadne dobro, okacicu slike. Inace radionica je www.crashbars.rs

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#31 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 16 June 2016 - 04:46 PM

Nacrtaj to sta oces. Odes u "Rajan" na NS auto putu posle zemun parka, kupi profile koji ti trebaju kg je nesto preko 1000 din i odes sa tim kod majstor Nikole, a nije lose da ga pozoves pre. Meni je skoro prepravljao zadnji pak treger, mislim da sam ti pokazao.


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#32 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4570 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 June 2016 - 07:47 PM

Ocu samo da mi stignu neki delovi porucenog prednjeg paktregera koji hocu da prilagodim za moj bajs.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#33 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4570 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 10 October 2018 - 05:52 PM

I eto došlo je vreme da se rastanem sa starom Konom RoveAL, jer mi je u međuvremenu stigla nova cromo Kona Sutra.

Malo ću da je prebudžim tj. prilagodim sebi i  izvršim neke blage izmene pa objavljujem slike.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika