Jump to content


Fotografije

Koji bicikl kupiti?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
51 odgovora na ovu temu

#1 Damir_Bg

Damir_Bg
  • Members
  • Pip
  • 12 posts

Postavljeno 25 May 2016 - 04:47 PM

Bicikl koristim za vožnju do posla i nazad, nekih 15-20km u oba pravca. Trenutno vozim Capriolo Cobu kupljenu polovnu pre 2 godine. Generalno sam zadovoljan, održavam ga u lokalnom servisu, od većih kvarova sam imao pucanje zadnje osovine, srećom bilo je na 500 metara od kuće pa nisam morao mnogo da guram. Ali vremenom su mi apetiti porasli pa bih da ga zamenim novim, boljim biciklom. Zato sam se i učlanio kako bi mi iskusniji vozači preporučili nešto kvalitetnije.

Totalni sam laik po poznavanju delova bicikala, ali kapiram da koliko para, toliko muzike.

Ono što sam gledao i što mi je zanimljivo je Capriolo level 9.4 i Polar Mirage Pro 29"

Ako postoji nešto kvalitetnije i bolje, a da je u tom cenovnom rangu, molio bih da mi predložite.
  • 0

#2 pjesak1972

pjesak1972
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1130 posts

Postavljeno 25 May 2016 - 05:39 PM

Sa Level 9,3 sam zadovoljan.9,4 je vjerovatno jos bolji.Za Polar nemam iskustva.Pozdrav.


  • 1

#3 Damir_Bg

Damir_Bg
  • Members
  • Pip
  • 12 posts

Postavljeno 25 May 2016 - 05:56 PM

Čini mi se da za malu razliku u ceni između modela 9.3 i 9.4, 9.4 ipak ima bolje komponente pa je bolje u startu dodati novac nego posle nadogradjivati 9.3. Čekam da se javi neko ko je vozio oba modela pa može konkretno da kaže.

A tebi kolega pjesak hvala na odgovoru.
  • 0

#4 pjesak1972

pjesak1972
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1130 posts

Postavljeno 25 May 2016 - 06:30 PM