Jump to content


Fotografije

Shimano 2010 ekskluzivno


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
67 odgovora na ovu temu

#21 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 19 January 2010 - 01:24 PM

pogon izgleda brutalno
  • 0
........

#22 marko035

marko035
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 991 posts
  • LocationJagodina

Postavljeno 19 January 2010 - 04:12 PM

Svidja mi sto je na pogonu XTR-a natpis diskretan,ocekivao sam neko veliko XTR reljefasto razmazano po celoj ruci pogona #-o ali je Shimano ostao priseban =D> =D> =D> .
  • 0

#23 nomad

nomad
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • LocationIzrael

Postavljeno 19 January 2010 - 05:19 PM

Ajde miso, pokazi nam te hi-def slike koje sakrivas :wink: :twisted:
Ako bas neces na forumu, posalji na PP :mrgreen:

PS: u februaru ce ih najaviti zvanicno - to znaci da ce se pojaviti na leto/jesen 2010? Nece valjda stvarno cekati do 2011?
  • 0

#24 nblexel

nblexel
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1137 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 19 January 2010 - 05:47 PM

Svidja mi sto je na pogonu XTR-a natpis diskretan,ocekivao sam neko veliko XTR reljefasto razmazano po celoj ruci pogona #-o ali je Shimano ostao priseban =D> =D> =D> .


meni XX mnogo bolje izgleda nego XTR :mrgreen:
  • 0
Haro X6

Definition of freeride: Ride and feel free! [Richie Schley]

#25 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 19 January 2010 - 07:47 PM

Uzorci u martu, nove serije krecu vec na prolece, XTR na leto...jul, avgust, septembar.
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#26 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 April 2010 - 07:16 PM

Evo i slika XT varijante u novom ruhu, ali ce biti nov i sto se tice 3x10 - naime, pogon ce se raditi u sledecoj varijanti lancanika - 42-32-24. To je kako tvde mnogo bolji odnos prenosa za MTB od dosadasnjeg klasicnog 44-32-22, a kasete u varijantama 11-34 i 11-36

Postavljena slika

Postavljena slika

Postavljena slika

Postavljena slika

Postavljena slika

A sto se cena tice - zadnji menjac 129 usd, prednji 59,99 usd, sifteri 99,99 usd, pogon 359,99 usd, kaseta ( 11-34 ili 11-36 ) 114,99 usd, lanac HG-X 49,99 usd.........
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#27 nomad

nomad
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • LocationIzrael

Postavljeno 17 April 2010 - 07:23 PM

U CRC-u je to uvek jeftinije :wink: (kada ima na lageru)
  • 0

#28 gilgames

gilgames
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 805 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 08 June 2010 - 03:19 PM

Nesto sumnjam da je ovo real deal, ali evo na sta sam naleteo

http://www.mtb-ridin...pe-aufgetaucht/
  • 0

#29 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 June 2010 - 03:46 PM

pogon ce se raditi u sledecoj varijanti lancanika - 42-32-24.To je kako tvde mnogo bolji odnos prenosa za MTB od dosadasnjeg klasicnog 44-32-22

Sta je obrazlozenje za ovakvu tvrdnju?

Nesto sumnjam da je ovo real deal, ali evo na sta sam naleteo

http://www.mtb-ridin...pe-aufgetaucht/

Jel to i xtr okidaci dobise (ne)zasluzene plasticne delove?
  • 0
Postavljena slika

#30 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 08 June 2010 - 03:55 PM

pogon ce se raditi u sledecoj varijanti lancanika - 42-32-24.To je kako tvde mnogo bolji odnos prenosa za MTB od dosadasnjeg klasicnog 44-32-22

Sta je obrazlozenje za ovakvu tvrdnju?


Ovo baš i meni pade u oči... to je dobar pogon za zverove koji često gaze veliku šajbu po terenu a 'be im se za niske stepene i uz banderu... ali ja bi' s tim umro.
  • 0

#31 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 08 June 2010 - 04:06 PM

To nije sigurno prenos za netakmičare. Koji će vama to?
  • 0

#32 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 June 2010 - 04:19 PM

Pa to nije odgovor na pitanje.Da li mi treba ili ne je irelevantno, zanima me sta to pogon koji je dva zuba na velikoj sajbni manji cini mnogo boljim (sa naglaskom na mnogo!) resenjem.I zivo me zanima kada je 42 zuba mnogo bolje resenje kako onda pravdaju toliko vreme tokom koga je 44 bilo najbolje resenje, iako su u nizim klasama sve vreme bez pardona valjali i 42.
  • 0
Postavljena slika

#33 Darkman

Darkman
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1333 posts
  • LocationBeograd, NBG

Postavljeno 08 June 2010 - 05:04 PM

pogon ce se raditi u sledecoj varijanti lancanika - 42-32-24.To je kako tvde mnogo bolji odnos prenosa za MTB od dosadasnjeg klasicnog 44-32-22

A za šta je dobro mojih 48-38-28? Za "pičim samo nizbrdo po pravcu" varijantu :D
  • 0
22km u 2012 :P Cilj: diploma :D Do kraja: diplomski...
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.

#34 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 08 June 2010 - 08:49 PM

Kod tebe je freewheel 14-28, a devetofaz uglavnom pocinje sa 11 (tako se pakuje 90% mtb-a). :)
  • 0

#35 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 June 2010 - 09:02 PM

Treba naravno probati pa videti da li se oseca razlika izmedju starog i novog sistema, ali ono sto ke dosad receno a vezano je za 42-32-24 je da je najveca sajbna smanjena a najmanja povecana iz razloga tecnijeg siftanja brzina i manjih skokova lanca pri promenama brzina i uz nove Dynasys menjace, lanac i sifter(e) iako je prakticno samo 1 sifter nov - i to onaj koji menja pozadi, treba da proizvede kako se tvrdi mnogo bolje performanse. Marketinski trik ili stvarnost - ostaje da se proba i vidi na licu mesta.
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#36 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 08 June 2010 - 10:52 PM

To nije sigurno prenos za netakmičare. Koji će vama to?


Pa ako ugase 44-32-22 kao prevaziđen...

Čekam da naprave 22-36-42 :)
  • 0

#37 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 09 June 2010 - 06:57 AM

Čekam da naprave 22-36-42 :)

To baš i nema neki smisao?
a možeš i sam to da sebi napraviš ako ti se baš tako dopada...
  • 0

#38 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 09 June 2010 - 09:52 AM

Gde ima 36 šajba? Smisao je da mi na MTB 22/42 odgovaraju tu gde su a 38 je idealan za dugo putovanje u noć s 24-27+ km/h ali bi 38-42 bila besmisleno mala razlika, zato 36. ali dobro, to je već zajebancija, ko zna kakavi bi bio osećaj uživo.
  • 0

#39 gilgames

gilgames
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 805 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 17 June 2010 - 07:37 AM

Pogon

Attached Thumbnails

  • xtr_2011_kurbel.jpg

  • 0

#40 nomad

nomad
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • LocationIzrael

Postavljeno 17 June 2010 - 01:02 PM

Gde to uslika? :)

Pa zar se XTR nece videti sa strane? Samo "od gore"? Nosac zupcanika izgleda zanimljivo, samo mi je malo previse ispolirano, no to je samo stvar ukusa... Ima li negde malo vise slika i podataka?

Jel' to zaista 980 ili montaza?
  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika