Pomoc pri kupovini cestovnog bicikla
#1
Postavljeno 26 August 2021 - 08:28 PM
Prvi je K2, xl ram, komplet ultegra oprema, 2x10, aluminijum-karbon i cijena mu je oko 200e. Guglao sam i trazio nesto o ovom proizvodjacu ali nisam uspio puno pronaci tako da ako neko poznaje ovu marku bicikla neka napise, bio bih zahvalan.
Drugi je Fuji, takodje xl ram, samaraljke sora a ostalo tiagra, mislim da je 2x9, alumininum-karbon i cijena mu je oko 350e.
Pokusacu postaviti slike obadva, prvi put sam na forumu pa razumite.
Svaka pomoc, savjet su dobrodosli, ne bih da na prvom koraku ka cestovnom biciklu pogrijesim tako da zahvaljujem unaprijed svima koji se jave.
#2
Postavljeno 27 August 2021 - 10:30 AM
Pošto neće niko. Velika razlika u cijeni.Fuji ima malo opušteniju geometriju.K2 je ipak 2x10 Ultegra što je bolje a i desetobrzinske kasete i lanci su več sasvim pristupačni.Doduše 2x9 je ipak malo jeftiniji za održavanje. Sve ovo si već znao a na kraju sve se svodi na to u kakvom su stanju pogon lanac kaseta i šamaraljke itd.A to ne može da ti kaže niko sa foruma.
#3
Postavljeno 27 August 2021 - 02:55 PM
Pošto neće niko. Velika razlika u cijeni.Fuji ima malo opušteniju geometriju.K2 je ipak 2x10 Ultegra što je bolje a i desetobrzinske kasete i lanci su več sasvim pristupačni.Doduše 2x9 je ipak malo jeftiniji za održavanje. Sve ovo si već znao a na kraju sve se svodi na to u kakvom su stanju pogon lanac kaseta i šamaraljke itd.A to ne može da ti kaže niko sa foruma.
Hvala na odgovoru. Mislio sam da ce biti mozda i koji odgovor vise da cujem razna misljenja mada znam da je putem slika i opisa tesko nesto savjetovati dok se bicikl ne ode vidjeti uzivo i ne proba. Kod Fuji-ja su svi pokretni dijelovi u odlicnom stanju jer nije puno vozen i generalno izgleda dosta ocuvaniji od K2 koji je vozen, ima tragova koristenja vidljivih po njemu sto je i normalno, ipak pricamo o koristenim biciklima. Izgledom Fuji me vise privlaci iskreno a na K2 su bolje komponente, iz tog razloga se i dvoumim.
#4
Postavljeno 27 August 2021 - 06:37 PM
Prvi je K2, xl ram, komplet ultegra oprema, 2x10, aluminijum-karbon i cijena mu je oko 200e. Guglao sam i trazio nesto o ovom proizvodjacu ali nisam uspio puno pronaci tako da ako neko poznaje ovu marku bicikla neka napise, bio bih zahvalan.
K2 je (bio) vrlo jak brend, jedan obiman outdoor brend (skije, jakne, vezovi, gojzerice, ranci, čadori),
i kao takav mnogo je bio prisutniji u MTBu nego u drumskom biciklizmu,
tako da msm da sto se toga tice ne moras da se brines, kvalitet ne zaostaje za FUJIevim.
Jedino sto mi se cini da je dve generacije stariji bicikl pa je vrlo lako da je vise izvozan i da ce trebati vise ulaganja u startu.
Ono sto je meni tu ćoškasto su različiti točkovi, prednji je sistemski SHIMANO dok je zadnji nesto drugo.
I upravo tu moze da se javi problem jer je SHIMANO u DURA ACE modelu te 10-brzinske serijie pokusao da olakša zadnju glavu
tako što se odlučio za aluminijumsko telo freewheela. Plašeći se da će telo od mekšeg materijala
(u poredjenju sa običnim čeličnim ili titanijumskim na kvalitetnijim modelima)
brzo da se ošteti, na FH-7800 modelu su redizajnirali telo freewheela
i ako nemaš srece pazariš točak sa takvim telom freewheela imaćeš zabavu da nadjes/prilagodiš kasetu!
https://www.google.c...=-llBMPKmv733cM
#5
Postavljeno 27 August 2021 - 08:33 PM
K2 je (bio) vrlo jak brend, jedan obiman outdoor brend (skije, jakne, vezovi, gojzerice, ranci, čadori),
i kao takav mnogo je bio prisutniji u MTBu nego u drumskom biciklizmu,
tako da msm da sto se toga tice ne moras da se brines, kvalitet ne zaostaje za FUJIevim.
K2.jpg
Jedino sto mi se cini da je dve generacije stariji bicikl pa je vrlo lako da je vise izvozan i da ce trebati vise ulaganja u startu.
Ono sto je meni tu ćoškasto su različiti točkovi, prednji je sistemski SHIMANO dok je zadnji nesto drugo.
I upravo tu moze da se javi problem jer je SHIMANO u DURA ACE modelu te 10-brzinske serijie pokusao da olakša zadnju glavu
tako što se odlučio za aluminijumsko telo freewheela. Plašeći se da će telo od mekšeg materijala
(u poredjenju sa običnim čeličnim ili titanijumskim na kvalitetnijim modelima)
brzo da se ošteti, na FH-7800 modelu su redizajnirali telo freewheela
i ako nemaš srece pazariš točak sa takvim telom freewheela imaćeš zabavu da nadjes/prilagodiš kasetu!
https://www.google.c...=-llBMPKmv733cM
Hvala puno na odgovoru, pomaze mnogo. Citao sam mnoge sajtove, pokusavao se edukovati, izmedju ostalih i tekstove bike gremlina zahvaljujuci kojima sam dosta naucio ali cestovni bicikli su mi i dalje nepoznanica. Razumijem neke osnovne stvari i pojmove ali ipak postujem vise misljenje iskusnijih ljudi. U svemu ovome znam da je velicina rama najbitnija, moja idealna velicina bi bila 56. Jedino sto nisam siguran sto se velicine tice je sta kad bih uzeo bicikl velicine 60, da li bih se tu mogao uklopiti jer visinom sam 186, na granici izmedju L i XL velicine a unutrasnja duzina noge je 56.
#6
Postavljeno 28 August 2021 - 09:26 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#7
Postavljeno 28 August 2021 - 01:36 PM
#8
Postavljeno 28 August 2021 - 06:31 PM
Glas za Fuji jer je daleko lepši. A ima nešto i u dizajnu, bar kod mene
https://picasaweb.go...208760685671353
#9
Postavljeno 29 August 2021 - 06:52 AM
I Chamade dobro kaže, korman na Fujiju je moderan, kompaktan koji je udoban i ima odličnu ergonomiju. Jeste da nije komplikovano i skupo zameniti korman, ali neko ko to ne zna da uradi, mu je dodatno cimanje a i trošak. Zbog kormana Fuji ima još jednu veliku prednost jer je korman jedan od najbitnijih kontaktnih tačaka između bicikliste i bicikla.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#10
Postavljeno 29 August 2021 - 02:13 PM
Milion puta je rečeno ali ćemo ponoviti opet. Veličina rama odnosno broj na njemu nije najrelevantniji prilikom odabira bicikla. Radi se o tome da različiti proizvođači prave ramove koji su u teoriji iste veličine a u praksi su uglovi između cevi za nijansu drugačiji a to direktno utiče na geometriju bicikla što se odražava na osećaj veličine bicikla. Bicikl treba pre svega probati pa ako si u neodumici i nalaziš se između 2 veličine, bolje odabrati manji ram, lakše mu se prilagodiš nego većem.
I Chamade dobro kaže, korman na Fujiju je moderan, kompaktan koji je udoban i ima odličnu ergonomiju. Jeste da nije komplikovano i skupo zameniti korman, ali neko ko to ne zna da uradi, mu je dodatno cimanje a i trošak. Zbog kormana Fuji ima još jednu veliku prednost jer je korman jedan od najbitnijih kontaktnih tačaka između bicikliste i bicikla.
Znam to za ramove i natpise na njima. Najsigurnija varijanta je da prodavac izmjeri velicinu i ako odgovara otici i obavezno probati bicikl. Ja bih najradije da ga probam minimum 30 kilometara:) Slazem se s vama, Fuji je i meni mnogo privlacniji tako da vidjecu da ga uzmem.
#11
Postavljeno 19 September 2021 - 06:40 AM
Zahvaljujem unaprijed.
#13
Postavljeno 19 September 2021 - 08:27 AM
Ovo mi liči na neki stari Tarmac, sumnjam da ćeš naći na sajtu, taj ram je verovatno punoletan. Ne znači da ne valja, mehanika i točkovi deluju novije.
I ja mislim da je stariji, ram je sav carbon ali ne mogu pronaci o kom modelu se tacno radi. Oprema na njemu je ultegra, kocnice fsa gossamer, felne fulcrum racing 3. Bicikl je sklapan, dovezao kuci da ga probam. Nema nikakvih luftova nigdje niti nekakvih losih zvukova. Jedino mislim da je lanac za mijenjanje a sto se tice zupcanika ne vidim nekakvu istrosenost mada cu odvesti bicikl svom serviseru koji ce to bolje vidjeti, kao da je stavljen stari lanac na njega. Nije presao ni 3 kilometra, samo sastavljen. Ali ne mogu pronaci koji je ovo model rama.
#14
Postavljeno 19 September 2021 - 10:10 AM
Mislim da je ovo neko farbao...I ja mislim da je stariji, ram je sav carbon ali ne mogu pronaci o kom modelu se tacno radi. Oprema na njemu je ultegra, kocnice fsa gossamer, felne fulcrum racing 3. Bicikl je sklapan, dovezao kuci da ga probam. Nema nikakvih luftova nigdje niti nekakvih losih zvukova. Jedino mislim da je lanac za mijenjanje a sto se tice zupcanika ne vidim nekakvu istrosenost mada cu odvesti bicikl svom serviseru koji ce to bolje vidjeti, kao da je stavljen stari lanac na njega. Nije presao ni 3 kilometra, samo sastavljen. Ali ne mogu pronaci koji je ovo model rama.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#15
Postavljeno 19 September 2021 - 10:19 AM
Sent from my SM-A705FN using
Ne vjerujem da je farban, tu ima vise nijansi boja i nigdje se ne vidi nikakav prelaz ili tako nesto da se ne uklapa. Da su nekakve dve boje na njemu pa hajde da se mozda i posumlja ali ovako tesko da je farban.
#16
Postavljeno 19 September 2021 - 11:16 AM
Ima mnogo onih koji znaju da farbaju...
Postavi malo više fotografija. Poželjno je i sa druge strane.
P.S. Specialized skoro uvek ima napred njihovo S.
And now something completely different
#18
Postavljeno 19 September 2021 - 12:00 PM
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#19
Postavljeno 19 September 2021 - 01:57 PM
Definitivno je čudan ram (pritom ne mislim ništa loše), pozadi je dosta razvučen i ima mesta za deblju gumu, a kosa cev je unikatna i baš me zainteresovalo o čemu se radi, pokušao sam da pronađem sličan bajs na netu ali nisam uspeo.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Postavicu vise slika sutra mada se i ovdje vidi dizajn rama, valjda ce neko odgonetnuti.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika