Hvala vam na odgovoru.Cena i težina (masa) u suštini.
Od babe devojka
#62
Postavljeno 23 March 2019 - 08:31 AM
U pravu ste, gornja rolnica je keramicka a donja nije. ja sam stavio XT menjac na LX rucicu menjaca i jedva to nastelovao da radi.i neki sitni detalji...
ne znam o kojoj generaciji menjaca je rec ali npr: proveri koje lezaje imaju rolnice (pulley) za lanac...
msm da je jedno vreme je XT imao dugotrajniji i otporniji na prljavstinu beli keramicki klizni lezaj na gornjoj rolnici (guide pulley)
dok je na donjoj rolnici (tension pulley) imao kao kmpltn LX klizni lezaj od *samopodmazujuce* bronze, i tako te sitnice.
#63
Postavljeno 23 March 2019 - 11:36 AM
Ne razumem, kako jedva ? Na ženinom bajsu je baš takva kombinacija i perfektno sve radi. Takođe sam par godina i sam vozio razne varijante, prvo deore šiftere - deore lx menjač, a kasnije deore - xt deore, bez ikakvih problema.
#64
Postavljeno 23 March 2019 - 07:28 PM
Verujte mi skoro dva sata sam proveo,a inace nastelujem menjac za nekoliko minuta,jednostavno iz nekog razloga nije htelo sve da radi kako treba. Sad je ok,danas sam vozio nekih 30 km i bilo je sve dobro.Ne razumem, kako jedva ? Na ženinom bajsu je baš takva kombinacija i perfektno sve radi. Takođe sam par godina i sam vozio razne varijante, prvo deore šiftere - deore lx menjač, a kasnije deore - xt deore, bez ikakvih problema.
#65
Postavljeno 23 March 2019 - 08:27 PM
To sa brzinom štelovanja pretpostavljam da nema veze sa tim je li XT, LX (ili Acera), već je problem u stanju menjača, kuke menjača, sajli/bužira, broju brzina za koje je menjač (ako nisu kompatibilni), ili neka stvar koja se previdela u proceduri. Drugim rečima: nisam do sad imao problema sa štelovanjem menjača koji nisu XT (bilo LX, ili neki drugi) uzrokovanih modelom, a ne nečim od ranije navedenog.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika