Prebacivanje ne desetofaz
#1
Postavljeno 24 January 2014 - 11:44 AM
#2
Postavljeno 24 January 2014 - 12:12 PM
#5
Postavljeno 24 January 2014 - 01:36 PM
No, ipak... ima nas koji se obradujemo kad neko potpuno dobre i maltene nove delove prodaje budzašto zato što kupuje modernije. Dobro vama - dobro nama.
#6
Postavljeno 24 January 2014 - 02:04 PM
9 trenutno, ali me uzbrdo i to jedva izvlaci , a oprema nije jos uvek pohabana, kaseta, malte ne nova ... ne bih ovo pitao, da negde nisam procitao da kao moze ... verovatno izum nekog srpskog majstora ... hvala na odgovoru
Da si odmah uzimao 10brzina pa i ajde..
Ali sada?!Uglavnom ako voliš da čačkaš oko bajsa.
Ja sam počeo sa 9brzina i naravno nisam mogao odmah,ove sezone 2013 da predjem ni visinsku razliku od 300m.Ali malo po malo,svaki put vise i sad posle 3,5k km ,samo razmišljam kad bi mogla neka vuko..ebina od 1300m da se prevali.Skinuo 7kg,svaka mi majca paše a 10 brzina gledam samo kad bih imao jedno 6-7-8k din i vise preko.Eto samo gušt,ali i da imam bolje čuvati za rezervni menjač i kuku ako rikne Skoro sam opet poleteo po asflatu kad izdadjoh sa zemlje
#7
Postavljeno 24 January 2014 - 03:27 PM
pa u tem grmu lezi zecA zašto misliš da bi s desetofazom lakše gurao uzbrdo, verovatno ništa ne bi time dobio. Zameni eventualno samo kasetu, uzmi sa većim brojem zubaca na najvećem lančaniku...
koliko znam na standardnim kasetama
najveci broj zuba na lancaniku za 9 brzina je 34
a za 10 brzina je 36 (a mogu da se nadju i sa 40) zuba.
Pa kad to uparis sa 22 zuba napred, hm...nije za baciti
9faz: 22/34=0,647
10faz: 22/36=0,611 (22/40=0,55)
#12
Postavljeno 26 January 2014 - 07:11 PM
mozda sam promasio temu, ali moram da pitam ... na bajsu imam menajce prednji deore, zadnji XT shadow 772, sifteri deore ... da li je moguce i sta treba uraditi da bi bajs prebacio na deset brzina i da li je uopste moguce prebaciti bez promene svega gore navedenog ...
9 trenutno, ali me uzbrdo i to jedva izvlaci , a oprema nije jos uvek pohabana, kaseta, malte ne nova ... ne bih ovo pitao, da negde nisam procitao da kao moze ... verovatno izum nekog srpskog majstora ... hvala na odgovoru
to je ako hoces da predjes 10 brzina, to je tohvala, na savetima, dakle, kad budem iduci put imao 400 jura, kupicu neki polovni sa 30 brzina i resicu problem ... samo sto ce to biti za par godina ...
al ako hoces da lakse ides uzbrdo onda imas link za kasetu sa najvecim lancanikom 36T
#15
Postavljeno 28 January 2014 - 10:16 AM
#16
Postavljeno 28 January 2014 - 10:53 AM
zar nije zbog debljine lanca na 10F (tanji je od 9F, kao sto je i 9F tanji od 8F itd..) neophodno promeniti i prednji menjac i pogon? Prednji menjac za 9F ima kavez koji je presirok da bi prebacivao "glatko" tako tanak lanac, a cini mi se da sam negde video i neke napise o tome da je razmak izmedju zupcanika na pogonu drugaciji na 10F, sto znaci da i hod menjaca mora biti drugaciji (?)
Ono sto znam je, da je lanac svakako tanji i samim tim podlozniji pucanju, odnosno slabiji,
i na, istim tim usponima, na kojima ce pomoci, lakse ce i "prodati"
sad, zavisi kako ko vozi i koliko mu kg pise na displeju vage
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#17
Postavljeno 28 January 2014 - 12:06 PM
Vidim niko ne spominje, a ni ja nisam siguran, ali,
zar nije zbog debljine lanca na 10F (tanji je od 9F, kao sto je i 9F tanji od 8F itd..) neophodno promeniti i prednji menjac i pogon? Prednji menjac za 9F ima kavez koji je presirok da bi prebacivao "glatko" tako tanak lanac, a cini mi se da sam negde video i neke napise o tome da je razmak izmedju zupcanika na pogonu drugaciji na 10F, sto znaci da i hod menjaca mora biti drugaciji (?)
mislim da si za sve u pravu.
Ne znam samo da li si propustio resenje koje je ponudio kolega srdjoni
koje omogucava da poveca raspon prenosa ali u sklopu 9F
pa sam shvatio da je kolega vis odustao od prelaska na 10F
Ono sto znam je, da je lanac svakako tanji i samim tim podlozniji pucanju, odnosno slabiji,
i na, istim tim usponima, na kojima ce pomoci, lakse ce i "prodati"
sad, zavisi kako ko vozi i koliko mu kg pise na displeju vage
koliko se secam prve generacije 9F lanaca jesu imale neke probleme
ali su resenja pronadjena i mislim da postoje faktori koji znacajnije uticu na trajnost lanca nego sto je debljina lanca, tj kompatibilnost sa odredjenim sistemima. Noviji sistemi imaju vise brzina i tanje lance ali koriste i novije tehnologije i materijale.
#18
Postavljeno 28 January 2014 - 12:45 PM
Vidim niko ne spominje, a ni ja nisam siguran, ali,
zar nije zbog debljine lanca na 10F (tanji je od 9F, kao sto je i 9F tanji od 8F itd..) neophodno promeniti i prednji menjac i pogon? Prednji menjac za 9F ima kavez koji je presirok da bi prebacivao "glatko" tako tanak lanac, a cini mi se da sam negde video i neke napise o tome da je razmak izmedju zupcanika na pogonu drugaciji na 10F, sto znaci da i hod menjaca mora biti drugaciji (?)
Ono sto znam je, da je lanac svakako tanji i samim tim podlozniji pucanju, odnosno slabiji,
i na, istim tim usponima, na kojima ce pomoci, lakse ce i "prodati"
sad, zavisi kako ko vozi i koliko mu kg pise na displeju vage
To da je lanac za 10faz slabiji od lanca za 9faz se grdno varas.
U praksi lanci za 10faz I 11faz duze traju od lanaca 8/9faz.
Da ne ispadne da pricam u prazno, evo testa u realnim uslovima
http://www.bikerumor...ge-the-results/
A sto se tice 9faz vs 10faz.
Jedan (ako ne I najveci razlog) zbog koga vredi preci (ovo vazi za MTB vozace) je
1. Koriscenje menjaca sa kvacilom (Shadow+ ili Type2 menjaci)
2. Mogucnos konverzije za 11-40(42) kasetu sa adapter-zupcanicima koji postaju sve popularniji I jeftiniji.
ಠ_ಠ
#19
Postavljeno 29 January 2014 - 12:59 AM
Vidim niko ne spominje, a ni ja nisam siguran, ali,
zar nije zbog debljine lanca na 10F (tanji je od 9F, kao sto je i 9F tanji od 8F itd..) neophodno promeniti i prednji menjac i pogon? Prednji menjac za 9F ima kavez koji je presirok da bi prebacivao "glatko" tako tanak lanac, a cini mi se da sam negde video i neke napise o tome da je razmak izmedju zupcanika na pogonu drugaciji na 10F, sto znaci da i hod menjaca mora biti drugaciji (?)
Ono sto znam je, da je lanac svakako tanji i samim tim podlozniji pucanju, odnosno slabiji,
i na, istim tim usponima, na kojima ce pomoci, lakse ce i "prodati"
sad, zavisi kako ko vozi i koliko mu kg pise na displeju vage
To da je lanac za 10faz slabiji od lanca za 9faz se grdno varas.
U praksi lanci za 10faz I 11faz duze traju od lanaca 8/9faz.
Da ne ispadne da pricam u prazno, evo testa u realnim uslovima
http://www.bikerumor...ge-the-results/
A sto se tice 9faz vs 10faz.
Jedan (ako ne I najveci razlog) zbog koga vredi preci (ovo vazi za MTB vozace) je
1. Koriscenje menjaca sa kvacilom (Shadow+ ili Type2 menjaci)
2. Mogucnos konverzije za 11-40(42) kasetu sa adapter-zupcanicima koji postaju sve popularniji I jeftiniji.
Nisam to znao, hvala za link
Mozes li da napises nesto vise o poslednje dve stavke (1. i 2.)
Sta su Shadow+ i Type2 menjaci i ovo drugo
tnx
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#20
Postavljeno 07 February 2014 - 01:26 AM
http://www.cikloberz...w.php?id=138834
bez namere da budem tvrdoglav, videh da su bicikle tri puta deset , a menjaci xt shadow , cak na ovoj prvoj isti kao ma mojem bajsu ...
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika