Jump to content


Fotografije

Slovenacki "Kovjanic"


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
18 odgovora na ovu temu

#1 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 979 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 06 January 2012 - 02:39 AM

http://fairwheelbike... ... f=6&t=7602 =D>
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#2 Geri

Geri
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1789 posts
  • LocationJebeni, Nigeria

Postavljeno 06 January 2012 - 02:56 AM

http://fairwheelbikes.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=7602 =D>


Extra stvarno, svetlos' na kraju karbona ! :D

A pazi ovo, isto ultra lajt (morgarin) : viewtopic.php?f=35&t=2801 :wink:
  • 0
Don't take life too seriously, you'll never get out alive...:D

Postavljena slika

#3 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 07 January 2012 - 12:03 PM

Ima u Sloveniji malo više takvih "Kovijanića".
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#4 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 979 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 January 2012 - 10:46 PM

'Naci,nije im samo majonez dobar ;)
Svidja mi se sto je ceo proces sklapanja ispracen fotografijama.

Kada i zasto(ovo se da naslutiti) je Kovjanic prestao da se proizvodi?
Kakav je Kovjanic bio u odnosu na vrhunske inostrane brendove(kvalitet materijala,izrada,inovativnost,povoznost)?
Kako su se rangirali Kovjanic ramovi(na linku sto je postavio cika Geri je Kovjanic od 1300grama u vel.58,sto je odlicno)?
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#5 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 08 January 2012 - 11:06 PM

Kovijanić je radio u nekim specifičnim uslovima, kada je mnogo toga bilo skupo ili nedostupno. Osim toga, previše je to mala produkcija da bi se upoređivala sa nekim drugim brendovima. Mala produkcija, da bi bila isplativa, mora da bude ekskluzivna, što je odavde jako teško, praktično nemoguće postići. Daću ti primer: kada se počelo sa proizvodnjom našeg pištolja CZ 99, on je u svim parametrima bio bolji od od svoga "tate" Sig-Sauer P 226, a nije mogao na tržištu da postigne ni pola cene Sig-a. Pri tom je fabrika oružja Zastava imala dugogodišnju tradiciju i mesto na svetskom tržištu. Tek kad se pojavio "karbonac", tj Glock, to više nije moglo ni da se prati.
Verovatno je i Kovijanić iz sličnog razloga batalio taj posao i okrenuo se nečem realnijem.
Teško je to sve uopšte i porediti, zato bih ti ja savetovao da ne lupaš glavu tim stvarima.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#6 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 979 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 January 2012 - 11:57 PM

Kovjanic kao SRB biciklo mi je izuzetno interesantan a informacija je malo.
Volim bicikla iza kojih je tradicija,medalje,na kojima su legende znojile guzu a ne konfekciju koju "svako" moze da poseduje.

Rado bih vozio neku matoru celicanu,npr. Pinarello Banesto iz 1993 god. :D
http://www.flickr.co... ... /lightbox/

Moze i nesto novo http://static.zooomr... ... 4453_b.jpg
ili standardna verzija Master-a ali samo uz ove simike ;)
http://farm6.static.... ... 003d_o.jpg
http://www.flickr.co...ago/2489977877/
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#7 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 10:22 AM

Kovjanic kao SRB biciklo mi je izuzetno interesantan a informacija je malo.
Volim bicikla iza kojih je tradicija,medalje,na kojima su legende znojile guzu a ne konfekciju koju "svako" moze da poseduje.


Ковијанић је радио колико се сећам у панчевачкој Утви. Средином деведесетих алуминијумски рамови су још увек били егзотика на овим просторима, а били су и ненормално скупи (рецимо да је алу рам био око 600-700 марака у поређењу са челичним са Колумбус цевима који су били око 300-350 дем). У сваком случају - његови рамови када су се појавили су били око 500 дем, али су на жалост стекли лошу репутацију - да лако пуцају. Ако се добро сећам, још пре 2000. је баталио производњу, а имао је и неки прототип који је имао погон који се буквално газио као степер..
  • 0

#8 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 10:31 AM

a pre par godina istu tu utvu je kupio,i bacio se se na Half-Ironman i Ironman =D>
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#9 Geri

Geri
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1789 posts
  • LocationJebeni, Nigeria

Postavljeno 09 January 2012 - 11:34 AM

Kovijanić je radio u nekim specifičnim uslovima, kada je mnogo toga bilo skupo ili nedostupno. Osim toga, previše je to mala produkcija da bi se upoređivala sa nekim drugim brendovima. Mala produkcija, da bi bila isplativa, mora da bude ekskluzivna, što je odavde jako teško, praktično nemoguće postići. Daću ti primer: kada se počelo sa proizvodnjom našeg pištolja CZ 99, on je u svim parametrima bio bolji od od svoga "tate" Sig-Sauer P 226, a nije mogao na tržištu da postigne ni pola cene Sig-a. Pri tom je fabrika oružja Zastava imala dugogodišnju tradiciju i mesto na svetskom tržištu. Tek kad se pojavio "karbonac", tj Glock, to više nije moglo ni da se prati.
Verovatno je i Kovijanić iz sličnog razloga batalio taj posao i okrenuo se nečem realnijem.
Teško je to sve uopšte i porediti, zato bih ti ja savetovao da ne lupaš glavu tim stvarima.



Nije Glok karbonac nego plastika, u svakom slučaju je ovaj moj S&W MP40 bolji ;), pa onda Springfield XD :P pa tek onda (možda) Glok ! :D A ovo http://en.wikipedia....Rashomon_pistol ti je naša moć ! :D
  • 0
Don't take life too seriously, you'll never get out alive...:D

Postavljena slika

#10 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 09 January 2012 - 12:37 PM

Daću ti primer: kada se počelo sa proizvodnjom našeg pištolja CZ 99, on je u svim parametrima bio bolji od od svoga "tate" Sig-Sauer P 226, a nije mogao na tržištu da postigne ni pola cene Sig-a.


Po kojim je to "svim parametrima" bolji? Da ti daju da biraš taj Sig i Zastavu, deda mraz plaća, koji bi ti izabrao? :? Čudilo bi me ako je tako, a još je i jeftiniji, da ga ne kupuju svi redom. Ili ga kupuju?

Ovo što brat Slovenac radi izgleda super. Mada mi liči na kućnu radinost. Tako sam ja skapirao, entuzijasta radi za svoju dušu.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#11 antiR3ality

antiR3ality
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 418 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 12:52 PM

Ljudi, batalite pucaljke, zanimljiva je ova tema i bez toga. :D

Nion, jel možeš malo da pojasniš ovo?

a pre par godina istu tu utvu je kupio,i bacio se se na Half-Ironman i Ironman =D>


Inače, baš me zanimaju ti Kovjanić ramovi, pa mi je svaka informacija zanimljiva. Recimo prvi put sam ovde čuo da su lako pucali i imali lošu reputaciju. Video sam da je bilo i MTB ramova. Zna li neko koliko je odprilike proizvedeno drumaša a koliko MTB ramova od strane Kovjanića?
  • 0
Sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind. The race is long, and in the end, it’s only with yourself!

#12 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 01:31 PM

Utva je koliko sam upoznat rasparčana i privatizovana, deo koji je kupio konzorcijum u kojem je i Zlatko nalazi se u Kačarevu... link
Možda grešim, ali čini mi se da se čovek ne bavi više proizvodnjom ramova.
Sredinom 90-tih je sam pravio uglavnom po narudžbini alu-ramove koji su tada bili kod nas egzotika i cene su koliko se sećam išle od 500$ pa naviše. Iako sam lično poznavao njegovu ćerku, nikada nisam vozio niti posedovao ram koji je on napravio tako da sa te strane ne mogu da tvrdim kakavog su kvaliteta bili.
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#13 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 02:07 PM

Inače, baš me zanimaju ti Kovjanić ramovi, pa mi je svaka informacija zanimljiva. Recimo prvi put sam ovde čuo da su lako pucali i imali lošu reputaciju. Video sam da je bilo i MTB ramova. Zna li neko koliko je odprilike proizvedeno drumaša a koliko MTB ramova od strane Kovjanića?

Nista neobicno da njegovi ramovi sa "dozivotnom" garancijom pucaju. Licno sam video par puta polomljene ramove na mtb trkama. Razbijene glave, brade i sl. tom prilikom se na zalost podrazumevaju.
  • 0
.

#14 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 02:08 PM

Ovo što brat Slovenac radi izgleda super. Mada mi liči na kućnu radinost. Tako sam ja skapirao, entuzijasta radi za svoju dušu.



Изгледа лепо - али колико је безбедно не бих коментарисао. Нисам видео да лик ради вакуумирање и сушење у пећи, што значи или већу масу - или потенцијално слаба места. Искрено - ја се с мојих 80кг не бих усудио да седнем на овакав рам. Код карбона се све своди на то да однос тканина/пластична смола (епокс) буде што бољи - тј. вакуумирање се и ради зато да се вишак смоле одстрани, а при томе је јако битно натрпати довољно слојева тканине на најоптерећенија места (рецимо врат виљушке и погон се ојачају са 10 до 11 слојева). Јасно је да је за неку серијску производњу исплативо имати пећи и вакуумске кесе, за кућну радиност и није...
  • 0

#15 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 03:11 PM

Ево рецимо како то ради ФЕЛТ:

... re=related
  • 0

#16 marko

marko
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 847 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 05:03 PM

Radi vakumiranje i od materijala koristi uglavnom najbolje sto moze , sto se tice epoxyja presao je na nano epoxy smole tako da sto se tice kvaliteta mislim da ti nema sumnje . Za pec nisam siguran
  • 0

#17 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5457 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 08:24 PM

Nije Glok karbonac nego plastika, u svakom slučaju je ovaj moj S&W MP40 bolji ;), pa onda Springfield XD :P pa tek onda (možda) Glok ! :D A ovo http://en.wikipedia....Rashomon_pistol ti je naša moć ! :D


a sta su karbonci nego plastikaneri, polymer, termoplastika sve je to smola :)
A rashomon ce da prodje isto kao...bolje da cutim :)

Kovijanić godinama vise ne radi ramove.
Poslednji koji je uradio bio je drumski ram
(u geometriji onog alu GIANTa za ONCE) za Petra Stribera iz NS
od kojeg sam i dobio ovu informaciju.
Taj ram se i danas rekreativno vozi bez problema koliko znam.

Posto je proizvodnja, i dok je bila u UTVA-i
bila manufaktura bilo je tu svega i svacega
pa se secam i price kada ga je iznervirala supruga pa je naopacke
postavio alat za urezivanje navoja kucista srednjeg pogona :)
Problem resen TUNE patonom sa dve "zive" soljice sa kontra maticama.

U dizajniranju je primenjivan je "koncept" iz avio industrije
po kojem se na mestu (tako mi je bar objasnjeno)
kvara najlakseg moguceg prototipa uradi "ojacanje" i testira ponovo.
Test vozaci (za MTB ramove) su bili (uglavnom) clanovi FANATIC MTB Cluba
sa kojima je postojao neki dogovor oko nabavke materijala i izrade.
Mislim da se nakon nekoliko serija (pucanja) ustalio dizajn i
da onda nije vise bilo problema sa pucanjem. Koliko se secam
prodajne cene su bile 500 DEM za standardni (mtb, rd, tt, 3t) ram.
Custom zelje su isle po posebnom cenovniku.
Ali, tada su vec dosli mali žuti...

Sa drumasima mislim da je poceo sa triatloncima,
konkretno tadasnjim visestrukim sampionom
Nenadom Sudarovim iz NS kluba DYNAMIC
koji je vozio zuti alu ram a kasnije ram sa
karbonskim cevima i crvenim alu mufovima.
Ne bih se smeo zakleti ali mislim da je karbonske
cevi radio Braca iz BGD, kao i pripadjucu sticnu.
Mislim da se i ova dva rama, nakon nekoliko
promena vlasnika voze i dan danas,
zuti nakon nekih varilackih intervencija.
  • 0

#18 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 09 January 2012 - 10:08 PM

Samo malo off-topica, čisto radi pojašnjenja:
Geri, ako si video, stavio sam "karbonac" pod navodnike, odnosno u poređenju sa bajkovima, kao novu tehnologiju koju Zastava, sve i da hoće, više ne može da prati.
FalloutBoy, isto pitanje sam ja postavio i konstruktorima CZ-a, a koje je glasilo:"Kada je surogat bio bolji od originala?", pa mi je čovek tačku po tačku to i razjasnio. Sad, ja bih to ovde i naveo, ali kako je offtopic, a i obavezuju me neke stvari da ne pričam o tehnologiji firme u kojoj sam radio, ja to ipak ovde ne bih iznosio, ali veruj mi na reč, ako hoćeš. I Zastavin AK je bio među najboljim u svetu u smislu kvaliteta izrade, pogotovo u toku 70-tih.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#19 Jagger

Jagger
  • Members
  • 2 posts

Postavljeno 19 January 2012 - 06:07 PM

Da dodam da je kovjanic ram vozila triatlonka Svetlana Brkic, Ceca. I to ga je gazila posteno!
I posle je taj ram otisao dalje, Pejovic ga je vozio posle nje a nakon toga mislim da je u NS ili Indjiji koliko se secam.

E sad to sve sam napricao jer se dosta govorilo o kovjanicu, koji mislim jos uvek pravi po narudzbini ramove.

http://svetlanablazevic.webs.com/

Udala se u medjuvremenu, pa je sad Blazevic. A dok je vozila kod nas, to su bila otkidanja. Vise je bilo problema kad se pakuje bicikl u avion, tu se mora paziti.. Nisu ni malo nezni... A u voznji nije bilo problem sa ramom.
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika