Jump to content


Fotografije

O točkovima - generalno


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
29 odgovora na ovu temu

#1 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 17 January 2017 - 12:47 AM

attachicon.gif3672240872_5c47d1e0e6_o (Large).jpg

Odlican. Ima li neki link ka jos slika istog tocka?
  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#2 carobnica

carobnica
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 566 posts

Postavljeno 17 January 2017 - 01:02 AM

Odlican. Ima li neki link ka jos slika istog tocka?

http://www.hackracer...-pineapple.html


  • 1

#3 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 17 January 2017 - 01:18 AM

Hvala lepo


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#4 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5443 posts

Postavljeno 17 January 2017 - 05:48 PM

Odlican. Ima li neki link ka jos slika istog tocka?

si vec video ovu blesavocju?

"The dawn of a new era in wheel design"

FSA RD-600 WHEELSET

https://www.google.r...RD-600 wheelset


  • 0

#5 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 17 January 2017 - 10:08 PM

si vec video ovu blesavocju?

"The dawn of a new era in wheel design"

FSA RD-600 WHEELSET

https://www.google.r...RD-600 wheelset

 

Jock sad prvi put. 500 evrica set...

Licno volim sve egzote kad su tockovi u pitanju, a OVI mi se posebno svidjaju, ali mi se cena nikako ne svidja :)


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#6 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5443 posts

Postavljeno 18 January 2017 - 02:49 PM

...a OVI mi se posebno svidjaju...

ne kontam ove uglove zbica...nema ukrstanja a nije radijalno...kako se ne...(kako da kazem)..odvrnu?


  • 0

#7 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 18 January 2017 - 03:24 PM

ne kontam ove uglove zbica...nema ukrstanja a nije radijalno...kako se ne...(kako da kazem)..odvrnu?

 

Uglove mogu da skapiram, straightpull sistem, ne mogu da nadjem nigde sliku gde je skinut poklopac flansne... 

 

 

The carbon spokes are not only lighter than steel spokes, they are bonded to the rim which means the rim can be lighter because it doesn’t need a reinforced spoke bed.

 

Ako je tako kako je napisano, tj. da su zice lepljene za felnu tj da cine celinu sa felnom, onda je predefinisana tenzija istih pa je cetriranje nepotrebno. Onda se zice samo ubacuju u leziste na flansni i to mu dodje to, sistem spinergy tockova s`tim ovde imamo zice umesto fiksnih krakova...  Ili mozda gresim?

 

Klik

 

Molim admina da pisanja o tockovima prebaci u odgovarajucu temu. Hvala.


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#8 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5443 posts

Postavljeno 19 January 2017 - 09:39 AM

Uglove mogu da skapiram...

zasto prednja glava ima zbice pod uglom, zasto nisu radijalno postavljene?

Na onoj skupljoj MMC varijanti prednji tocak ima radijalno postavljen zbice.

 

...sistem spinergy tockova s`tim ovde imamo zice umesto fiksnih krakova...  Ili mozda gresim?

koliko sa uspeo da shvatim "nauku o tocku"...zbica trpi (skoro) iskljucivo silu povlacenja,

stoga se kombinuju razne sila povlacenja i na taj nacin ravnotezom ucvrscuje tocak.

 

Msm da kraci SPINERGY tockova (kao i ostaih slicnih konstrukcija) reaguju

i na sile povlacenja, sabijanja i (kako bih to nazvao) krivljenja (kad lanac na kaseti pokusava da pokrene tocak)

i zbog toga su cvrsto povezani (ulepljeni)


  • 0

#9 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8872 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 19 January 2017 - 09:45 AM

zasto prednja glava ima zbice pod uglom, zasto nisu radijalno postavljene?

Na onoj skupljoj MMC varijanti prednji tocak ima radijalno postavljen zbice.

 

 

Kako ja razmišljam:

 

Pretpostavljam zbog otpornosti na torziju. Veća ukošenost žbica daje veću snagu točka za izdržavanje torzionih sila. One su kod prednjeg točka puno manje nego kod zadnjeg, ali ipak postoje, pa kad se ovako malo žbica stavi, računam da je bolje barem ih ukoso plesti.

 

Ne odvrću se jer je točak prednji (bez sile pogona), i to bez (sile) disk kočnice. Da je nešto od ova dva slučaj, svakako bi bilo dobro da se žbice fizički ukršatju, pa da otpuštanje jedne bude kompenzovano zatezanjem druge, kontra, žbice, kako bi manje "radile".


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#10 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 19 January 2017 - 01:17 PM

I zadnji točak je isto napravljen, bez ukrštanja žbica; ne odvrću se jer su tako zalepljene za nablu. Na zadnjem točku su pod uglom zbog torzije, na prednjem zbog izgleda, potencijalno malo veće udobnosti, i da bi mogli da ovaj radijalni naplate više kao lakši i krući iako u proizvodnji koštaju isto.


  • 1

#11 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 19 January 2017 - 06:04 PM

Obzirom da su nable alu a zice karbon veca je verovatnoca da su zice ubacivane u postojece leziste na nabli, kao NPR pa zamaskirano poklopcem flanse. 


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#12 miree

miree
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 460 posts

Postavljeno 01 February 2017 - 12:22 AM

Zajebah se, uzeh felnu sa otvorom za auto ventil za svog drumasa, kasno sam izvalio, majstor je vec ispleo tocak... Ima li nekog resenja da mogu koristim presta ventil sa felnom za auto ventil, a da to bude koliko-toliko sigurno ? Felna je duplozidna, planirao sam sledece: izlepicu izolirku preko rupe gornje rupe i izbusiti rupicu vrhom presta ventila. Ventil ce prilikom montiranja na felnu na sebi imati do kraja zavrnutu onu tanku navrtku/osigurac koji ce mu povecati sirinu i to bi trebalo manje da seta. Ako neko zna za srecnije resenje, a da to nije kupovina nove felne, neka podeli ovde, zahvaljujem !


  • 0

#13 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14517 posts

Postavljeno 01 February 2017 - 12:49 AM

Izbusis uzu rupu na drugom mestu na felni


  • 0

#14 carobnica

carobnica
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 566 posts

Postavljeno 01 February 2017 - 02:14 AM

Zajebah se, uzeh felnu sa otvorom za auto ventil za svog drumasa, kasno sam izvalio, majstor je vec ispleo tocak... Ima li nekog resenja da mogu koristim presta ventil sa felnom za auto ventil, a da to bude koliko-toliko sigurno ? Felna je duplozidna, planirao sam sledece: izlepicu izolirku preko rupe gornje rupe i izbusiti rupicu vrhom presta ventila. Ventil ce prilikom montiranja na felnu na sebi imati do kraja zavrnutu onu tanku navrtku/osigurac koji ce mu povecati sirinu i to bi trebalo manje da seta. Ako neko zna za srecnije resenje, a da to nije kupovina nove felne, neka podeli ovde, zahvaljujem !

https://www.flickr.c...ight/8075084013


  • 0

#15 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8872 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 February 2017 - 05:34 AM

Tako je - adapter može da reši problem, mada i bez njega bi trebalo da drži bez problema. Samo stavi dobru traku za felnu (što svakako treba).


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#16 x_Dario_x

x_Dario_x
  • Members
  • PipPipPip
  • 89 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 01 February 2017 - 06:38 AM

Uz gumu ti dodje metalni dio koji se navrce na ventil skroz do felne, bas da bi se ventil fiksirao. Tako da moze I bez adaptera. A posebno moze bez busenja felne :D
  • -1

#17 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8872 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 February 2017 - 09:59 AM

Uz gumu ti dodje metalni dio koji se navrce na ventil skroz do felne, bas da bi se ventil fiksirao. Tako da moze I bez adaptera. A posebno moze bez busenja felne :D

 

Ako je reč o ovom šrafiću:

dGd2WkP.jpg

 

On služi samo da drži ventil da ne upadne kad se duva (skroz) izduvana guma. Ne treba ga stezati do felne, jer će ostati stegnut i vući ventil i ako guma malo ispusti pritisak. Tada se nepotrebno vrši pritisak na sam ventil (i felnu na tom mestu).

 

I prilikom duvanja izduvane gume, zategnuti ga samo da drži koliko treba da pumpa lepo nalegne na ventil - tj. da ventil ne upadne previše. Rukom se ventil podesi da stoji na pravom mestu dok je guma izduvana. Ako guma iz bilo kog razloga počne da beži u stranu, bolje da pobegne, pa da se to vidi i namest, nego da taj šraf, preko ventila, na silu drži ventil na mestu, dok ga unutrašnja vuče u neku stranu.


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#18 miree

miree
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 460 posts

Postavljeno 01 February 2017 - 02:01 PM

Hvala na odgovorima. Gde se mogu nabaviti ovi adapteri za felnu ? Trazio po berzi, planetu i totalu, nisam nasao.


  • 0

#19 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4541 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 01 February 2017 - 02:12 PM

Ako je reč o ovom šrafiću:
dGd2WkP.jpg

On služi samo da drži ventil da ne upadne kad se duva (skroz) izduvana guma. Ne treba ga stezati do felne, jer će ostati stegnut i vući ventil i ako guma malo ispusti pritisak. Tada se nepotrebno vrši pritisak na sam ventil (i felnu na tom mestu).

I prilikom duvanja izduvane gume, zategnuti ga samo da drži koliko treba da pumpa lepo nalegne na ventil - tj. da ventil ne upadne previše. Rukom se ventil podesi da stoji na pravom mestu dok je guma izduvana. Ako guma iz bilo kog razloga počne da beži u stranu, bolje da pobegne, pa da se to vidi i namest, nego da taj šraf, preko ventila, na silu drži ventil na mestu, dok ga unutrašnja vuče u neku stranu.

Nigde... na žalost

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#20 miree

miree
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 460 posts

Postavljeno 01 February 2017 - 03:05 PM

 

 

 Ventil ce prilikom montiranja na felnu na sebi imati do kraja zavrnutu onu tanku navrtku/osigurac koji ce mu povecati sirinu i to bi trebalo manje da seta.

E jbg. Nista, kolega mi je dao ideju da u ovom kontekstu pre stavljanja ventilske navrtke, na ventil stavim neku sajbnicu/podlosku kod koje precnik rupe odgovara sirini presta ventila, a spoljasnji precnik prelazi precnik gornje rupe na felni, pa onda preko nje da zavrnem ventilsku navrtku i da ta 2 dodatka budu preko gornje rupe na felni. Za donju rupu ne znam sta pametno da smislim ako ne nadjem te adaptere, mada mi logika kaze da je donja rupa manje kriticna od gornje, tj. da je fiksacija ventila znacajnija kod gornje nego kod donje rupe na felni, a mozda i gresim.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika